ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره برزیلی با این تصویر فریاد می زند که دلش برای ایران تنگ شده؟



اخبار,اخبار ورزشی,لوسیانو ادینهو

لوسیانو ادینهو که در تراکتور سازی آقایی می کرد، از این تیم به لیگ ستارگان قطر رفت اما هنوز حتی در حد یک شبه ستاره هم ظاهر نشده است.»

به دنیا آمدن فرزند دوم و پیشنهادی 1.5 میلیون دلاری از سوی باشگاه السیلیه قطر باعث شد تا لوسیانو ادینهو از تراکتورسازی جدا شود. ادینهو که فصل را با آقای گلی تمام کرد حالا به قطر رفته و هنوز چیز خاصی از خود به نمایش نگذاشته است.

 

حضور در این تیم قطری برای خود ادینهو انگار خوب و راضی کننده بود. او قبل از شروع فصل ابراز امیدواری کرده بود که با تیم جدیدش بین 4 تیم بالایی جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

 

اما این اتفاق نیفتاده و با گذشت 4 هفته السیلیه 3 امتیازی است و در رده دوازدهم قرار دارد. ادینهو که در تیم قطری هم 10 می پوشد انگار یکی از امید های کادرفنی تیم قطری است. ولی هنوز برای السیلیه کار خاصی انجام نداده است.

 

او در هر 4 بازی تیمش حضور داشته است ولی هنوز گلی به ثمر نرسانده است. او که دیگر طاقت ماندن در ایران را نداشت در تیم جدیدش هم اصلا خوب نبوده است.

از طرفی تراکتور هم این روز ها از نبود یک مهاجم تمام عیار مثل لوسیانو رنج می برد. تبریزی ها با چیزی حدود 700 هزار دلار حمزه یونس را جذب کردند. اما او اصلا نتوانست جای خالی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر را پر کند.

 

با این حساب اگر ادینهو که معمولا زیاد تیم عوض می کند دوباره هوس آمدن به ایران و تراکتور به سرش بزند می تواند تیم تونی اولیویرا را از بحران خارج کند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,لوسیانو ادینهو


اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
کی دلش برای امام رضا تنگ شده ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسر ستاره برزیلی محجبه شد/کاکا: می‌خواهم چیزهای بیشتری از اسلام بدانم+تصویر



 

 

 

ستاره برزیلی رئال مادرید که برای گذراندن تعطیلات سال نو میلادی راهی امارات شده بود، در یک مسجد در شهر دوبی حضور یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری العربیه، ریکاردو کاکا بازیکن ملی‌پوش برزیلی پس از سفر 10 روزه‌اش به دبی اعلام کرد: در نظر دارد مطالعات خود در رابطه با دنیای عرب و دین اسلام را افزایش دهد.

وی هنگام دیدار از مسجدی که برای جهانگردان علاقه‌مند به کسب دانش بیشتر در خصوص اسلام ساخته شده است، با دقت فراوان به سخنانی در رابطه با سبک زندگی مسلمان‌ها و اعراب گوش فرا داد.

 

 

 

عکس کاکاو همسرش

 

 

گفتنی است مسوولان سازمان جهانگردی و بازاریابی امارات در تلاش برای جذب جهانگردان میزبان این فوق ستاره خط میانی تیم رئال مادرید بودند. کاکا همچنین از برج خلیفه مرتفع‌ترین برج جهان بازدید کرد.

 

در زیر می توانید تصویر حضور کاکا و همسر محجبه اش در مسجد را مشاهده کنید:.../برنا



عکس کاکاو همسرش