ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سبک دست : پول بازیکنان داده می‌شود


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: می‌دانستم امروز چک‌های بازیکنان این باشگاه پاس نمی‌شود، اما این مشکل حل می‌شود.

خبرگزاری فارس: شاهرخ سبک دست در مورد اینکه چرا امروز چک 7 بازیکن استقلال پاس نشد گفت: چک‌های آتی که به بازیکنان و یا هر شخص یا ارگانی از سوی استقلال داده شده با توجه به موانع قانونی و اداری که هست و طی مکاتبات قبلی با سازمان های نظارتی شده باید به باشگاه برگردانده شود.

وی افزود: پیش از این اعلام شده بود که چک هایی که دست هر کسی هست پاس نمی شود و باید چک ها به باشگاه بازگردانده شود. ذی‌حساب باشگاه مبالغ چک بازیکنان را در می آورد و به دولت اعلام می کند. باشگاه استقلال چون دولتی به شمار می رود باید پول از طریق دولت پرداخت شود و بازیکنان نباید نگران باشند. پول ها از حساب های دولت به حساب بازیکنان واریز می شود. روی چک های داده شده هم نباید اقدامی صورت گیرد. البته من می دانم که بازیکنان روی این پول ها حساب کرده اند اما مطمئن باشند که همین امروز و فردا پول ها به بازیکنان داده می شود.

سبک دست در مورد اینکه تکلیف شرکت تبلیغاتی ریرا به کجا رسید، گفت: هنوز آنها به وعده خود عمل نکرده اند که بخش حقوقی باشگاه در حال پیگیری است و قرار شده به ما هم خبر بدهند.


ویدیو مرتبط :
انتقاد امام جمعه سراب از دادن پول هنگفت به بازیکنان تراکتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوری:استقلال با این شرایط نباید قهرمان می شد/هدایتی پول بازیکنان ملوان را داد ولی به دست ما نرسید!



تیم فوتبال استقلال , پژمان نوری

نوری:استقلال با این شرایط نباید قهرمان می شد/هدایتی پول بازیکنان ملوان را داد ولی به دست ما نرسید!

مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی وارد تیم شدم و مشکلات را دیدم ازبازیکنان می پرسم که چگونه و با چه شرایطی تیم را قهرمان کردند؟

پژمان نوری در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال بعد از عدم صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا و شرایط این تیم برای ادامه راه لیگ برتر صحبت هایی را انجام داده که در زیر می خوانید:

 شرایط این روزهای استقلال چطور است؟
ما در دو نوبت صبح و عصر تمرینات را برگزار می کنیم هر چند تمامی بازیکنانمان را در اختیار نداریم. آنهایی که در تمرینات حضور دارند با جدیت تمرینات خود را ادامه می دهند.

فردا هم یک بازی دوستانه دارید.
با توجه به اینکه بعد از بازی با اف سی سئول بازی نکردیم بازی دوستانه می تواند کمک کند تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم ولی تیم کاملی نیستیم که بتوانیم بازی های دوستانه خوبی انجام بدهیم ولی برای ماندن در شرایط مسابقه باید این بازی ها را برگزار کنیم. البته بعد از این هم بازی ها پشت سر هم و سه روز سه روز انجام می شود که کارمان را سخت می کند. ممکن است این برنامه ریزی منجر به مصدومیت بازیکنان شود ولی باید طوری برنامه ریزی کنیم که مشکلی پیش نیاید.

این برنامه ریزی به ضرر شما نیست؟
واقعا اینگونه به بازیکنان فشار زیادی وارد می شود و مطمئنا مصدومیت ها زیاد خواهد شد ولی امیدوارم طوری برنامه ریزی شود که تیم ها ضرر نکنند.

 

شما شنبه با نفت تهران بازی دارید. نبود ملی پوشان به ضررتان نیست؟
دقیقا. اصلا با هم هماهنگ نیستیم. فکر نکنم در این مدتی که من در استقلال بودم تمام تیم یک هفته در کنار هم تمرین کرده باشد. واقعا یادم نمی آید که چنین اتفاقی افتاده باشد.همیشه یا مصدومیت ها و یا اردوهای تیم ملی و مسائل حاشیه ای باعث شده تا تیم کامل کنار هم تمرین نکند. البته من تازه به باشگاه استقلال آمده ام و نباید این حرف را بزنم ولی به نظرم استقلال مشکلات زیادی دارد.

چطور؟
همیشه به بازیکنان استقلال می گویم وقتی وارد این تیم شدم و مشکلات را دیدم از آنها می پرسم که چگونه و با چه شرایطی تیم را قهرمان کردند؟ واقعا دستشان درد نکند. هر جوری فکر می کنم می بینم با این شرایط استقلال نباید قهرمان می شد ولی بازیکنان صبوری کردند و تلاش های کادر فنی و مجموع عوامل بوده که این تیم قهرمان شده است.

خیلی ها اعتقاد دارند رقابت های آسیایی باعث شده تا استقلال از کورس قهرمانی از رقبایی مثل فولاد و ... عقب بیفتد.
این موضوع را قبول ندارم. اگر ما سه بازی عقب افتاده را ببریم در کورس هستیم.تا قبل از این شرایط طوری بود که همه به فکر لیگ قهرمانان آسیا بودند ولی از این به بعد روی لیگ تمرکز کرده ایم و انشاالله نتایج خوبی بگیریم و به صدر جدول برگزدیم.

بازی های ملوان را پیگیری می کنی؟
بله کم و بیش در جریان بازی های این تیم هستم.

 ظاهرا هدایتی و درودگر جلسه ای داشتند که در پایان این نشست مقرر شده مدیر عامل ملوان مطالبات برخی از بازیکنان فصل گذشته را هم پرداخت کند. درست است؟
ما که پولی به دستمان نرسیده و چیزی ندیدیم.

چقدر از ملوان طلب داری؟
دقیقا 50 درصد مطالباتم باقی مانده و فقط 50 درصدش را گرفتم. البته می دانم هدایتی پولها را داده ولی به دست من نرسیده است. چند بازیکن مثل من و بادامکی و ...  هستیم که قرار بود با آنها هم تسویه حساب شود ولی این اتفاق نیفتاد. البته من نمی خواهم در مورد ملوان فعلا حرفی بزنم که خدای ناکرده برای آنها حاشیه ای ایجاد شود.

 صحبت خاصی نداری؟
همه آرزو داشتند که استقلال بعد از مدتها به فینال برود و ستاره سوم را بگیرد اما یک سری بی برنامگی ها، حاشیه ها و حتی اشتباهات خودمان باعث شد تا از این مهم دور شویم ولی همه این اتفاقات باعث شد تا تجربه خوبی کسب کنیم و انشاالله امسال به ستاره سوم می رسیم.

تیم فوتبال استقلال , پژمان نوری

فارس