ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره های آرسنال، اسیر نوجوان 16 ساله +تصاویر



ستاره های گران قیمت آرسنال مقابل یک نوجوان 16 ساله کم آوردند.

روز گذشته آرسنال در هفته اول لیگ برتر انگلیس با دو گل مغلوب وستهام شد تا فصل جدید پیکارهای جزیره را ناامیدکننده آغاز کند.

در این بازی بیلیچ سرمربی تیم فوتبال وستهام ریسک کرد و به یک بازیکن ١٦ ساله به نام ریس آکسفورد بازی داد.

بازیکن سیه چرده انگلیسی در طول مدت حضورش در میدان ستارگان گران قیمت توپچی ها از قبیل کازورلا، چمبرلین، مسعود اوزیل، رمزی و کوشینلی را تحت تاثیر قرار داد و نشان داد که بازیکنی آینده دار است.

وی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان میدان بود و بالاتر از ستارگان حاضر در میدان با ٩٥ درصد پاس سالم عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت.

 

اخبار,اخبار ورزشی,ستاره های گران قیمت آرسنال

 

اخبار,اخبار ورزشی,ستاره های گران قیمت آرسنال

 

اخبار,اخبار ورزشی,ستاره های گران قیمت آرسنال

 

اخبار,اخبار ورزشی,ستاره های گران قیمت آرسنال

 

اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
وادار کردن خبرنگار زن به داشتن حجاب توسط اسیر 16 ساله ا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت هولناک 2 نوجوان/ قتل عام 5 عضو خانواده در بازی شبانه دو برادر 16 و 17 ساله + تصاویر



برادر نجوان به اتهام قتل 5 عضو خانواده دستگیر شدند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،براساس گزارش پلیس 2 برادر نوجوان 16و 17 ساله در یک تیراندازی به خانواده خود باعث کشته شدن والدین و 2 برادر و یک خواهر خود شدند .

پلیس " اوکلا ها ما" پس از دریافت تماس در ساعت 11/30 شب چهارشنبه که گزارش از یک جنایت می داد خود را به حمل جنایت که خانه‌ای واقع در " بورکن ارو " در " تولسای او کلا ها ما" است رساند و با جنازه قربانیان و یک زخمی و یک بچه زنده مانده رو به رو شدند .

اخبار,اخبارحوادث,جنایت


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این خانواده 9 نفره که صاحب یک خانه ی مرفع و گران قیمت در منطقه بودند، پدر خانواده که در یک شرکت کامپیوتری مشغول به کار بود و مادر خانواده که زنی خانه دار بود و وقتتش را برای نگهداری از 7 فرزندش در خانه می گذراند در پی یک جنایت توسط فرزندانش به قتل رسیدند .


اخبار,اخبارحوادث,جنایت


پلیس که در حال بررسی بیشتر این قتل عام است و به دنبال انگیزه ی این جنایت از شاهدین و همسایه ها بازپرسی به عمل آورد .

همسایه ها در گزارش خود گفتند که این خانواده بی آزار بیشتر وقتشان را در خانه می گذارند و مادر خانواده اجازه نمی داد، فرزندانش با بچه های همسایه بازی می کنند .

پلیس در ادامه افزود که قربانیان این حادثه والدین و یک دختر 5 ساله و 2 پسر 7 و 9 ساله هستند و یکی دیگر از قربانیان دختری 13 ساله که براثر جرایتهای فراوان در بیمارستان به سر می برد و فقط یک عضو خانواده که دختری 2 ساله است صدمه بزند .

 

 اخبار حواث  -  باشگاه  خبر نگاران