ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره فوتبال در کنار دو دختر زیبایش +عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه رئال مادرید

"په په"، مدافع میانی رئال مادرید در کنار دو فرزندش عکس یادگاری گرفت. 

 این مدافع پرتغالی که امروز ۳۲ سالگی خود را جشن گرفته بود در کنار دو دخترش عکس یادگاری گرفت.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه رئال مادرید

 اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
‫شب جمعه عکس العمل غیرمنتظره ستاره فوتبال ایران به حرف های گُستاخانه یک دختر در خندوانه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاره فوتبال در کنار 3 دختر زیبایش + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال انگلیس

او می‌گوید فوتبال در برابر دخترانش هیچ چیز نیست. عشقی که او به لی لی الا، لکسی و لوردس دارد هرگز نمی‌تواند به علاقه بیش از اندازه او به فوتبال برسد.

 کاپیتان سی و چهار ساله لیورپول از بی حاشیه‌ترین و مورد احترام‌ترین بازیکنان انگلیسی است که سال گذشته برای همیشه از تیم ملی فوتبال انگلیس کنار کشید.

استیون جرارد در سال 2003 با دختری به نام الکس کوران ازدواج کرد. سه دختر زیبا حاصل این ازدواج هستند. دختر اول یعنی لی لی الا سال 2004 متولد شد. تقریبا 1.5 سال بعد دختر دوم آنها یعنی لکسی به دنیا آمد و در نهایت سومین و آخرین دختر یعنی لوردس در سال 2011 چشم به دنیا گشود. جرارد عاشق دخترانش است.

او می‌گوید فوتبال در برابر دخترانش هیچ چیز نیست. عشقی که او به لی لی الا، لکسی و لوردس دارد هرگز نمی‌تواند به علاقه بیش از اندازه او به فوتبال برسد. در پرونده استیون جرارد بر خلاف بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال هرگز نمی‌توانید مواردی همچون رسوایی اخلاقی را ببینید زیرا وی فردی بسیار خانواده دوست و متعهد است. جرارد هرگز به تنهایی تفریح نمی‌کند و حتما باید همسر و سه دخترش کنارش باشند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال انگلیس

 اخبار ورزشی - جام نیوز