ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره پاریسن ژرمن هم به لیگ چین رفت


وینگر آرژانتینی پاری سن ژرمن هم راهی لیگ چین شد.

وب سایت نود: رسانه های فرانسه از نهایی شدن انتقال اسکیل لاوتزی ۳۰ ساله به شانگهای شنهوا چین خبر دادند.

مبلغ انتقال این بازیکن که قراردادش با پاری سن ژرمن در پایان فصل به اتمام می رسید بین ۵ تا ۱۰ میلیون یورو تخمین زده شده است. لاوتزی در این باشگاه چینی سالی ۱۰ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

این وینگر آرژانتینی بدین ترتیب به جمع دیگر بازیکنان نامدار فوتبال اروپا مانند جکسون مارتینز و رامیرس پیوست که در روزهای اخیر راهی لیگ چین شدند.


ویدیو مرتبط :
تمام گل های زلاتان در لیگ قهرمانان اروپا در پاریسن ژرمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد بارسلونا به ستاره پاریسن ژرمن



اخبار,اخبارورزشی,وراتی

باشگاه بارسلونا در تلاش است تا ستاره تاثیرگذار پاریسن ژرمن را به خدمت بگیرد.

مقامات باشگاه بارسلونا قصد دارند وراتی ستاره تاثیرگذار تیم اول پاریس را به خدمت بگیرند، بندیتو یکی از نامزدهای حضور در انتخابات مدیرعاملی باشگاه بارسلونا بیش از سایرین به این بازیکن علاقه دارد و در شعارهای انتخاباتی خود نیز به هواداران بارسلونا اعلام کرده و وعده داده که قطعا این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.

باشگاه پاریسن ژرمن در مورد وراتی پیش از این با رئال مادرید نیز مذاکراتی داشته و قیمت پایه او را 35 میلیون یورو عنوان کرده است و این در حالی است که بارسلونا پیشنهاد 23 میلیون یورویی ارایه داده است.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز