ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سایپا در یک‌هشتم حریف سیاه‌جامگان شد


تیم فوتبال سایپا با شکست تیم گمنام بازرگانی وشتانی آمل به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال رسید.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم لیگ برتری سایپا در کرج به مصاف بازرگانی وشتانی آمل رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست دهد و در مرحله بعد حریف سیاه‌جامگان مشهد شود.

گل‌های سایپا را مجتبی رمضانی در دقیقه 27، علی زینالی در دقایق 42 و 64 و رضا نوروزی در دقیقه 88 به ثمر رساندند.


ویدیو مرتبط :
سیاه جامگان 1-2 سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پرگل گسترش فولاد برابر پدیده/برد سایپا در زمین سیاه جامگان



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر

تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و سایپا در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر مقابل حریفان خود پیروز شدند.

هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز شنبه ادامه پیدا کرد که در یکی از دیدارها تیم گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان پدیده مشهد بود که در پایان این تیم را با حساب ۴ بر یک شکست داد.

نیمه نخست این بازی ۳ بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت. مگنو باتیستا (۱۰)، محمد ابراهیمی (۳۸) و سعید دقیقی (۴۲- پنالتی) زننده گل‌های تیم گسترش فولاد بودند. تیم پدیده در دقیقه ۸۶ توسط ایگور پراهیچ یکی از گل‌ها را پاسخ داد اما محسن سیدی در دقیقه ۹۲ برای چهارمین بار دروازه پدیده را گشود. گسترش فولاد با این برد ۱۷ امتیازی شد و موقتا تا رده سوم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی همزمان تیم سایپا در زمین سیاه جامگان ۲ بر یک برنده شد تا از فشارهای اخیر خارج شود. غلامرضا رضایی (۲۵) و روزبه شاه علی دوست (۵۸) دو گل تیم سایپا را به ثمر رساندند. تنها گل تیم سیاه جامگان هم توسط امید سینگ در دقیقه ۴۳ به ثمر رسید. نارنجی پوشان هم با این پیروزی ۱۷ امتیازی شدند.

 

اخبار ورزشی - مهر