ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ساموئل اتوئو در آستانه انتقال به QPR


امکان دارد که ساموئل اتوئو فصل آینده را نیز در لیگ برتر انگلستان سپری کند، چرا که باشگاه QPR در آستانه جذب مهاجم سابق چلسی قرار دارد.

طرفداری: امکان دارد که ساموئل اتوئو فصل آینده را نیز در لیگ برتر انگلستان سپری کند، چرا که باشگاه QPR در آستانه جذب مهاجم سابق چلسی قرار دارد.

بعد از اینکه ژوزه مورینیو تصمیم گرفت تا پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد به این بازیکن ارائه نکند، این مهاجم کامرونی به یک بازیکن آزاد تبدیل شد.

به دنبال خرید ریو فردیناند و استیون کالکر، هری ردنپ علاقه مند است تا ستاره های با تجربه تری برای تیم تازه صعود کرده اش جذب کند. بنا به گزارش Mirror، مدیر برنامه های این بازیکن 34 ساله، کلودیو ویگورلی، برای نهایی کردن این انتقال به لندن پرواز کرده است.

با این حال، توقعات مالی اتوئو می تواند معامله را پیچیده سازد و تنها مسئله باقی مانده برای نهایی شدن این انتقال نیز توافق بر سر دستمزد مورد نظر بازیکن می باشد.

بازیکن سابق بارسلونا و اینتر میلان همچنین با انتقال به آرسنال نیز لینک شده بود، و پیشنهادات متعددی نیز از خارج اروپا داشت اما اعتقادات بر این است که اتوئو قصد ماندن در لیگ برتر را دارد.

او فصل گذشته با پیراهن تیم چلسی 12 بار دروزاه حریفان را باز کرد و تمام این گل ها در ورزشگاه استمفورد بریج به ثمر رسید.


ویدیو مرتبط :
شوت سرکش ساموئل اتوئو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوخی خنده دار رسانه ها با ساموئل اتوئو+عکس




اخبار ورزشی - شوخی خنده دار رسانه ها با ساموئل اتوئو+عکس

مهاجم کامرونی تیم فوتبال چلسی انگلیس سوژه رسانه‌ها شد.

ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی تیم فوتبال چلسی سوژه رسانه‌ها قرار گرفت.

سن این مهاجم سابق بارسلونا پس از اظهارات نامزد سابق این مهاجم کامرونی سوژه رسانه‌ها شده است و رسانه‌های انگلیسی به گمانه‌زنی در این‌باره پرداخته‌اند که اتوئو متولد سال 1974 است و در حال حاضر او 39 ساله است.

این رسانه‌ها با انتشار تصاویری به شوخی با این مهاجم سیه چرده پرداخته‌اند و او را در حالی که موهای سر و صورتش سفید شده و عینک ته‌استکانی و عصا در دست دارد را به تصویر کشیده‌اند.

اخبار,اخبار ورزشی,ساموئل اتوئو

اخبار ورزشی - فارس