ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سائول: اتلتیکو فقط به قهرمانی فکر می کند


هافبک تکنیکی اتلتیکومادرید می گوید این تیم به دنبال انتقام از رئال مادرید در شکست فینال 2014 است و تنها روی بازی خود تمرکز کرده است.

خبرگزاری ایسنا: هافبک تکنیکی اتلتیکومادرید می گوید این تیم به دنبال انتقام از رئال مادرید در شکست فینال 2014 است و تنها روی بازی خود تمرکز کرده است.

اتلتیکومادرید و رئال مادرید شنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا در میلان برابر هم به میدان خواهند رفت تا قهرمان این فصل معتبرترین تورنمت باشگاهی در قاره اروپا مشخص شود. در همین رابطه سائول یکی از بازیکنانی که نقش زیادی در صعود تیمش به دیدار نهایی داشته است به صحبت درباره شرایط بازی پرداخته و عنوان کرده روخی بلانکوس به دنبال انتقام از همشهری خود نیست و تنها روی بازی خود تمرکز کرده است.

سائول پیش از بازی برابر رئال مادرید گفت:‌ دغدغه این را نداریم تا هر طور شده از رئال انتقام بگیریم. اگر رئال مادرید تیم برتری است باید این موضوع را در زمین مسابقه ثابت کنند و راه دیگری ندارند. ما به بازی گذشته فکر نمی کنیمو تنها به برتری در زمین مسابقه فکر می‌کنیم و دوست داریم در زمین خود را نشان دهیم. یک بازی سخت در انتظار دو تیم است و ما امیدوار هستیم بتوانیم نتیجه لازم را بدست آوریم.

او در ادامه گفت: به خوبی بازیهای حریف را مورد بررسی قراردادیم و همه ما نیز به فکر این دیدار هستیم. فینال میلان تکرار فینال لیسبون نیست یا جایی برای فکر کردن به انتقام آن شکست نیست بلکه تنها دیداری است که فرصت تاریخ سازی داریم و می توانیم با برتری برابر رئال به بزرگترین افتخار باشگاهی خودمان برسیم و تاریخ سازی کنیم و به همین خاطر نباید این فرصت را از دست بدهیم. ما کاملا از این موضوع آگاهی داریم که رئال تیم بسار سرسختی است و توانسته است قدرت خود را به خوبی بازیابد ولی اتلتیکو تنها به قهرمان فکر می کند و به چیز دیگری فکر نمی کند و حتی فکر انتقام نیست و امیدوار ه تسمی با برتری در زمین فوتبال به چیزی که می‌خواهیم برسیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

 تیم ما مسیر سختی را تا رسیدن به دیدار نهایی طی کرد و اینجا زمانی است که همه چیز به خود ما بستگی دارد تا بتوانیم ثمره بازیهای خوبمان را ببینیم.ما برای رسیدن به این مرحله و جایگاهی که هستیم سخت تلاش کرده ایم، تمرین کرده ایم و آماده پیروزی مقابل هر تیمی هستیم.


ویدیو مرتبط :
جشن قهرمانی اتلتیکو مادریدسوپر کاپ اسپانیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسا – اتلتیکو؛ جنگ، خشونت و قهرمانی



اخبار ,اخبار ورزشی ,دیدار تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید

 

اخبار ورزشی - فینال لالیگا در «نیوکمپ» برگزار می شود
بارسا – اتلتیکو؛ جنگ، خشونت و قهرمانی

امشب در مهمترین و آخرین دیدار لالیگا تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند.

به گزارش فرارو، آخرین هفته لالیگا مصادف شده با مهمترین هفته آن؛ جایی که تیم بارسلونای رده دومی باید در خانه از تیم اتلتیکو مادرید صدرنشین پذیرایی کند و برای قهرمانی بجنگد. در واقع تساوی در این دیدار به این معنی است که اتلتیکو مادرید جام را در «نیوکمپ» به دست می آورد ولی اگر بارسلونا برنده این دیدار باشد آن وقت این «بلوگرانا» خواهد بود که فصل نه چندان خوبش را با قهرمانی لالیگا به اتمام می رساند.

اتلتیکو مادرید که باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا هم برابر رئال مادرید بازی کند ابتدا باید امشب از سد بارسلونا بگذرد و حداقل در خانه این تیم یک تساوی بگیرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه دیگو سیمئونه درباره این دیدار گفت:«ما فقط در دو جام مدعی هستیم ولی واقعیت این است که هنوز چیزی برنده نشده ایم».

اتلتیکو که سه امتیاز بیشتر از بارسلونا دارد می تواند بعد از 18 سال یکبار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرد و از طرفی برای اولین بار در تاریخ باشگاهش هم می تواند قهرمان چمپیونز لیگ شود. این در شرایطی است که این باشگاه می داند ممکن است شرایط به گونه ای رقم بخورد که هیچ جامی به دست نیاورد.

اتلتیکو که هفته گذشته با تساوی یک – یک برابر مالاگا شانس قهرمانی را از دست داد حالا باید هر طور شده از بارسا امتیاز بگیرد. در اسپانیا در صورتی که دو تیم هم امتیاز شوند بازی رو در رو است که تیم قهرمان را مشخص می کند. از آنجا که بارسا در دیدار رفت در ورزشگاه ویسنته کالدرون تساوی گرفته حالا با یک پیروزی میتواند جام قهرمانی را ببرد و مانع از رسیدن اتلتیکو به دهمین عنوان قهرمانی اش شود.

فرصتی برای احیای فصل
در سوی مقابل بارسا برای بردن این رقیب انگیزه زیادی دارد؛ بارسایی ها در این فصل 5 بار برابر اتلتیکو به میدان رفته اند که هرگز موفق نبوده اند. یک بار شکست خورده اند و 4 بار هم مساوی کرده اند و بدشان نمی آید که انتقام این همه ناکامی را یکجا بگیرند.

این تیم که با نامه خداحافظی والدس مواجه شد و مراسم خداحافظی کاپیتان اسطوره ای اش پویول را هم برگزار کرده در حال پوست اندازی است و هیچ چیز بهتر از یک عنوان قهرمانی نمی تواند این تیم را به سوی اهداف جدیدش سوق دهد.

ژاوی سردسته بارسایی ها با اشاره به همین مورد گفت:« ما نسل فوق العاده ای داشته ایم و می خواهیم از فرصت تاریخی که در اختیارمان گذاشته شده نهایت استفاده را ببریم. اگر این اتفاق رخ دهد برای این نسل فوق العاده رویایی خواهد بود».

ژاوی البته اعتقاد دارد این بازی «فینالی تماشایی» است که می تواند به کابوس بارسا در این فصل پایان دهد. بارسایی ها فینال جام حذفی را به رئال مادرید واگذار کردند و در لیگ قهرمانان اروپا هم برابر همین اتلتیکو تن به شکست دادند. اگر بارسا امشب اتلتیکو را شکست دهد از عنوان قهرمانی اش دفاع خواهد کرد و با 89 امتیاز و البته هم امتیاز با اتلتیکو به عنوان قهرمان لالیگا معرفی می شود.
اخبار ورزشی - فرارو