ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره سابق برزیل نامزد ریاست FIFA شد


ستاره سابق تیم ملی برزیل می‌خواهد به عنوان جانشین سپ بلاتر فعالیت کند.

خبرگزاری ایسنا: ستاره سابق تیم ملی برزیل می‌خواهد به عنوان جانشین سپ بلاتر فعالیت کند.

 سپ بلاتر رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا از سمت خود استعفا داده تا جهان فوتبال دچار چالش جدیدی شود.

ستاره سابق برزیل نامزد ریاست فیفا شد

زیکو ستاره سابق تیم ملی برزیل اعلام کرد می‌خواهد جانشین سپ بلاتر شود. او با اعلام آمادگی برای جانشینی بلاتر گفت: چرا که نه؟ می‌خواهم رئیس فیفا شوم چون زندگی من همیشه با فوتبال گره خورده است. اینکه مردم برزیل و مردم دنیا همیشه به من احترام می‌گذارند برایم افتخار است. از وجهه خود در فوتبال دنیا راضی هستم و برای همین می‌خواهم به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت کنم.

زیکو ادامه داد:‌ فوتبال باید از سیاست جدا شود چرا که مقوله‌ای کاملا متفاوت است و به همین خاطر نباید با سیاست خلط شود.


ویدیو مرتبط :
سقوط هواپیمای نامزد انتخابات ریاست جمهوری برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ ناگهانی نامزد ریاست جمهوری برزیل (+عکس)



اخبار, سقوط هواپیما

اخبار حوادث - سقوط هواپیما؛ این بار در برزیل /  نامزد ریاست جمهوری برزیل در سقوط هواپیما جان باخت

 مقامات برزیلی اعلام کردند که ˈادواردو کامپوسˈ نامزد حزب سوسیالیست برزیل و رقیب انتخاباتی خانم ˈروسفˈ روز چهارشنبه در یک حادثه هوایی در شهر سانتوس جان باخت.

به گزارش ایرنا، تلویزیون ˈگلوبوˈ گزارش داد: ادواردو کامپوس نامزد حزب سوسیالیست برزیل در یک حادثه هوایی جان باخت. وی قرار بود در این سفر در یک سخنرانی انتخاباتی شرکت نماید.

در نظر سنجی های انتخاباتی وی در مقابل دو نامزد اصلی انتخاباتی هشت در صد آرا را به خود اختصاص داده و در رده سوم قرارداشت.

عصر امروز چهارشنبه یک هواپیمای خصوصی با چند سرنشین بر روی دو خانه مسکونی در نزدیکی یک استادیوم شهر سانتوس سقوط کرد و آتش گرفت.

نیروهای آتش نشانی تایید کرده اند که این سانحه حداقل ۱۰ قربانی داشته اما هویت آنان و تعداد دقیق کشته ها و مجروحان هنوز مشخص نیست.
اخبار حوادث - ایرنا