ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سبیل چنگیزی در فرنگ!/ حالا دژاگه برای شاهدخان بازی می‌کند




مالک جدید فولام کیست؟
سبیل چنگیزی در فرنگ!/ حالا دژاگه برای شاهدخان بازی می‌کند

مردی متمول و پاکستانی باشگاهی که هافبک ملی پوش ایران در آن حضور دارد را خریده است و اکنون می‌خواهیم بدانیم که او کیست.

به گزارش  فارس، از زمانی که شاهد خان در دسامبر 2011 باشگاه جکسونویل جگوارز آمریکا را خرید به عنوان «شاد» شناخته می‌شود. او در زمینه ورزش و تجارت یکی از افراد شناخته شده در آمریکا به شمار می‌رود.

خان در سن 16 سالگی از پاکستان به آمریکا رفت و در دانشگاه «ایلینویز» مهندسی خواند. او به عنوان کارپرداز در شرکت فلکس گیت مشغول به کار شد. پس از آن شرکتی تاسیس کرد که با فلکس به رقابت بپردازد. چند سال بعد وضع مالی خان آنقدر خوب شد که فلکس را خرید و آن را تبدیل به شرکتی بزرگ با 52 شعبه و 16 هزار کارمند کرد.

زمانی که او به عنوان مالک جگوارز معرفی شد، در نخستین سخنرانی خود اعلام کرد دوست دارد این تیم را به یک برند در انگلیس و کشورهای دیگر بدل کند. خان 9 ماه بعد از خرید این باشگاه به حرف خود عمل کرد. او توسط راجر گودل به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه‌های بیس بال شد. او با رایزنی‌هایی که انجام داد موفق شد تا در هر سال، یک دیدار خانگی خود را در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار کند.

مالک جدید فولام,شاهد خان,اشکان دژاگه
شاهد خان با هوشمندی در بسیاری از زمینه‌ها سرمایه‌ گذاری کرد. در دانشگاه ایلینویز نیز به حمایت از بسیاری از کهنه سرباز‌ها، کارآفرین‌ها و بخش‌های آموزشی پرداخت. علاقه او به ارتباط عمومی و کارهای عام المنفعه موجب شد تا توسط گودل به عنوان یکی از هفت نفری باشد که در بنیاد تازه تاسیس بیس بال حضور پیدا کند. او در طول سال گذشته توانسته 23 میلیون دلار برای کمک به برنامه‌های فوتبالی جوانان، سلامت و ایمنی عمومی درآمدزایی کند.

کارهای فوق العاده‌ای که شاد در طول 18 ماه گذشته در آمریکا انجام داده بارها در تلویزیون مورد توجه قرار گرفته است. نام او در مجله فوربس، نشریه USA Today و وال استریت ژورنال نیز آورده شد. در سال 2013، خان و شرکت فلکس گیت جایزه بهترین کارپرداز را به دست آوردند.

او در یک سخنرانی در دانشگاه ایلینویز گفت: تجربه به من می‌گوید که همواره سخت‌ترین راه، درست‌ترین راه است.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب
امروز، راه سختی که او در آن حضور دارد، حضور در باشگاه فولام و کریون کاتج است. جایی که برای او ناشناخته مانده ولی روحیه ماجراجویانه وی موجب شده گام در این راه بگذارد.

اشکان دژاگه، هافبک ملی پوش ایرانی یکی از بازیکنان کلیدی فولام محسوب می شود که در ادامه فعالیتش در لیگ برتر جزیره حالا باید با این مرد سبیل چنگیزی همکاری داشته و در واقع حالا شاهدخان رئیس باشگاهی است که ستاره ایرانی در آن فعالیت دارد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
عروسك سیبیل چنگیزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دژاگه بین 16 بازی‌ساز در جام جهانی


هافبک تیم ملی فوتبال ایران در بین ۱۶ بازی‌ساز جام جهانی برزیل قرار گرفته است.