ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ساعی: تیم ملی عالی بود


هادی ساعی در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل گفت: ملی پوشان عالی بودند و امیدوارم در بازی سوم هم موفق شوند.

ایسنا: هادی ساعی در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل گفت: ملی پوشان عالی بودند و امیدوارم در بازی سوم هم موفق شوند.

اسطوره تکواندو جهان و المپیک در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال برابر آرژانتین اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. از قبل هم پیش بینی می‌کردیم که ملی پوشان خوب باشند اما نه تا این حد. آنها واقعا عالی بودند. از دیدن این بازی لذت بردم.

وی افزود به نظر من و اکثر مردم ایران برنده واقعی این مسابقه ملی پوشان ایران بودند که تلاش زیادی انجام دادند. امیدوارم تیم ما در بازی آخر هم نتیجه خوبی بگیرد.

هادی ساعی در مورد دیدار سوم تیم ایران برابر بوسنی گفت : بازی که ملی پوشان ما در این دو بازی ارائه کردند، خوب بود بویژه بازی برابر آرژانتین . امیدوارم تیم ایران موفق شود به دور بعد صعود کند. بازی برابر بوسنی سخت تر از دو بازی قبل ماست.شاید فکر می کردیم بازی برابر آرژانتین سخت ترین بازی ما باشد اما معتقدم بازی برابر بوسنی خیلی سخت است.

وی ادامه داد: با روحیه‌ای که از ملی‌پوشان می‌شود انتظار داشت، امیدوارم بتوانند بوسنی را هم شکست دهند.

اسطوره تکواندو جهان و المپیک در پاسخ به این سوال که با این شرایط آیا معتقد است باید قرارداد کی روش تمدید شود و او در ایران بماند، گفت: این خیلی بد است که در چنین شرایطی و در حالی که مسابقات هنوز ادامه دارد، بخواهیم در مورد ادامه همکاری یا قطع همکاری مربی صحبت کنیم. ملی‌پوشان ما در مسابقات بزرگی مانند جام جهانی حضور دارند و هنوز یک بازی مرحله مقدماتی آنها باقی مانده و نباید در این شرایط به چنین مسائلی پرداخت.

ساعی گفت: خیلی زود است که بخواهیم در مورد ماندن یا رفتن مربی تصمیم بگیریم. ملی پوشان در این شرایط باید تمرکز کافی داشته باشند و پرداختن به این مسائل شاید تاثیر منفی روی آنها داشته باشد. کی روش یکی از مربیان خوب جهان است اما معتقدم در این شرایط ارائه هرگونه پیشنهادی حتی پیشنهاد خیلی خوب هم مناسب نیست و باید صبر کرد.


ویدیو مرتبط :
میت زدن سرعتی تکواندو کاران تیم ملی وهادی ساعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلال عراقی کارلوس کروش را محکوم کرد/ جریمه سنگین سرمربی تیم ملی از سوی دادگاه عالی پرتغال



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال

 

اخبار ورزشی - دلال عراقی کارلوس کروش را محکوم کرد/ جریمه 100 میلیونی سرمربی تیم ملی از سوی دادگاه عالی پرتغال

 دادگاه عالی پرتغال ، در خواست استیناف کارلوس کروش را رد کرد و او باید به دلال عراقی غرامت بدهد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ کروش برای پرونده ای که متعلق به سال 2008 است محکوم شده. اوباید 25 هزار یورو به جواد سالم عراقی بپردازد که واسطه انتقالش به تیم ملی امارات بوده است. این دادگاه سال ها در جریان بوده و سایت ساپو پرتغال نوشته است چون کارلوس کروش نتوانسته سندی ارائه کند تا نشان دهد بخش آخر قراردادش را از اماراتی ها نگرفته است باید این 25 هزار یورو را که رقمی نزدیک به 100 میلیون تومان می شود به این واسطه عراقی بپردازد.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین