ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سابیا: به تیمم افتخار می‌کنم


سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از باز ماندن از قهرمانی در جام بیستم گفت: نتوانستیم قهرمان شویم ولی به تیمم افتخار می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از باز ماندن از قهرمانی در جام بیستم گفت: نتوانستیم قهرمان شویم ولی به تیمم افتخار می‌کنم.

آلخاندرو سابیا پس از شکست تیمش برابر آلمان در فینال جام بیستم گفت: جای ناراحتی دارد که نتوانستیم قهرمان این تورنمنت شویم ولی به تیمم افتخار می‌کنم که بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت.

وی افزود: به بازیکنان آرژانتین که باعث افتخار کشورشان هستند تبریک می‌گویم چون تمام تلاش خود را کردند و نمایش خوبی داشتند.


ویدیو مرتبط :
وقتی سابیا تعادلش را از دست داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا: به تیمم افتخار می کنم


پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی 2-0 در مقابل رم، اذعان می کند که به تیمش افتخار می کند.

طرفداری: پپ گواردیولا در  کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی گفت: "من بسیار راضی هستم، به تیمم تبریک می گویم. ما پس از چهار بازی موفق به کسب مجوز صعود به مرحله بعدی شدیم و اکنون می توانیم تا ماه مارس بر روی مسابقات جام حذفی آلمان و بوندسلیگا تمرکز کنیم."

"من به رم احترام می گذارم. آن ها از یک مربی بسیار خوب بهره می برند. طبیعی است پس از دریافت 7 گل در دیدار رفت، آن ها کمی تدافعی تر بازی کنند و بعضا 6 مدافع داشتند. ما خود را با شرایط تطبیق دادیم و توانایی کنترل حملاتشان را داشتیم."

"کاملا واضح بود که آنچه که دو هفته پیش اتفاق افتاد دوباره رخ نمی دهد. ما ریتم خود را در نیمه اول پیدا نکردیم، اما در نیمه دوم همه چیز خوب پیش رفت."

"من همیشه می خواهم که کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و برای آن با بازیکنانم کار می کنم. ما علاقه مند به حفظ توپ هستیم، اما این مقدار زیادی به تیم حریف بستگی دارد. تیم ما بسیار پایدار است و حریفان قادر به خلق موقعیت های فراوانی بر روی دروازه ما نیستند. این چیزی است که باعث می شود من به تیمم افتخار کنم. اما نباید فراموش کنیم که فعلا در آغاز ماه نوامبر هستیم."

"با آسیب دیدگی داوید آلابا از ناحیه زانو ما یک بازیکن و پسر بزرگ را از دست دادیم. او توانایی بازی در هر پستی در زمین را داراست. او یک بازیکن مهم برای ماست. ما امیدواریم که او به زودی به جمع ما بازگردد و من فکر می کنم که وی را پس از کریسمس خواهیم دید."

"رم بازی های زیادی را نباخته است. آن ها هنوز از کیفیت لازم برای صعود به دور بعدی برخوردارند. من تیم، باشگاه و شهر آن ها را دوست دارم و آرزوی بهترین ها را برای آن ها دارم."