ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ساختمان باشگاه به‌ نام پرسپولیس نیست


سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: ساختمان باشگاه به نام پرسپولیس نیست اما تا جایی که من می‌دانم این ساختمان را دادکان به باشگاه داده است.

خبرگزاری فارس: مهدی خواجه‌وند درباره اظهارات منصور قنبرزاده عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که گفته بود ساختمان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال متعلق به فدراسیون فوتبال است و این دو باشگاه برای سکونت در این ساختمان‌ها باید به هیأت فوتبال استان تهران کرایه پرداخت کند، گفت: طبق اسناد ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام باشگاه نیست اما گویا سال‌ها پیش این ساختمان خریداری شده و به باشگاه پرسپولیس اهداء شده اما نمی‌دانم قنبرزاده بر اساس چه مستنداتی این حرف را مطرح کرده است.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم سند ساختمان به نام کیست اما می‌دانم که سند به نام باشگاه پرسپولیس نخورده و از زمان محمد دادکان که رئیس فدراسیون فوتبال این ساختمان به باشگاه پرسپولیس اهداء شده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه آنها چقدر باید اجاره بهای ساختمان باشگاه را بدهند، اظهار داشت: این مسائل بحث‌های بعدی است و باید اجازه دهید که در ابتدا این مسئله به صورت رسمی به باشگاه اعلام شود و سپس درباره این موارد صحبت می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
زیباترین و سرنوشت سازترین گل تاریخ باشگاه پرسپولیس-کلیپ زیبای مردان سرخ-پرسپولیس قهرمان میشه-لحظه تاریخی قهرمانی پرسپولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال دوباره هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان باشگاه / نیروی انتظامی وارد عمل شد



اخبار,اخبار ورزشی, نقل و انتقالات پرسپولیس

باز هم تعدادی از هواداران پرسپولیس در اعتراض به نقل و انتقالات این باشگاه مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس تجمع کردند.

تعدادی از هواداران پرسپولیس صبح امروز باز هم مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند و نسبت به وضعیت نقل و انتقالات این تیم معترض بودند.

 این عده از هواداران اعتقاد داشتند که پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته و نسبت به سایر رقبا در زمینه نقل و انتقالات عقب‌تر است.

این در حالی است که تعدادی از این هواداران از تجمع قبلی مقابل باشگاه پرسپولیس حضور داشتند.

 مأموران نیروی انتظامی هم مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس مستقر هستند تا اوضاع را در کنترل خود داشته باشند.

 در این باره باید خاطرنشان کرد که از مسئولان باشگاه فقط حسین عبدی در باشگاه پرسپولیس مستقر است.

با توجه به تغییر و تحولات جدید در مدیریت باشگاه پرسپولیس و در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر، به نظر می رسد این باشگاه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است و به شدت از لحاظ مالی رنج می برد.

 تمرینات این تیم چند روزی است آغاز شده، اما طبق اظهارات برخی بازیکنان پرسپولیس آنها حتی از کوچک ترین امکانات در تمرینات بی بهره هستند و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار سرخ پوشان پایتخت است.

تیمی که فصل گذشته با تصمیم مدیران ارشد ورزش کشور دچار تغییرات مدیریتی شد و به مدت یک فصل کامل مشکلات فراوانی گریبان این تیم را گرفت و سرانجام در لیگ چهاردهم بود که پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت، در لیگ قهرمانان آسیا نیز در مرحله یک هشتم نهایی به الهلال باخت و حذف شد و در لیگ برتر نیز رتبه‌ای بهتر است هشتمی به دست نیاورد (حتی روزهایی بود که پرسپولیس برای سقوط نکردن با حریفان می جنگید!)، حالا شاید شرایط بدتر از قبل شده و فقط باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی برای پرسپولیس در دوره جدید لیگ برتر رقم خواهد خورد.

 اخبار  ورزشی -  فارس