ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره آتلتیکو مادرید ماندنی شد


کوکه با وجود پیشنهادهای زیاد دوست دارد در آتلتیکو مادرید بماند.

خبرگزاری ایسنا: اتلتیکو مادرید با هدایت دیگو سیمئونه آرژانتینی فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و علاوه بر قهرمانی در رقابت‌های لیگا جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد. البته در دیدار نهایی بازی را به رئال واگذار کرد و از رسیدن به جام بازماند.

یکی از بازیکنانی که نمایش بسیار خوبی در اتلتیکو داشت و فصل درخشانی را به دنبال داشت کوکه هافبک بازیساز این تیم بود. عملکرد خوب کوکه در تیم دوم شهر مادرید باعث شده تا تیم‌های سرشناس اروپایی از جمله منچستر یونایتد و بایرن مونیخ و بارسلونا و حتی رئال مادرید به دنبال جذب او باشند.

رسانه‌های اسپانیایی خبر دادند که بارسلونا حاضر است برای جذب این هافبک جوان 60 میلیون یورو به او پرداخت کند. کوکه در واکنش به ابراز علاقه باشگاه بارسلونا به جذب او گفت: من با اتلتیکو مادرید قرارداد بلند مدت دارم و اصلا به جدایی از این تیم فکر نمی‌کنم. روزهای خوبی را با اتلتیکو مادرید پشت سرمی گذارم. این جا خانه من است. افتخار می‌کنم که تیم‌های سرشناس اروپایی به دنبال جذب من هستند اما من در اتلتیکو احساس راحتی می‌کنم و نمی خواهم از این تیم جدا شوم.

او افزود: می‌خواهم این را بگویم که دوست دارم در اتلتیکو مادرید بمانم. من باشگاه اتلتیکو مادرید را دوست دارم و دلیلی برای ترک آن نمی بینم. بعد از 18 سال قهرمانی در رقابت‌های لیگا را به دست آوردیم. روزهای خوبی را پشت سرمی گذاریم.

کوکه در پایان درباره جدایی کاستا از اتلتیکو در فصل جابجایی تابستانی، گفت: فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم. باشگاه‌های زیادی خواستار جذب بازیکنان اتلتیکو مادرید هستند. هواداران اتلتیکو باید به بازیکنان تیم محبوب خود افتخار کنند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد و چه بازیکنانی از تیم جدا می شوند.


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی *آتلتیکو مادرید ۰-۲ رئال مادرید *

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید-والنسیا، اوساسونا-بارسلونا، لوانته- آتلتیکو مادرید مصاف هفته



 

 

رئال مادرید-والنسیا، اوساسونا-بارسلونا، لوانته- آتلتیکو مادرید مصاف هفته

 

برنامه بازیهای هفته 14 لالیگا؛

رئال مادرید-والنسیا، اوساسونا-بارسلونا، لوانته- آتلتیکو مادرید مصاف هفته

هفته چهاردهم رقابتهای لالیگا شنبه شب با برگزاری 3 دیدار آغاز می شود.

هفته چهاردهم رقابتهای لالیگا شنبه شب با برگزاری سه دیدار آغاز می شود که به نحوی این سه بازی، جزو حساس ترین بازیهای این هفته هستند.

بارسلونا  در حالی در پامپلونا میهمان اوساسوناست که تیم کاماچو مدتهاست در دیدار خانگی مغلوب حریف خود نشده است. هرچند که آنها مقابل صدرنشین رقابتها کار سختی را برای حفظ رکورد شکست ناپذیری شان پیش رو دارند.

رئال مادرید هم شنبه شب درورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان والنسیا خواهد بود.

در حال حاضر و در پایان هفته سیزدهم رقابتهای لالیگا، بارسلونا با 34 امتیاز صدرنشین جدول است.رئال مادرید با 32 امتیاز در رده دوم قرار دارد.ویارئال (27)، اسپانیول(25) ،والنسیا(24) ، مایورکا(21)، اتلتیکو مادرید(20) و سویا(20) هم در رده های بعدی هستند.

برنامه دیدارهای این هفته لالیگا بدین ترتیب است:

شنبه 13 آذر(4 دسامبر)

*لوانته – اتلتیکو مادرید (ساعت 20.30)

* اوساسونا- بارسلونا (ساعت 22.30)

*رئال مادرید – والنسیا (ساعت 0.30)

یکشنبه 14 آذر(5 دسامبر)

* آلمریا – ساراگوسا (ساعت 19.30)

*اسپانیول- خیخون (ساعت 19.30)

*ختافه – مایورکا (ساعت 19.30)

*مالاگا- راسینگ سانتاندر (ساعت 19.30)

*ویارئال - سویا(ساعت 21.30)

* رئال سوسیداد- اتلتیک بیلبائو (ساعت 23.30)

دوشنبه 15 آذر(6 دسامبر)

*دپورتیوو لاکرونیا – ارکولس (ساعت 23.30)