ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سؤال دپای از اسنایدر درباره مورینیو


مهاجم هلندی شیاطین سرخ نسبت به اخراج لوئیز فن‌خال از این تیم حس خاصی ندارد و در عین حال به دنبال پرسیدن سؤال درباره مورینیو است.

خبرگزاری تسنیم: ممفیس دپای که اولین خرید لوئیز فن‌خال در منچستریونایتد در ازای 25 میلیون پوند از پی‌اس‌وی آیندهوون هلند بود، در فصل اخیر جایگاه ثابتی در این تیم نداشت، به طوری که حتی در فینال جام حذفی انگلیس در ترکیب شیاطین سرخ قرار نگرفت. او در گفت‌‌و‌گو با نشریه هلندی «تلگراف» نظرش را درباره اخراج لوئیز فن‌خال از سمت سرمربیگری منچستریونایتد و سرمربیگری احتمالی ژوزه مورینیو اعلام کرد.

دپای گفت‌: رابطه عشق و نفرت بین من و فن‌خال برقرار است؟ باید بگویم که نمی‌دانم. به هر حال فن‌خال از منچستریونایتد رفت و زندگی و فوتبال ادامه دارد. باید از این چیزها درس گرفت تا قوی‌تر شد.

وی افزود: اگر آمدن مورینیو به منچستریونایتد رسمی شود، از وزلی اسنایدر در مورد ژوزه خواهم پرسید که او چطور آدمی است. حس جالبی است و زمزمه‌ها حاکی از حضور مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد است، هرچند هنوز هیچ چیز رسماً اعلام نشده است.


ویدیو مرتبط :
فامیل دور تونس بدون سؤال نسبتاً بدون سؤال جواب به اون بگه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مولر، اسنایدر، ویا و فورلان‌ آقای گل جام نوزدهم



 

 

مولر، اسنایدر، ویا و فورلان‌ آقای گل جام نوزدهم

 

/همگام با جام‌‌جهانی2010-‌آفریقای‌جنوبی/

مولر، اسنایدر، ویا و فورلان‌ آقای گل جام نوزدهم

سه گلزن اروپایی در كنار یك بازیكن آمریكای لاتین در پایان رقابت‌های جام‌جهانی 2010 به مقام آقای گل مشترك رسیدند.

با انجام مصاف شب گذشته اسپانیا و هلند در دیدار نهایی این پیكارها كه با برتری یك بر صفر ماتادورها همراه شد توماس مولر از آلمان، وسلی اسنایدر از هلند، داوید ویا از اسپانیا و دیگو فورلان از اروگوئه با به ثمر رساندن 5 گل بطور مشترك بهترین گلزن پیكارهای آفریقای‌جنوبی شناخته شدند.

این اتفاق در حالی روی داد كه تصور می‌شد اسنایدر و ویا با توجه به فرصت بازی شب قبل، بتوانند بازهم گل زده تا به تنهایی صاحب این افتخار بزرگ شوند.
از طرفی در این جمع توماس مولر پدیده امسال‌ ژرمن‌ها و تیم بایرن‌مونیخ با داشتن تنها 20 سال سن، جوان ترین آقای گل از این مربع 4 نفره شد.

فهرست بهترین گلزنان جام به این شرح است:

5 گل زده:‌توماس مولر (آلمان)، وسلی اسنایدر (هلند)، داوید ویا (اسپانیا)، دیگو فورلان (اروگوئه)

4 گل زده:میروسلاو كلوزه (آلمان)، روبرت ویتك (اسلوواكی)، گونزالو هیگواین (آرژانتین)

3 گل زده:لوئیس سوارز (اروگوئه)، آسامواه ژیان (غنا)، لاندون دونووان (آمریكا)، لوئیس فابیانو (برزیل)