ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره ای که هنوز اجازه ندارد دخترش را ببیند



اخبار,اخبار ورزشی ,ماریو بالوتلی

 

راز افت ستاره جنجالی فاش شد

ستاره ای که این روزها بسیار ضعف فنی پیدا کرده هنوز نمی تواند دختر کوچکش را ببینید.

ماریو بالوتلی مهاجم 23 ساله و ایتالیایی لیورپول از ازدواج قبلی خود یک دختر دو ساله به نام پیا دارد. زمانی که پیا به دنیا آمد پدر و مادرش دیگر از هم جدا شده بودند اما بالوتلی از دیدن دخترش سر باز زد و تا ماه ها پس از آن نیز از دیدار با دختر کوچکش و تامین خرج و مخارج او سر باز زد.

 

همسر سابق بالوتلی نیز به همین دلیل از او شکایت کرد تا بالوتلی مجبور به پذیرش مخارج "پیا" شود. اما همسر سابق بالوتلی که به شدت از بی مسئولیتی بالوتلی عصبانی شده تصمیم گرفت هرگز اجازه ندهد پیا چنین پدر دردسرساز و بی مسئولیتی را ملاقات کند و نتیجه اش این شد که بالوتلی ماه هاست در حسرت دیدن دخترش به سر می برد.

 

البته مهاجم جنجالی لیورپول بسیار پشیمان است که پیا را تا یک سالگی نپذیرفت و اکنون برای اینکه حتی یک ساعت او را ملاقات کند وکیل گرفته و به دادگاه شکایت کرده است.

به هر حال این مهاجم جنجالی هم اکنون در لیورپول حال و روز خوبی ندارد و گفته می شود دوری از دخترش در این ضعف فنی تاثیر مستقیم دارد.
اخبار ورزشی - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
چرخنده-دوست ندارم رهبرم دخترش را ناراحت ببیند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجازه ندهید کودک تان این برنامه ها را ببیند



برنامه‌های ترسناک,ترس‌ کودکان, کودک هراسان

مراقبت برنامه‌هایی که کودکانتان تماشا می‌کند باشید چرا که این برنامه‌های ترسناک می‌تواند بسیار در ذهن او تاثیر منفی داشته باشد.

فقط کودکان نیستند که از اتفاقی مثل تاریکی هراس دارند اما کودکان وقتی به تدریج شروع به درک تجربه‌های جدید می‌کند بیشتر مستعد این گونه ترس‌ها هستند.

کودکانی که از سن کمتری برخوردارند‌ با قوه تخیل‌ خود هر تصویر ذهنی پیش پا افتاده و یا حتی در بعضی مواقع شاد را به چیزی ترسناک تبدیل می‌کنند و باید والدین با این ترس‌ها و حساسیت‌ها برخورد کنند.

به یاد داشته باشید که هرگز یک کودک هراسان را مسخره نکنید زیرا تعجب آور نیست که بعضی از کودکان از تاریکی، هیولا، جادوگر و .... می‌ترسند همه این تصور‌ها از قوه تخیل بالای آنها است با پیدا کردن راهکار‌هایی برای آرامش بخشیدن به کودکانتان او را در غلبه کردن بر ترس‌ها‌یش کمک کنید می‌توانید از این روش برای این کار استفاده کنید که اتاق خواب او را کمی روشن نگه دارید و از بوجود آمدن تاریکی مطلق در اتاقش خود داری کنید.

 مراقب برنامه‌هایی که کودکان از تلویزیون تماشا می‌کنند باشید چرا که این برنامه‌های ترسناک می‌تواند بسیار در ذهن او تاثیر منفی داشته باشد.
منبع :yjc.ir