ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره تیم ملی فوتبال آلمان از مردم برزیل عذرخواهی کرد



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال آلمان

 

 اخبار ورزشی - ستاره تیم ملی فوتبال آلمان از مردم برزیل عذرخواهی کرد

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان از مردم برزیل برای پیروزی هفت بر یک عذرخواهی کرد.

به گزارش جام نیوز، باستین شواین‌اشتایگر پس از در هم کوبیدن برزیل در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌جهانی 2014 از مردم کشور میزبان عذرخواهی کرد.

 یاران شواین‌اشتایگر با نتیجه هفت بر یک شاگردان لوئیز فلیپه اسکولاری را در بلوهوریزنته شکست دادند. بازیکن بایرن‌مونیخ در حالی که بسیاری از بازیکنان برزیل پس از ناکامی در رسیدن به فینال گریه می‌کردند از هواداران میزبان عذرخواهی کرد.

شواین اشتایگر اظهار داشت: «می‌خواهم از برزیلی‌ها عذرخواهی کنم. انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم. تلاش می‌کنیم با احترام بازی کنیم و گل بزنیم. این جام‌جهانی برای ما یک رویا است.»

وی ادامه داد: «واقعا از حضور در میان مردم برزیل لذت بردیم. تیم ملی فوتبال برزیل نقش بزرگی در این مسابقات ایفا کرد.»
  اخبار  ورزشی  - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
مسابقه فوتبال جالب تیم ملی برزیل و تیم ملی پرتغال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عذرخواهی رسمی فدراسیون فوتبال ایران از مسی/ تیم ملی یک ماه زودتر به برزیل می‌رود



اخبار,اخبار ورزشی,برنامه 90


اخبار ورزشی - عذرخواهی رسمی فدراسیون فوتبال ایران از مسی/ تیم ملی یک ماه زودتر به برزیل می‌رود

هجوم برخی کاربران ایرانی به صفحه لیونل مسی در فیس بوک و بازتاب‌های گسترده‌ای که این اتفاق در رسانه‌های جهان داشت باعث شد برنامه «90» زمان اصلی خود را به این موضوع اختصاص دهد و در این میان جمشید مشایخی، طی تماسی با این برنامه شخصا از مسی عذرخواهی کرد؛ کاری که بهتر بود همان کاربران انجام می‌دادند.

به گزارش ایسنا ، برنامه «90» این هفته‌ علاوه بر بررسی بازی‌های هفته‌ هفدهم لیگ برتر و پخش کلیپ معرفی از دو کشور نیجریه و آرژانتین، بر روی تقبیح هجوم برخی کاربران ایرانی به صفحه لیونل مسی در شبکه اجتماعی فیس بوک پرداخت.

در ابتدای برنامه علی کفاشیان، روی خط آمد و درباره بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی ، اظهار کرد: از مبلغی که فیفا به فدراسیون اختصاص داده است، حدود یک تا یک و نیم میلیون دلار بابت بازی‌های تدارکاتی است. طبق برنامه‌ای که کادر فنی در نظر گرفته ما از فدراسیون کویت درخواست می‌کنیم که دیدارمان با این تیم در ماه اسفند، پنج – شش روز زودتر انجام شود تا بتوانیم از فیفا دی استفاده کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: قرار است برای آن روز یک تیم آفریقایی به ایران بیاید تا با آن بازی کنیم. نظر خود کارلوس کی‌روش بر این است که آن تیم آفریقایی در جام جهانی حاضر نباشد. او روی بازی‌های تدارکاتی سخت‌گیر است و می‌خواهد خودش نظارت داشته باشد. قرار است به ما بگوید که برای این بازی خودش مذاکره کند یا فدراسیون.

