ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ساموئل پیگیر طلبش از استقلال شد


بازیکن سابق استقلال برای پیگیری طلبش از استقلال و ممنوع‌الخروج شدنش به خاطر مالیات به فدراسیون فوتبال رفت.

خبرگزاری فارس: جی لوئید ساموئل امروز برای پیگیری طلبش از استقلال و همچنین مالیاتی که باشگاه استقلال باید پرداخت می‌کرد به فدراسیون فوتبال رفت.

ساموئل به خاطر پرداخت نشدن مالیاتش ممنوع الخروج شده است. او اکنون در تیم پیکان بازی می‌کند.


ویدیو مرتبط :
کریسمس در استقلال برای آندو و ساموئل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساموئل: استقلال برنده دربی است ؛ از تشویق هواداران تعجب کردم



 

 

استقلال , لیگ ایران

 

بازیکن سابق تیم بولتون انگلستان و مدافع اهل «توباگو» استقلال به دلیل آماده نشدن ITC، روز جمعه با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال مقابل سپاهان را از نزدیک نظاره‌گر بود.

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت استقلال، جی‌لوید ساموئل پس از پایان این بازی گفتگویی را انجام داد و در مورد خودش، آمدن به ایران و استقلال حرف های زیادی زد.

* شما از لیگ انگلیس به لیگ ایران و تیم استقلال آمدید، در این خصوص صحبت کنید؟

- استقلال را می‌شناختم و می‌دانستم تیم بزرگی است، نام این تیم را از روی دربی معروف ایران می‌شناختم. می دانستم که داربی ایران یکی از بزرگترین دربی‌های دنیاست. این برایم جذاب بود و وقتی با پیشنهاد استقلال مواجه شدم به خودم گفتم شاید این شانس نصیب من شده که در داربی ایران هم بازی کنم. با این شناخت بود که به ایران آمدم.

* از لیگ ایران چه اطلاعاتی دارید؟

- لیگ ایران خیلی پرتماشاگر است و به نظرم استعدادهای زیادی هم در آن حضور دارند. من برای نقش‌آفرینی در این لیگ آماده‌ام، اما باید یک‌سری چیزهای جدید یاد بگیرم تا بتوانم خودم را جا بیندازم. سبک‌ بازی در اینجا متفاوت است؛ در فوتبال انگلیس بیشتر بازی فیزیکی جریان دارد، اما اینجا تکنیک بیشتر به چشم می‌آید و به خاطر همین زمان لازم دارم تا با این شرایط خودم را وفق بدهم و بتوانم برای استقلال به نحو مطلوب بازی کنم.

* چطور شد که به لیگ ایران آمدید؟

- آخرین تیمی که من در آن بازی می‌کردم تیم کاردیف بود. وقتی شرکت فرانسوی نقل و انتقالات چنین فرصتی را به من پیشنهاد داد، آن را پذیرفتم چون به دنبال تجربه‌ای متفاوت بودم و دیدم چه انتخابی بهتر از یک قاره جدید، کشور جدید و تیم جدید. حالا هم از اینکه استقلال را انتخاب کرده‌ام، راضی‌ام و نکته مهم‌تر اینکه اصلا احساس غربت نمی‌کنم.

* شما بازی استقلال و سپاهان را از نزدیک دیدید، حالا ارزیابی‌تان از این لیگ چیست؟

- با مشاهده یک بازی نمی‌توانم در مورد لیگ قضاوت کنم و باید بازی‌های بیشتری را ببینم، اما این را باید اضافه کنم که من آمده‌ام تا در خدمت تیم باشم. می‌خواهم چیزهایی را که می‌دانم به تیمم هم انتقال دهم، چون وقتی به این تیم آمدم اهداف بزرگی برایم ترسیم شد و به خاطر همین به تیمی آمدم که در خدمتش باشم و به موفقیتش کمک کنم.

* بازی استقلال را چطور دیدید؟

- یک بازی درگیرانه و پیچیده که به نظرم سنگین و فیزیکی هم بود. از حضور تماشاچیان و سنگینی بازی متوجه شدم که این بازی خیلی حساس است. پنالتی را هم با بدشانسی از دست دادیم و اگر بدشانس نبودیم، قطعا می‌بردیم.

* جو استادیوم را چطور دیدید؟ هوادارانی که البته شما را با وجود حضور در جایگاه ویژه به شدت تشویق کردند؟

- برایم خیلی هیجان‌انگیز بود. من تازه‌وارد بودم اما آنها به من خوشامد می‌گفتند و برایم دست تکان می‌دادند، انگار که مدت‌هاست من را می‌شناسند. این باعث شد با دید جدیدی به استقلال نگاه کنم، چون آنها بین من و قدیمی‌های تیم فرقی قائل نبودند و این برایم ارزش زیادی دارد.