ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره قرمزها برای سومین مرتبه پدر می شود!



اخبار,اخبارورزشی,کاپیتان منچستریونایتد

کاپیتان تیم ملی انگلیس و منچستر یونایتد، فرزند جدید در راه دارد.

وین رونی، که هم اکنون 2 فرزند 6 و 2 ساله دارد، برای سومین مرتبه، پدر می‌شود.

او این خبر را به صورت رسمی در صفحه توییتر خود نوشت: «خوشحالم که من و کالین سومین فرزندمان را در راه داریم.»

 اولین فرزند رونی که کای وین نام دارد، در ماه نوامبر سال 2009 متولد شد. دومین فرزند پسر مهاجم شیاطین سرخ نیز که کلی آنتونی نام دارد، در ماه می سال 2013 به دنیا آمد.

انتظار می‌رود که در هفته آینده به تمرینات منچستریونایتد برگردد و این تیم را در سفر به آمریکا برای برگزار اردوی پیش فصل شیاطین سرخ و شرکت در تورنمنت چند جانبه جام قهرمانی بین‌المللی همراهی کند. اولین بازی من‌یونایتد در این تورنمنت 17 جولای (26 تیر) برابر کلاب آمه‌ریکای مکزیک است.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
پدر فیزیک و پدر ستاره شناسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از پالترو و کیدمن: سومین ازدواج یک ستاره زن با یک راکر / کایرا نایتلی خبر نامزدی اش را رسما اعلام کرد + تصویر



کایرا نایتلی ستاره معروف بیریتانیایی که با ایفای نقش "الیزابت سوان" در سه گانه‌ی "دزدان دریایی کاراییب" به شهرتی جهانی دست یافته، روز گذشته خبر نامزدی خود را با جیمز رایتون اعلام کرد.

بعد از سه ماه آشنایی کایرا نایتلی با نوازده کیبورد و خواننده دوم گروه راک ایندی انگلیسی "کلکسونز"، این دو چهره معروف رسما نامزدی خود را اعلام کرده‌اند. نایتلی بعد از گوئینت پالترو و نیکول کیدمن سومین ستاره‌ای است که با یک موزیسین راک ازدواج می‌کند.

نایتلی سال گذشته علاوه بر بازی در نقش اصلی «متد خطرناک» آخرین فیلم به نمایش درآمده ازدیوید کراننبرگ، در تئاتر و تلویزیون هم حضور فعالی داشت.

به گزارش کافه سینما نایتلی در مینی سریال "نورلند" که به ماجراهای دنیای "پیتر پن" قبل از داستان فیلم آن می‌پردازد، نقش "تینکر بل" پری کوچک داستان را بازی کرد و در اجرای جدید نمایش "ساعت بچه‌ها" نوشته‌ی لیلیان هلمن هم روی صحنه‌ی تئاتر لندن ظاهر شد.

نایتلی در سال 2012 دو فیلم آماده‌ی نمایش دارد. بازیگر فیلم‌های "دومینو" و "هرگز رهایم مکن"، امسال در کمدی تخیلی « پیدا کردن یک دوست در انتهای دنیا» که تیر ماه اکران خواهد شد با استیو کارل همبازی است. اما فیلم مهم امسال نایتلی "آنا کارنینا" است که در آن برای سومین بار نقش اصلی فیلمی از جو رایت کارگردان انگلیسی را بازی می‌کند. نایتلی پیش از این برای بازی در « غرور و تعصب» و « کفاره»، دو فیلم اقتباسی دیگر رایت نامزد جایزه اسکار و گوی طلایی شده‌است.

نایتلی 27 ساله و رایتون 28 ساله هنوز از زمان ازدواج خود در رسانه‌ها صحبتی نکرده‌اند.... / تحلیل : کافه سینما

 

 

 

ازدواج کایرا نایتلی , عکس ازدواج کایرا نایتلی

 

 

ازدواج کایرا نایتلی , عکس ازدواج کایرا نایتلی