او درباره اردوهای تیم ملی پیش از جام جهانی گفت: بعد از فروردین ماه در سه مقطع اردو داریم. یک بار به اروپا می‌رویم که سه بازی هم در آن اردو پیش‌بینی شده است و بعد به ایران بر می گردیم. چند روز استراحت و تمرین داریم و دوباره برای مرحله دوم به اروپا می رویم و اردوی سوم هم در خود برزیل خواهد بود که کمپ بسیار خوبی برای این کار انتخاب شده است.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که نکند فدراسیون فوتبال مثل زمان ایوویچ به خاطر نتایج ضعیف در بازی‌های تدارکاتی به کی‌روش هشدار بدهد؟ گفت: اصلا این طور نیست. ما حتی به کی‌روش گفتیم که حاضریم قراردادش را تا جام ملت‌ها تمدید کنیم و درستش هم همین است، چرا که بین جام جهانی و جام ملت‌ها هفت – هشت ماه فاصله است. ما این تضمین را به کارلوس کی‌روش داده‌ایم که کار را با قدرت پیش ببرد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: کی‌روش به ما گفته که با تیم‌های بزرگ دنیا نمی‌خواهد بازی تدارکاتی انجام شود. به امید خدا تا پیش از جام جهانی شش – هفت بازی تدارکاتی خواهیم داشت. برای بازی اسفند هم چند کشور مثل مالی و آفریقای جنوبی در نظر گرفته شده‌اند، اما هنوز حریف ما قطعی نشده است.

کفاشیان همچنین از برگزاری اردوی 27 روزه‌ی ایران پیش از حضور در جام‌جهانی در برزیل خبر داد.

در ادامه برنامه «90» به هجوم تعداد زیادی از کاربران ایرانی فیس بوک به صفحه شخصی لیونل مسی اشاره کرد و سعی در تقبیح آن داشت. در همین زمینه مجید جلالی روی خط آمد و گفت: ما همیشه مشکلات فوتبالمان را جدی نگرفته‌ایم. سال‌های سال است که با مساله فرهنگی در ورزشگاه‌ها به طور جدی برخورد نمی‌کنیم.

 

هنوز با همان روش‌های تربیتی 100 سال پیش مثل جریمه کردن و کسر امتیاز می‌خواهیم این چیزها را درست کنیم. در صورتی که در حال حاضر کوچک‌ترین تغییری در استادیوم‌ها به وجود نیامده است. این حرکت باعث سرافکندگی ما شده و حالا همه باید حساس شویم. سوال من این است که حالا می‌خواهیم کدام تیم را جریمه کنیم و از کدام تیم امتیاز کسر کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: ما مشکل تربیتی داریم. موضوع به این سادگی‌ها نیست. باید از 10 سال پیش روی این موضوع کار می‌کردیم. شبکه تلویزیونی برزیل می‌خواهد به ایران بیاید و از این موضوع گزارش بگیرد و این نمی‌تواند برای ما خوب باشد.

او همچنین درباره شانس ایران برای صعود از گروهش در جام جهانی گفت: بر اساس واقعیت‌ها شانس ما خیلی خیلی کم است، اما در فوتبال همیشه شانس برای اتفاقات وجود دارد. ما در بهترین شرایط دو امتیاز و در بدترین شرایط بین صفر و یک امتیاز خواهیم گرفت. سبکی ما جلوی قطر و کره جنوبی بازی کردیم صرفا برای نتیجه‌گیری بود و در جام جهانی نمی‌تواند به ما کمکی کند.

 

اگر ما به دنبال صعود از گروه‌مان هستیم باید از همین الان این موضوع را برای 12 سال بعد برنامه‌ریزی کنیم. از الان تا جام جهانی شش ماه باقی مانده است و در این مدت کم واقعا نمی‌توان کاری انجام داد. فقط می‌شود بدن‌های بازیکنان را آماده یک تورنمنت مهم کرد. اما ما نباید انتظار داشته باشیم که در این شش ماه کاری کنیم که از این گروه صعود کنیم.

