ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سایه سنگین اخراج روی نیمكت پرسپولیس


شکست در دو بازی حساس اخیر برای حمید درخشان تبعاتی به دنبال داشت.

خبر ورزشی: شکست در دو بازی حساس اخیر برای حمید درخشان تبعاتی به دنبال داشت. شعار هواداران از روی سکوها و فشار انتقادات از یک سو به همراه نتایج ضعیفی که تیم به ‌دست می‌آورد از طرف دیگر، درخشان را تحت تأثیر گذاشته تا جایی که حالا شایعات مختلفی در مورد این مربی و سرنوشتش در پرسپولیس می‌شنویم.

گویا اعتماد تام به درخشان پس از شكست مقابل نفت تهران و بعد از حذف شدن در جام‌حذفی مقابل ذوب‌آهن در تهران از بین رفته و این مربی دیگر مانند قبل حاشیه امنیت ندارد. صبح دیروز و به فاصله چند ساعت بعد از باخت سرخپوشان برابر ذوب‌آهن شایعه‌ای در شهر پیچید مبنی بر اینكه دیگر درخشان مانند روز‌های گذشته نباید روی ماندنش در این تیم مطمئن باشد. این یك اولتیماتوم پنهانی به درخشان بود. گفته می‌شود به نوعی درخشان این را شنیده كه در صورت شكست تیمش مقابل فولاد، به حكم سه باخت پی در پی شاید اخراج شود.

حتی شنیدیم یك مربی آلمانی، یك مربی ایتالیایی و زلاتكو كرانچار به عنوان گزینه‌های جانشینی درخشان معرفی شده‌اند. با این حساب این یك اولتیماتوم پنهانی در میان شایعات است‌؛ درخشان، فولاد را نبرد اخراج می‌شود!


ویدیو مرتبط :
گل دوم پرسپولیس و اخراج عالیشاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سایه سنگین اخراج روی سر سرمربی پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی, درخشان

پرسپولیس در فاصله 7 امتیازی با قعر جدول است و شنیدن دوباره شایعه مذاکره با برانکو خیلی هم نمی‌تواند عجیب باشد.

به گزارش جام نیوز، خطر برکناری را حمید درخشان دو بار از سر گذراند؛ یک بار بعد از دربی و یک بار هم با شکست دادن لخویا.

دفعه سوم اما شاید آنقدر خوش شانس نباشد که در آن صورت، باید پرسپولیس را بگذارد و برود. او البته به پاس آن دو پیروزی آسیایی با حکم نژادفلاح تا آخر فصل ابقا شد اما خوب می‌داند که این حکم نمی‌تواند تکیه‌گاه خوبی برایش باشد. مخصوصا اگر قرار باشد پرسپولیس امتیازهای بازی با نفت را هم مثل هفته پیش در خانه حریف جا بگذارد.

آن وقت حمید درخشان برای اعاده حیثیت فقط بازی با النصر را فرصت خواهد داشت که حتی سه امتیاز آن بازی هم نمی‌تواند ناجی او باشد چرا که باشگاه‌‌نشین‌ها اصلا دلشان نمی‌خواهد رتبه دو رقمی پرسپولیس را به نام‌ آنها در تاریخ بنویسند و برای دست بردنشان در ترکیب کادر فنی هم همین بهانه کفایت می‌کند.

 خود درخشان هم حتما یادش نرفته که علی دایی به دلیل کسب 8 امتیاز از 7 بازی از سرمربیگری پرسپولیس برکنار شده بود و حالا او از 7 بازی تنها 4 امتیاز گرفته و خطر برکناری را همچنان احساس می‌کند.
 
پرسپولیس با حمید درخشان 5 تا از 7 بازی اخیرش را باخته و تنها موفق شده پدیده را شکست بدهد و از صبای قم یک امتیاز بگیرد. در چنین شرایطی آنچه ابقای درخشان را رقم زده، نتایج آسیایی پرسپولیس بوده وگرنه حتما او هم به سرنوشت علی دایی دچار می‌شد.

اتفاقا در مقام مقایسه - البته اگر حساب لیگ قهرمانان را جدا کنیم - درخشان و دایی هیچ برتری به یکدیگر ندارند. مخصوصا اگر باخت‌های "دبل" پرسپولیس را در نظر بگیریم.

 پرسپولیس با علی دایی به فولاد، ملوان و تراکتورسازی باخت و اخراج شد و در دور برگشت هم درخشان به هر سه این تیم‌ها باخت. و حالا همین تیم به لطف اشتباه‌های خودش و تصمیم‌گیرنده‌هایش در فاصله‌ای 7 امتیازی با قعر جدول روزگار می‌گذراند.

در چنین شرایطی و با شناختی که از فوتبال‌مان داریم، شنیدن دوباره شایعه مذاکره با برانکو خیلی هم نمی‌تواند عجیب باشد. به ویژه که مترجم سابق و صمیمی‌ترین دوست این مربی در ایران یعنی رضا چلنگر دیروز یک ساعتی را در باشگاه پرسپولیس میهمان بوده.

هر چند چلنگر دیدار با پرسپولیسی‌ها را بی‌ربط با ماجرای مذاکره با برانکو دانسته و گفته: «حضور من در باشگاه پرسپولیس هیچ ارتباطی با مسائل فوتبالی نداشت. مسوول یکی از ادارات شهرستان هشتگرد که من در آنجا مزرعه دارم از من توپ لیگ قهرمانان آسیا را می‌خواست که به همین دلیل به باشگاه پرسپولیس رفتم تا از نژاد‌فلاح یکی از این توپ‌ها را بگیرم.»

وی افزود: «توپ‌های لیگ قهرمانان را هیچ جا نمی‌توان خریداری کرد چون این توپ‌ها برای همین مسابقات ساخته شده و حتی کپی آن هم در بازار موجود نیست. ضمن اینکه من با مسوولان باشگاه‌های نفت، تراکتور‌سازی و فولاد هیچ ارتباطی ندارم و فقط پرسپولیسی‌ها را می‌شناسم و به همین دلیل به باشگاه پرسپولیس رفتم تا از نژاد‌فلاح یک توپ بگیرم.»

چلنگر در پایان گفت: «من و نژاد‌فلاح از سال 52 همدیگر را می‌شناسیم و دوستی‌مان دیرینه است و باید بگویم حضورم در باشگاه برای گرفتن یک توپ بود و دلیل دیگری نداشت.»
 
 اخبار ورزشی  -  جام  نیوز