ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ساكت:تیم ما در سه مسابقه‌ كه ممبینی داور بود، قربانی شد



 

 

ساكت:تیم ما در سه مسابقه‌ كه ممبینی داور بود، قربانی شد

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: الهلال از تیم‌های قدرتمند و محبوب فوتبال عربستان است اما سد سنگینی چون سپاهان را در پیش دارد.

محمدرضا ساکت درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش از رویارویی با الهلال اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ما با پروازهای خوبی به ریاض رسیدیم. خوشبختانه هیچ زمانی برای تأخیر هدر نرفت و ما سر وقت به مقصد رسیدیم. عصر شنبه اولین تمرین تیم برگزار شد و بازیکنان ما هیچ مشکلی نداشتند. با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده دو نفر از باشگاه زودتر به ریاض آمده بودند تا تمامی شرایط را برای حضور تیم سپاهان در این شهر مهیا کنند.

وی گفت: جمعه شب تیم الهلال با تیم دیگری در فاصله 300 کیلومتری ریاض مسابقه‌ای را برگزار کرد که نفراتی از باشگاه ما هم این مسابقه را از نزدیک دیدند. سپاهان تا بازی سه‌شنبه روزانه 3 جلسه تمرین خواهد کرد تا بتوانیم با آمادگی کامل به مصاف یکی از بهترین تیم‌های‌ آسیا و عربستان برویم. شرایط آب‌وهوایی اینجا هم بد نیست و هوا هرچند غبارآلود است اما دمایی حدود 20 درجه سانتیگراد دارد.

ساکت درباره وضعیت مصدومان تیمش گفت: محرم نویدکیا با توجه به مصدومیتی که در بازی با استقلال به وی تحمیل شد، برای ادامه درمان در ایران ماند و همراه ما نیامد اما هادی عقیلی همراه با تیم است که پزشکان معتقدند آسیب‌دیدگی جزیی وی تا این بازی کاملا برطرف خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان به انگیزه بالای بازیکنان تیمش اشاره کرد و گفت: خوشحالم که این بازیکنان روحیه و انرژی فوق‌العاده‌ای برای کسب آمادگی هرچه بیشتر دارند. امیدوارم بتوانیم با توجه به تجربه چندساله‌ای که از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داریم از گروه سختی که در آن قرار گرفتیم به مرحله بعدی صعود کنیم. قرعه سپاهان در مرحله گروهی این بازی‌ها بسیار خاص و سنگین است؛ اما بازیکنان سپاهان از ظرفیت فنی و تجربه بالایی برخوردار هستند که از آنها توقع می‌رود حضور موفقی در این بازی‌ها داشته باشند.

وی همچنین در ارزیابی‌اش از تیم الهلال تصریح کرد: الهلال تیم سازمان‌یافته و منسجمی است که با توجه به حمایت‌های مالی گسترده عربستانی‌ها از این تیم و نیز محبوبیت اجتماعی که در جامعه دارد همواره از قدرت‌های این کشور به شمار می‌آید. با توجه به افولی که تیم ملی عربستان در جام ملت‌های آسیا داشت، الهلال در تلاش است تا با حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا مقداری اعتبار و شأن ملی این کشور در فوتبال را ارتقاء دهد. آنها مصمم هستند تا جایگاه از دست‌رفته‌شان را دوباره کسب کنند، اما این تیم سد سنگینی چون سپاهان را پیش‌رو دارد و بازی سختی پیش‌رویش خواهد بود. البته حضور چندساله در لیگ قهرمانان آسیا این را ثابت کرده که همه تیم‌های آسیایی قوی هستند و هر مسابقه‌ای سختی‌های خود را دارد.

ساکت در ادامه درباره شکایت کمیته داوران فدراسیون از امیر قلعه‌نویی گفت: ما هم از داور دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال شکایت کردیم که امیدواریم مسوولان رسیدگی‌های لازم را به آن داشته باشند و یک‌طرفه به قاضی نروند. ما معتقدیم یکی از بازیکنان حریف باید اخراج می‌شد که قطعا تأثیر مستقیمی در روند بازی پیدا می‌کرد. شاید عده‌ای معتقد باشند یکی از بازیکنان سپاهان هم باید اخراج می‌شد اما بر فرض اینکه چنین باشد، تقدم و تأخر اخراج یک بازیکن شرایط متفاوتی را برای ادامه مسابقه رقم می‌زند که کارشناسان باید به آن توجه داشته باشند.

وی در واکنش به اظهارات حسین عسگری سرپرست کمیته داوران خاطرنشان کرد: ما توجه عسگری را به صحبت‌های "غیاثی" که از کارشناسان خوب داوری فوتبال ماست جلب می‌کنیم. ما از داور مسابقه اخیر شکایت کردیم، هوچی‌گری هم نمی‌کنیم و منتظر پاسخ جدی مسوولان فدراسیون خواهیم بود. باید برای رفع مشکلات چاره‌اندیشی‌های لازم را داشت. متأسفانه در سه مسابقه‌ی سپاهان که هدایت ممبینی قضاوت آن دیدارها را برعهده داشت تیم ما قربانی داوری شد که این شرایط برای ما جای سوال دارد. چرا باید در بازی مقابل تیم‌های ملوان، مس و استقلال چنین اشتباهاتی از یک داور مشخص سر بزند. این برای باشگاه سپاهان جای ابهام دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تأکید کرد: ما معتقدیم ممبینی از داوران پرکار فوتبال ماست و هدف‌مان از این شکایت رسیدگی به موارد فوق و به منظور به وجود نیامدن اشتباهات بعدی است. به هیچ وجه از حق قانونی تیم‌مان نمی‌گذریم. ما نمی‌توانستیم از اشتباهات یکی از داوران خوب و باتجربه کشور به سادگی بگذریم.


ویدیو مرتبط :
کتک کاری با داور مسابقه در حد تیم ملی !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی ایران درچهارمین مسابقه شكست خورد



 

 

تیم ملی ایران درچهارمین مسابقه شكست خورد

/ همگام با جام جهانی بسكتبال - تركیه /

تیم ملی ایران در چهارمین مسابقه شكست خورد

تیم ملی بسكتبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی 2010 تركیه، مقابل تیم ملی آمریكا شكست خورد.

به گزارش باشگاه خبری فارس توانا تیم ملی بسكتبال ایران كه در 3 دیدار گذشته 2 شكسته مقابل تیم‌های برزیل و كرواسی و یك پیروزی مقابل تونس در كارنامه داشت در چهارمین دیدار مسابقات جام جهانی 2010 تركیه از ساعت 20:30 دقیقه امشب در سالن ایپكیچی شهر استانبول به مصاف تیم ملی آمریكا رفت در نهایت با نتیجه 88 بر 51 بازی را به این تیم واگذار كرد.

ایران در كوارتر نخست با نتیجه 19 بر 13 و در كوارتر دوم 24 بر 15 بازی را به حریف باخت كه در مجموع دو كوارتر با نتیجه 43 بر 28 در پایان نیمه اول نتیجه را واگذار كرد.

همچنین كوارتر سوم با نتیجه 19 بر 11 و كوارتر چهارم 26 بر 12 به سود آمریكا به پایان رسید و در مجموع دو نیمه، تیم ملی آمریكا با نتیجه 88 بر 51 ضمن پیروزی مقابل ایران به چهارمین برد پیاپی در این رقابت‌ها دست یافت.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی كرواسی با نتیجه 84 بر 64 تیم ملی تونس را شكست داد.

تیم ملی بسكتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 فردا شب به مصاف اسلونی می‌رود.