کفاشیان هم در واکنش به حرکت ناپسند برخی کاربران فیس بوک، گفت: متاسفانه این اتفاقی است که افتاده و ما بعضی از مواقع در ورزشگاه‌های‌مان هم می‌بینیم که چنین مسائلی رخ می‌دهد . در بازی رفت ایران مقابل تایلند مسعود شجاعی را ناراحت کردند. با این حال ما حتما یک نامه به رییس فدراسیون آرژانتین، می‌نویسیم که عذرخواهی ما را به لیونل مسی منتقل کند. تاریخ تولدش را در بیاورید تا ما یک کادو برایش بخریم!

در ادامه برنامه جمشید مشایخی ، هنرمند سینمای ایران با «90» تماس گرفت و ضمن عذرخواهی از مسی و در حالی که از این اتفاق بسیار ناراحت بود، گفت: اصلا فکر نمی‌کنم ایرانی بی‌ادب باشد. اتفاق زشتی رخ داده است. در کشور ما ادبای زیادی وجود داشته‌اند و ما باید الگو باشیم. تیم ملی ما نماینده ایران در بین فرهنگ‌های جهان است که می‌خواهد در جام جهانی نهال عشق و صلح را در دل همه مردم جهان بکارد.

او گفت: من از مسی که یکی از بهترین بازیکنان جهان است، عذرخواهی می‌کنم و صورتش را می‌بوسم و می گویم آن کس که به شما بی‌احترامی کرده ایرانی نیست. من از شما تمنا می‌کنم که مسی را به ایران دعوت کنید تا به گونه‌ای این اتفاق را از دلش در بیاوریم.

مشایخی در پاسخ به این سوال که آیا ایران می‌تواند در جام جهانی از گروهش صعود کند؟ گفت: ما اگر قهرمان اخلاق شویم خیلی بهتر است.

به گزارش ایسنا، در ادامه برنامه «90» علی فتح‌الله‌زاده روی خط آمد و درباره اخراج چهار بازیکن تیم بانوان این باشگاه که به دلیل انتقاد از عملکرد مسئولان باشگاه صورت گرفته بود، اظهار کرد: آیا این درست است که یک خانم جوان در تلویزیون به یک مرد 60 ساله توهین کند؟ من در همان ابتدای فصل گفتم که باید 10 میلیارد به باشگاه می‌دادند،

 

اما فقط یک و نیم میلیارد گرفته‌ایم و هشت و نیم میلیارد کسری بودجه داریم. صحبت‌های آنها در «90» درست نبود. با این حال من گفتم که این تیم را منحل نمی‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با درخواست فردوسی‌پور برای بازگشت این چهار بازیکن به تیم استقلال موافقت کرد.

در انتهای برنامه «90» صحبت‌های امیر عابدینی جنجال‌ساز شد. مدیرعامل باشگاه داماش در واکنش به اتفاقات داربی گیلان، گفت: آقایانی که در فدراسیون فوتبال نمی‌توانند منافع کثیف خودشان را استتار کنند، می آیند از طریق فوتبال به عابدینی ضربه بزنند. ناظران بازی ما یعنی آقای صدیقی و آقای آلبرت دوستان صمیمی مظفری‌زاده هستند و تصمیم گرفته بودند که به داماش ضربه بزنند.

 

من هم می گویم که پنالتی ملوان درست بود، اما معنا و مفهوم اخراج بازیکن ما مشخص نشد. باز هم می گویم که برخی افراد آلوده در فدراسیون نمی‌خواستند داماش نتیجه‌ بگیرد . روز قبل از بازی هم به تاج گفتم که این اتفاق خواهد افتاد و مطمئن باشید حرف‌هایم را در کمیته‌ اخلاق ثابت می‌کنم.

به گزارش ایسنا، سوال پیامکی این هفته‌ برنامه «90» درباره نظر مردم از صعود یا عدم صعود ایران به مرحله دوم جام جهانی بود که نزدیک به دو میلیون پیامک به برنامه ارسال شد. 56 درصد از مردم معتقد بودند ایران از گروهش صعود می‌کند و 44 درصد چنین نظری نداشتند.

اخبار ورزشی - ایسنا