ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سابریست های ایران هم حذف شدند


دو نماینده شمشیربازی ایران در اسلحه سابر از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماندند و حذف شدند.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت های شمشیربازی بازی های آسیایی دو ملی پوش ایران به مصاف حریفان خود رفتند که مجتبی عابدینی برابر نماینده کره جنوبی با نتیجه 15 بر 10 تن به شکست داد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند. این رقیب کره‌ای به همراه تیم سابر این کشور صاحب مدال طلای المپیک لندن شده بود.

علی پاکدامن دیگر ملی پوش سابر ایران نیز در یک چهارم ناکام بود و برابر حریفی از هنگ کنگ با نتیجه 15 بر 13 تن به شکست داد و حذف شد. پاکدامن این شمشیرباز را در مرحله نخست 5 بر 2 شکست داده بود.


ویدیو مرتبط :
گریه سردار آزمون بعد از حذف ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تكواندوكار زن ایران ازگردونه رقابت‌ها حذف شد



 

 

 

تكواندوكار زن ایران ازگردونه رقابت‌ها حذف شد

 

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از سنگاپور/

تكواندوكار زن ایران از گردونه رقابت‌ها حذف شد

تنها نماینده زن تكواندو ایران در نخستین دوره المپیك نوجوانان سنگاپور از گردونه رقابت‌ها كنار رفت.

 مریم شیرجهانی در وزن 44- كیلوگرم در میان 10 تكواندوكار در دور اول به مصاف نماینده تركیه رفت و با نتیجه 11 بر صفر تن به شكست داد تا از دور مسابقات حذف شود.

شیرجهانی در مسابقات سهمیه المپیك سال گذشته در مكزیك به مدال نقره دست یافت و به دنبال آن در رقابت های جهانی مقام سوم را از آن خود كرد.

محمد سلیمانی در وزن 48- كیلوگرم دیگر نماینده ایران است كه امروز دور نخست با حریفی از ازبكستان مبارزه می كند و سپس برنده دیدار تكواندوكاران آلمان و آمریكا را پیش رو خواهد داشت. تكواندوكار رژیم اشغالگر قدس در این وزن و آنسوی جدول حضور دارد. در این وزن 8 تكواندوكار وزن كشی كردند.