ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ساک برهانی و رحمتی در فرودگاه گم شد


بعد از ورود اعضای تیم استقلال به فرودگاه شهر اهواز هرج و مرج بسیار زیادی به وجود آمد.

خبرگزاری فارس: بعد از ورود اعضای تیم استقلال به فرودگاه شهر اهواز هرج و مرج بسیار زیادی به وجود آمد.

بعد از اینکه اعضای تیم استقلال به فرودگاه اهواز وارد شدند هرج و مرج بسیار زیادی در این جا رخ داد تا جایی که نزدیک بود کار به درگیری بکشد.

هواداران استقلال که خواستار گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان بودند در چندین نوبت مانع انتقال ساک های بازیکنان به مناطق بازرسی شدند و در نهایت ساک آرش برهانی و مهدی رحمتی در بین هرج و مرج به وجود آمده گم شد و مهاجم شماره ۹ استقلال از طریق حراست این موضوع را پیگیری کرد.


ویدیو مرتبط :
ساک و چمدان شما در فرودگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساک کی‌روش در فرودگاه گم شد!


بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران با حاشیه هایی هم همراه بود که می خوانید.

فارس: بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران با حاشیه هایی هم همراه بود که می خوانید.

* هیچ یک از اعضای بلندپایه فدراسیون فوتبال به استقبال تیم ملی نیامده بودند و تنها چند نفر از مشوقین تیم ملی از بازیکنان و سرمربی کشورمان استقبال کردند!

* پرواز تیم ملی که از امارات به سوی کشورمان آمده بود راس ساعت 2:20 بامداد پنجشنبه و بدون تاخیر به زمین نشست.

* وقتی کاروان فوتبال کشورمان وارد سالن فرودگاه امام خمینی (ره) شدند مسافران زیادی که در پروازهای دیگری حضور داشتند به سمت آن ها آمده و با بازیکنان و کادرفنی تیم ملی عکس یادگاری گرفتند.

* مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال اولین نفر و حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری فوتبال کشورمان آخرین نفری بود که از گیت بلیت رد شدند.

* مهدی تاج رئیس سازمان لیگ خیلی با عجله و بدون حتی یک مصاحبه فرودگاه را ترک کرد.

* در لحظاتی که کی روش قصد داشت همراه با مترجمش از فرودگاه بیرون برود متوجه شد که وسایلش نیست! وی به همین دلیل چند لحظه ای هراسان به اطراف نگاه کرد که در آخر وسایلش را در گوشه دیگری از سالن پیدا کرد.

* هر کدام از بازیکنان تیم ملی که ساک شان را دریافت کرده بودند و قصد بیرون رفتن از فرودگاه را داشتند با سرمربی تیم ملی خوش و بش گرمی می کردند و پس از به آغوش کشیدن وی سالن را ترک می کردند.