ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره نفت پرسپولیسی می‌شود؟


دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به خبر توافق نهایی باشگاه استقلال با هم تیمی قدیمی‌اش در نفت تهران واکنش نشان داد.

ورزش سه: دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به خبر توافق نهایی باشگاه استقلال با هم تیمی قدیمی‌اش در نفت تهران واکنش نشان داد.

در روزهای اخیر دو باشگاه سرخابی پایتخت تلاش زیادی برای جذب وحید امیری انجام دادند که امروز مسؤولان استقلال اعلام کردند به توافق نهایی با این بازیکن دست یافتند.

با گذشت چند ساعت از این خبر علیرضا بیرانوند دروازه‌بان جدید پرسپولیس و هم تیمی سابق امیری در نفت تهران این موضوع را در اینستاگرامش رد کرد و با گذاشتن دو استیکر به نوعی احتمال حضور ستاره نفت در پرسپولیس را داد:

«سلام دوستان خوبم. از آنجایی که وحید امیری دوست صمیمی بنده هیچ‌گونه شبکه اجتماعی ندارد به اطلاع هواداران می‌رسونم هیچ گونه مذاکره‌ای با هیچ تیمی نداشته است و خواهشا زود قصاوت نکنید. زمان همه چیز رو مشخص می‌کنه»

ستاره نفت پرسپولیسی می‌شود؟


ویدیو مرتبط :
از خداحافظی علی کریمی با تیم نفت تهران تا نارضایتی پرسپولیسی ها از درآمدشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 ستاره دیگر در راه است؛ پرسپولیسی ها 48 ساعت صبر کنند!



خبر ورزشی , پرسپولیس

 

در حالی که پرسپولیسی ها گوی سبقت را در فصل نقل و انتقالات از دیگر رقبا ربوده اند اما این پایان کار آنان نیست و خبرهای تازه ای در راه است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، پرسپولیسی ها هنوز در خط هافبک و حمله به دنبال جذب بازیکنان بزرگ هستند و باشگاه پرسپولیس نیز این نوید را به هواداران می دهد.

روزنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس تیتر اول چاپ صبح امروز خود را به این مساله اختصاص داده و نوشته: «دو ستاره بزرگ در راهند؛ فقط 48 ساعت صبر کنید!»

سایت این باشگاه هم در بخش معرفی کهکشان سرخ علاوه بر عکس رویانیان و دنیزلی و بازیکنان فصل پیش، چهره بازیکنان جدید جذب شده این تیم را نیز کار کرده است و در انتهای آن دو جای خالی به شکل علامت سوال گذاشته است! این دو علامت سوال نام کیست؟ خلعتبری؟ انصاری فرد؟ پله؟ یا شاید نوری و حقیقی... تنها چند روز منتظر بمانید! همه چیز مشخص می شود..../جام نیوز