ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سایت استقلال کلمه «نفیس» را حذف کرد!


سایت باشگاه استقلال کلمه نفیس را از خبر روز گذشته خود حذف کرد.

خبرگزاری فارس: روز گذشته سایت باشگاه استقلال خبری را روی خروجی خود قرار داد مبنی بر اینکه یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه هدایای نفیسی را به بازیکنان این تیم اهدا کرده است اما برخی از بازیکنان استقلال بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان نسبت به این هدایا که شامل هندزفری و شارژ موبایل بود واکنش نشان داده و از اینکه این هدایا نفیس اعلام شده بود ابراز گلایه کردند.

این خبر در روی خروجی خبرگزاری های رسمی و سایت های خبری منتشر شد اما امروز به دلیل اتفاقاتی که روز گذشته در میکسدزون ورزشگاه آزادی رخ داد مسئولان سایت کلمه نفیس را از خروجی خود پاک کرده اند و به نظر می رسد برای اطمینان به اخباری که روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار می گیرد تامل بیشتری کرد.


ویدیو مرتبط :
ماکرویی برای حذف کلمه عبور Protect در اکسل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف قسمت «اعتصابی در کار نیست» از مصاحبه شهباززاده روی سایت استقلال+عکس



سایت باشگاه استقلال مصاحبه‌ای از مهاجم تیم خود روی خروجی قرار داده بود که قسمت تکذیب اعتصاب بازیکنان در آن حذف شده است.

سایت باشگاه استقلال امروز مصاحبه ای از سجاد شهباززاده روی خروجی خود قرار داد که در یکی از سوالات از شهباززاده در مورد ناراحتی بازیکنان در مورد مسائل مالی سوال پرسیده شده بود و وی هم پاسخ داده بود که اعتصابی در کار نیست.

این قسمت از سوال و جواب مصاحبه شهباززاده با اصلاحیه ای که سایت باشگاه استقلال روی خروجی خود قرارداد حذف شد تا به نوعی خبر ناراحتی بازیکنان و اعتصاب به این که اگر پول نیاید به اردو نمی روند تایید شود.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - فارس