ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سانتوس: رونالدو با درد بازی کرد


سرمربی پرتغال اعلام کرد مهاجم تیمش در رویارویی با آلبانی با درد در زمین حضور داشته است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل پرتغال در دیدار خود مقابل آلبانی موفق شد با یک گل به برتری برسد.

تک گل این دیدار را میگل ولوسو در دقیقه 90 وارد دروازه آلبانی کرد تا تیمش را به یک پیروزی مهم برساند. در حال‌ حاضر پرتغال با کسب 15 امتیاز از شش دیدار پیشین خود در صدر جدول رده‌بندی گروه I قرار دارد. آلبانی هم با یازده امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو، کاپیتان سلسائوی اروپا در این دیدار هم نتوانست گلزنی کند، اما فرناندو سانتوس به دفاع از مهاجم تیمش پرداخت.

سانتوس در این زمینه گفت: رونالدو بازیکنی است که در هر فصل 50 گل به ثمر می‌رساند. تعجبی ندارد که اگر او در تیم ملی گلزنی نمی‌کند، کمی با استرس بازی کند. نمایش رونالدو در کل دیدار عالی بود. روحیه شرکت کردن او در کارهای گروهی بسیار جالب توجه است. او تجربه بسیار بالایی دارد و می‌تواند در همه دقایق بازی به ما کمک کند. البته رونالدو در این دیدار کمی با درد بازی کرد. به نظر من در بازی‌های بعدی گل‌های او هم از راه می‌رسد.

سانتوس در ادامه اظها‌ر کرد: گاهی اوقات وقتی بازیکنی با استرس و نگرانی فو‌تبا‌ل بازی می‌کند نمی‌تواند گلزنی کند، اما بر این باورم که او خودش را در بهترین شرایط نگه می دارد.

پرتغال در دیدار آینده خود در ماه اکتبر باید به مصاف دانمارک برود. پیروزی مقابل این تیم می‌تواند حضور مستقیم پرتغال در یورو 2016 را موجب شود.

سانتوس در این خصوص هم گفت: ماه آینده با دانمارکی روبرو می شویم که حکم یک فینال را دارد . پیروزی برای ما اهمیت بالایی دارد. به قدم مهم بعدی نگاه می‌کنیم اما می دانیم که هنوز چیزی قطعی نشده است. مقابل خوب تیم آلبانی بازی کردیم و می دانیم که همیشه باید خودمان را باور کنیم تا بتوانیم خوشحال باشیم.


ویدیو مرتبط :
هایلایت کامل بازی رونالدینیو مقابل سانتوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كریستیانو رونالدو:تا حالا در یك بازی 4 گل نزده بودم



 

 

كریستیانو رونالدو:تا حالا در یك بازی 4 گل نزده بودم

 

کریستیانو رونالدو پس از درخشش مقابل راسینگ سانتاندر و به ثمر رساندن 4 گل نتوانست خوشحالی‌اش را پنهان کند.

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته‌ی هشتم لالیگا میهمان راسینگ بود و با نتیجه‌ی 6 بر یک به پیروزی رسید. رونالدو در این دیدار 4 گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند.

بهترین بازیکن جهان در سال 2008 در پایان این دیدار گفت: اولین بار بود که در دوران حرفه‌ای بازی‌گری‌ام 4 گل در یک مسابقه به ثمر می رساندم. از همه‌ی بازیکنان تشکر می کنم. آنها به خوبی من را در این دیدار تغذیه کردند و من فقط ضربه‌ی آخر را می زدم.

رونالدو که اکنون با 9 گل در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار داد، ادامه داد: باید آرامش خود را حفظ کنیم و در بقیه بازی ها هم با همین تمرکز به میدان برویم و امتیاز از دست ندهیم. اکنون در مسیر صحیح قرار گرفته‌ایم و می توانیم با ادامه‌ی این روند به مقام قهرمانی برسیم.

ستاره ی پرتغالی رئال مادرید در پایان با ابراز خوشحالی از صدرنشینی در لالیگا اظهار کرد: از این که در مکان اول جدول هستیم بسیار خوشحالم. نباید مغرور شویم تا بتوانیم به هدف اصلی خودمان که قهرمانی است دست پیدا کنیم. من تلاش می کنم هر روز بیشتر تمرین کنم. بازی در رئال مادرید در بسیاری از زمینه‌ها برایم سودمند بوده است.