ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره‌ای که با هلی کوپتر به خرید می‌رود!


ستاره بایرن مونیخ برای انجام کارهای شخصی اش از یک هلی کوپتر استفاده می کند.

جام جم ورزشی: رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ برای تعطیلات به کشورش رفته است و هم اکنون در یک منطقه جنگلی دور افتاده به سر می برد. این ستاره لهستانی بر خلاف بسیاری از ستاره های فوتبال دنیا ترجیح می دهد به جای سفر به دنیا تعطیلات را در کشور خودش سپری کند. اما حضور او در یک جنگل دور افتاده باعث دردسرهایی برای وی و همسرش شده است. تا شعاع سی کیلومتری این منطقه اثری از هیچ نانوایی نیست.

به گزارش دیلی میل ، این مسئله موجب شد همسر این بازیکن برای خرید امروزش به فکر اجاره یک هلیکوپتر موسوم به Air Taxi بیفتد که اجاره آن برای ده ساعت 5000 یورو هزینه داشت.

ستاره‌ای که با هلی کوپتر به خرید می‌رود!

ستاره‌ای که با هلی کوپتر به خرید می‌رود!


ویدیو مرتبط :
هلی کوپتر میل 26 درحال حمل هلی کوپتر شینوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بولیوی: از ایران هواپیما و هلی کوپتر می خریم



 

بولیوی: از ایران هواپیما و هلی کوپتر می خریم

ما هنوز درباره اورانیوم صحبت نکرده ایم . فکر می کنم که ما هنوز برای این موضوع آماده نیستیم ، ما درباره معادن و ذخایر اورانیوم در کشورمان مطالعه نکرده ایم و برای صحبت درباره همکاری در زمینه اورانیوم باید مطالعه و تحقیق کنیم .

یک مقام بولیویایی از خرید هواپیماهای نظامی ، مسافربری و هلی کوپترهای ایرانی  از سوی بولیوی خبرداد.

"لوییس ارسه" وزیر اقتصاد بولیوی در گفتگو با تلویزیون دولتی بولیوی درباره دستاوردهای سفر اخیر ایوو مورالس رییس جمهوری بولیوی به ایران گفت : " در این سفر قرار داد خرید اقلام نظامی ایرانی برای آموزش کادر نیروی هوایی بولیوی منعقد شد.

این مقام بولیویایی بدون اینکه به ارزش قرار داد و تعداد اقلام خریداری شده بولیوی از ایران اشاره کند ، گفت : " ما علاقه خود را به خرید برخی هواپیماها و هلی کوپترهای ایرانی که برای آموزش پرسنل نظامی کاربرد دارند ، اعلام کردیم .

وی با اشاره به انعقاد قرار داد خرید این اقلام نظامی در سفر اخیر مورالس به تهران گفت که اقلام خریداری شده هواپیمای "فجر 3 " ، " اس 68 " و " ایران 140 " هستند .

هواپیمای ایران 140 یک هواپیمای مسافربری کوچک است که ظرفیت حمل 52 مسافر را دارد.

وی افزود که طی این قرار داد، خرید هلی کوپتر های ایرانی 4 نفره نیز پیش بینی شده است که در کار آموزش نیروی هوایی بولیوی به کار خواهد آمد.

هم اکنون نیروی هوایی بولیوی از اقلام و جنگ افزارهایی استفاده می کند که ساخت ایالات متحده آمریکا هستند.

این مقام بولیویایی افزود که طبق قرار داد ، قرار شده تا پرسنلی از ایران برای آموزش کادر پروازی بولیوی به این کشور سفر کنند.

وزیر اقتصاد بولیوی درپاسخ به این سوال که آیا در سفر آقای مورالس به تهران دو کشور درباره موضوع اکتشاف و بهره برداری اورانیوم از بولیوی گفتگو کرده اند یا نه ؟ گفت : " ما هنوز درباره اورانیوم صحبت نکرده ایم . فکر می کنم که ما هنوز برای این موضوع آماده نیستیم ، ما  درباره معادن و ذخایر اورانیوم در کشورمان مطالعه نکرده ایم و برای صحبت درباره همکاری در زمینه اورانیوم باید مطالعه و تحقیق کنیم ".

پیش از این برخی رسانه های غربی مدعی شده بودند که ایران به دلیل کمبود ذخایر اورانیوم خود ، دست روی معادن اورانیوم بولیوی گذاشته است و امیدوار است تا با توسعه همکاریهای مشترک با این کشور ، بخشی از اورانیوم مورد نیاز برای چرخه سوخت هسته ای خود را در اختیار داشته باشد.

ایوو مورالس رییس جمهوری بولیوی پس از سفر هفته گذشته خود به تهران اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران کمک خواهد کرد تا بولیوی نخستین نیروگاه هسته ای خود را بسازد.

ایران در سال 2007 با افتتاح سفارتخانه خود در لاپاز با کشور بولیوی روابط دیپلماتیک برقرار کرد. هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در 11 کشور آمریکای لاتین سفارتخانه دارد که بزرگترین آنها سفارتخانه ایران در کاراکاس پایتخت ونزوئلا است..../تحلیل:عصرایران