ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سایپا ترمز پرسپولیس را می‌کشد؟



اخبار,اخبار ورزشی,سایپا

در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس و سایپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته ششم فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال پس از چند هفته تعطیلی از دوشنبه و با دیدار استقلال خوزستان و صبای قم آغاز شد. رقابت‌های این هفته با دیدار پرسپولیس و سایپا که چهارشنبه و از ساعت 18:35 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند، به پایان می‌رسد.

پرسپولیس که بدترین شروع خود را در ادوار لیگ برتر در این فصل تجربه کرده و پس از 5 هفته رقابت با کسب تنها 4 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد، این هفته در حالی به مصاف سایپا می‌رود که دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و به نظر می‌رسد کم‌کم به روند رو به رشدی دست یافته است.

آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر برابر فولاد خوزستان بود که این تیم موفق شد با نتیجه خوب 2 بر صفر این تیم را در اهواز شکست دهد و اولین پیروزی‌اش را در لیگ امسال به دست آورد. پرسپولیسی‌ها همچنین در اولین بازی خود در جام حذفی تیم شایسته پیکان را شکست دادند و به دور یک هشتم نهایی جام صعود کردند.

این دو پیروزی روحیه خوبی به پرسپولیسی‌ها داده است؛ هر چند اعتصاب بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی باعث شد بخشی از برنامه‌های تمرینی برانکو ایوانکوویچ با مشکل روبه‌رو شود اما این روحیه خوب می‌تواند به پرسپولیس در دیدار این هفته برابر سایپا کمک کند.

در نقطه مقابل سایپای مجید جلالی در جدول جایگاه نسبتا خوبی دارد و با 7 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است. تنها تفاوت سایپا با پرسپولیس تا اینجای فصل کسب یک پیروزی بیشتر است که باعث شده 7 پله از پرسپولیسی‌ها بالاتر قرار بگیرد.

سایپا در هفته ششم باید در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس روبه‌رو شود؛ ورزشگاهی که احتمالا تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس را در این بازی به خود خواهد دید و این مسئله قطعا کار سایپا را با مشکل روبه‌رو می‌کند. با این حال مجید جلالی نشان داده که روش بازی کردن با پرسپولیس را بلد است و تیم‌هایش معمولا برای پرسپولیس دردسر ایجاد می‌کنند.

حالا که پرسپولیس روی دور برد افتاده، باید دید سایپا می‌تواند با نمایشی خوب ترمز این تیم را بکشد و سرخ‌ها را دوباره وارد بحران کند؟

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
گل میداوودی به پرسپولیس دربازی سایپا پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس با 1/5 میلیارد انصاری‌فرد را از دهان استقلال بیرون می‌کشد؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پرسپولیس با 1/5 میلیارد انصاری‌فرد را از دهان استقلال بیرون می‌کشد؟/کریم خطاب به هم تیمی‌هایش: معلوم نیست کجا می‌روم

انصاری فرد به خوبی می‌داند با وجود مهاجمانی مثل اکبرپور، برهانی، میداودی، منوچهری، شریفات و ... در استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت

سایت گل- در چند روز اخیر تمامی اخبار مربوط به كریم انصاری‌فرد مهاجم جوان تیم ملی و سایپا، حاكی از احتمال عقد قرارداد او با استقلال بود اما در دو روز اخیر مسوولان پرسپولیس و نزدیکان محمد رویانیان در تلاش هستند تا کریم را سرخپوش کنند.

به گزارش سایت گل، آخرین خبرها حكایت از جدی شدن مذاكرات پرسپولیس با آقای گل لیگ یازدهم دارد. انصاری‌فرد نخستین گزینه دنیزلی برای تقویت خط حمله بوده و هست.او جزو نخستین بازیكنانی بود كه پرسپولیسی‌ها با او مذاكره كردند و گفته می‌شد كریم قول‌هایی هم داده است اما با چرخش به طرف استقلال احتمال این همكاری كمتر شد. حالا شنیده می‌شود قضیه انصاری‌فرد و پرسپولیس جدی‌تر شده و حتی پرسپولیسی‌ها می‌خواهند پول خوبی به کریم بدهند.

شنیده شده كریم علاوه بر پرسپولیس، این شرط را برای استقلالی‌ها هم گذاشته که هر وقت خواست به اروپا برود و به نظر می‌رسد هر كدام از مسوولان آبی یا قرمز با خواسته های او موافقت کنند و 40 درصد قرارداد انصاری‌فرد را همان ابتدا بپردازند، شاه‌ماهی فصل نقل و انتقالات را به تور خواهند انداخت.این روزها برخی بازیکنان تیم ملی هم در مورد تیم بعدی انصاری‌فرد از او سوال می‌کنند ولی او دیشب به بعضی از هم تیم‌هایش گفت که معلوم نیست کجا برود و برای تصمصم گیری تردید دارد. انصاری‌فرد گفته که می‌خواهد بعد از بازی با قطر تصمیم بگیرد و هنوز انتخاب نهایی را انجام نداده است.انصاری فرد به خوبی می‌داند با وجود مهاجمانی مثل اکبرپور، برهانی، میداودی، منوچهری، شریفات و ... در استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت و حالا باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت./گل