ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره بسکتبال آمریکا مسلمان شد


"دیون وایترز" از اعضای معروف تیم بسکتبال "کلیولند کاوالیرز" آمریکا گرایش خود را به اسلام اعلام کرد، اما تلاش برای ربط دادن اعتقادات وی با "بی‌توجهی" به سرود ملی آمریکا، وی را با بحران مواجه کرده است.

مشرق: نشریه "یو اس تودی"، نوشت: این بسکتبالیست معروف آمریکایی به دنبال گرایش به اسلام،  به علت اختلاف با مربی خود، به مسئول اتحادیه بسکتبال این کشور اعلام کرد که در مراسم ادای سرود ملی حاضر نشده و ترجیح داده هنگام برگزاری این مراسم در رختکن بماند.

این ورزشکار آمریکایی در عین حال تاکید کرده که گرایش به اسلام عامل حاضر نشدن او در مراسم ادای احترام به پرچم و ادای سرود ملی کشورش نیست.

وی گفت: بین دین و این مساله هیچ رابطه ای وجود ندارد و آنچه در این زمینه گفته شده، کذب محض است.

وایترز یکی از بهترین و امتیاز آورترین بازیکنان کنونی NBA است.

خاطرنشان می شود، در مسابقه ای که برای وایترز بحران آفرین شد، قرار نبود وی جزء کسانی باشد که مراسم ادای سرود ملی را برای شروع بازی ها برگزار کردند، زیرا وی با مربی خود اختلاف داشت و به همین علت هنگام برگزاری مراسم از رختکن خارج نشد.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاره تیم ملی فوتبال آلمان در اردوی تیم ملی بسکتبال آمریکا + عکس



 

اخبار ورزشی - اوزیل در اردوی تیم ملی بسکتبال آمریکا + عکس

ستاره تیم ملی فوتبال آلمان در اردوی تیم ملی بسکتبال آمریکا حضور یافت.


  به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود اوزیل، ستاره تیم ملی فوتبال آلمان که با این تیم در جام جهانی 2014 برزیل عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، در سفری که به آمریکا داشته است در اردوی یانکی ها حضور یافت.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید



تیم ملی بسکتبال آمریکا که خود را برای حضور در جام جهانی 2014 بسکتبال آماده می کند، در لاس وگاس اردوی آماده سازی خود را برپا کرده است.

اوزیل با حضور در تمرینات آمریکا با بازیکنان و مربی این تیم به خوش و بش و گفت و گو پرداخت.

جام جهانی 2014 بسکتبال از 8 شهریور در اسپانیا آغاز می شود و تیم ملی کشومان هم در این رقابت ها با اسپانیا، صربستان، برزیل، فرانسه و مصر در گروه A همگروه است.

دیدار افتتاحیه را ایران و اسپانیا برگزار می کنند.
اخبار ورزشی - فارس