ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ساعت بازی پرسپولیس تغییر نمی کند


کاظم طالقانی در مورد وضعیت نور ورزشگاه تختی اهواز، گفت: 2-3 روز است که نورافکن‌ها ورزشگاه در حال تعمیر است تا شرایط برای برگزاری بازی بدون مشکل فراهم شود. این تعمیرات ادامه دارد تا در روز جمعه بازی در زیر نور استاندارد برگزار شود.

فارس: کاظم طالقانی در مورد وضعیت نور ورزشگاه تختی اهواز، گفت: 2-3 روز است که نورافکن‌ها ورزشگاه در حال تعمیر است تا شرایط برای برگزاری بازی بدون مشکل فراهم شود. این تعمیرات ادامه دارد تا در روز جمعه بازی در زیر نور استاندارد برگزار شود.

وی در مورد اینکه هزینه این تعمیرات از کجا پرداخت می‌شود، تصریح کرد: اداره کل ورزش برا یانجام تعمیرات کمک می‌کند و ما هم پیگری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد اینکه آیا برگزاری بازی در ورزشگاه تختی قطعی شده است، خاطرنشان کرد: مکان بازی توسط میزبان مشخص می‌شود. ما و سازمان لیگ هم تابع باشگاه هستیم و مکانی که آنها برای برگزاری بازی مشخص می‌کنند.

طالقانی در مورد اینکه آیا در صورت درست نشدن نور ورزشگاه احتمال دارد بازی در ساعت 17 عصر برگزار شود، اظهار داشت: چرا این اقدام انجام نشود. پرسپولیس با استقلال خوزستان چه تفاوتی دارد. بازی استقلال اهواز و استقلال خوزستان هفته قبل ساعت 17 برگزار شد و هیچ مشکلی به وجود نیامد. هوای اهواز هم هنوز آنقدر گرم نشده که نشود عصر در آن بازی کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا دعوتنامه را برای شرکت در مجمع فدراسیون دریافت کرده است، اظهار داشت: بله شب گذشته دعوتنامه را دریافت کردم. مجمع انتخاباتی قرار است روز 19 اردیبهشت برگزار شود.


ویدیو مرتبط :
کلیپی زیبا از داستان تغییر ساعت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت بازی سایپا و پرسپولیس تغییر کرد


ساعت بازی امروز عصر سایپا و پرسپولیس بار دیگر تغییر کرد.

خبرگزاری فارس: ساعت بازی امروز عصر سایپا و پرسپولیس بار دیگر تغییر کرد.

سازمان لیگ در اول راه با تغییر مداوم برنامه ها و ساعت بازی رسانه ها و تماشاگران فوتبال را دچار سردرگمی های زیادی کرده است.

روز گذشته اعلام شده بود بازی سایپا و پرسپولیس ساعت 19:30 برگزار می شود اما امروز غلامرضا بهروان مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر در گفت و گو با رادیو ورزش اعلام کرد این بازی ساعت 19:25 برگزار می شود.

اینکه چرا این مسابقه 5 دقیقه زودتر برگزار می شود نامعلوم است.

گفتنی است که بهروان در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که ترجیح می دهد بازی هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود بعد از اذان مغرب باشد چون تماشاگر بیشتری می آید. البته به نظر می رسد مسئولان سازمان لیگ در برنامه ریزی های خود تنها کسانی که مدنظر قرارداد نداده اند رسانه ها هستند.

اینکه مسابقات در ساعات پایانی روز برگزار می شود و خبرنگاران مجبور هستند تا پاسی از نیمه های شب به کار خود ادامه دهند برای مسئولان سازمان لیگ مهم نیست و تنها به این فاکتور توجه می شود که مثل کشورهای اروپایی باید بازی های مهم در ساعات پایانی شب برگزار شود. البته تجربه هم نشان داده بازی هایی که دیرهنگام برگزار می شود به صورت چشمگیری تماشاگر به ورزشگاه ها نمی کشاند و برای آشتی هواداران با فوتبال باید به دنبال راهکارهای دیگر بود.

بهروان در گفت و گوی خود با رادیو ورزش همچنین صادقانه گفت که قول نمی دهند برنامه های لیگ تا پایان فصل پایدار بماند.