ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره رئال دو ماه خانه‌نشین شد



اخبار,اخبارورزشی,رئال مادرید

ستاره کلمبیایی رئال مادرید به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل سویا دو ماه خانه‌نشین شد.

 خامس رودریگز در دقیقه 26 دیدار شب گذشته رئال مادرید مقابل سویا در جریان پیروزی دو بر یک تیمش در دیدار عقب افتاده هفته شانزدهم لالیگا دچار مصدومیت شد. او پس از مصدومیت از زمین بیرون رفت و مستقیما راهی رختکن شد. وی بعد از آن به بیمارستان برده شد تا از پای مصدومش عکس گرفته شود.

او 45 دقیقه را در کلینیک سپری کرد در حالی که مادرش و یکی دیگر از اعضای خانواده‌اش او را همراهی می‌کردند. وی نمی‌توانست پایش را روی زمین بگذارد و در تمام این مدت روی ویلچر نشسته بود.

عکس‌هایی که از پای او گرفته شد، شکستگی استخوان‌های روی پایش را نشان می‌دهد که این شکستگی نیاز به عمل جراحی دارد و انتظار می‌رود این عمل جراحی امروز انجام شود. رودریگز حدود دو ماه به دلیل این مصدومیت خانه‌نشین خواهد بود. 


 اخبارورزشی  - فارس


ویدیو مرتبط :
بهرام رادان هم ستاره خانه نشین سینما را غافلگیر کرد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاره من‌سیتی یک ماه خانه‎نشین شد


مدافع آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی به دلیل آسیب‎دیدگی از ناحیه زانو تا یک ماه قادر به همراهی این تیم نیست.

خبرگزاری مهر: مدافع آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی به دلیل آسیب‎دیدگی از ناحیه زانو تا یک ماه قادر به همراهی این تیم نیست. پابلو زابالتا در گفتگو با سایت باشگاه منچسترسیتی در خصوص آسیب‎دیدگی خود اظهار کرد: این آسیب‎دیدگی در تمرین رخ داد. در ۱۲ سالی که فوتبال حرفه‌ای بازی کرده‎ام، برای نخستین بار است که اینگونه مصدوم می‎شوم و این مایه تاسف است مخصوصا اینکه در آغاز فصل برای من رخ داده است.

تیم فوتبال من سیتی روز یکشنبه در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر در گودیسون پارک با اورتون دیدار خواهد کرد.

من سیتی در هفته های اول و دوم رقابتها به ترتیب مقابل وست بروم و چلسی به برتری رسیده است.