ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زیکو: من زیکو هستم، نه «پله سفید»


ستاره سابق تیم ملی برزیل به لقب "پله سفید" واکنش نشان داد و عنوان کرد او زیکو است نه "پله سفید".

خبرگزاری ایسنا: زیکو پس از درخشش در پیراهن سلسائو در دهه 80 لقب پله سفید گرفت؛ لقبی که واکنش این سرمربی برزیلی را که در حال حاضر هدایت تیمی در لیگ هند را عهده‌دار شده است در پی داشت. او گفت:‌ نمی‌دانم چرا مردم به من "پله سفید" می‌گویند. خیلی ساده است. من زیکو هستم و هیچ لقبی ندارم.

زیکو درباره حضور در لیگ هند گفت:‌ خوشحالم که کار در لیگ هندوستان به من پیشنهاد شد. حضور در این کشور پرتمدن و مملو از فرهنگ‌های گوناگون برای من یک چالش بزرگ شغلی است. امیدوارم از این حضور به تجربیات خوبی برسم. لیگ هند در مسیر خوبی قرار گرفته است و حضور بازیکنان بزرگ در این لیگ باعث خواهد شد فوتبال هند پیشرفت کند.


ویدیو مرتبط :
زیکو؛ ویدیو اختصاصی ناگفته ها از اسطوره ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیکو: لیگ ایران بازیکنان من را خسته می کند



تیم ملی فوتبال عراق  , صعود به جام جهانی  , لیگ ایران

 

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق معتقد است که صعود به جام جهانی از هر دو گروه سخت است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، زیکو که تیمش همگروه ایران نشده در مورد گروه‌بندی مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 گفت: «حقیقت این است که جفت گروه‌ها سخت هستند. نمی‌دانم کدام گروه راحت‌تر بود. واقعا کار سختی است رفتن به جام جهانی. ده تا تیم هستتند و همه تیم‌ها هم قوی هستند. همه یک راه را رفته اند تا به این مرحله رسیده‌اند. نمی‌شود گفت هیچ تیمی ضعیف است. من که نمی‌گویم لبنان ضعیف است.»

زیکو در مورد شرایط تیم ملی عراق هم می‌گوید: «در عراق شرایط بدی نداریم. دارم تلاش می‌کنم و برنامه‌هایم را برای اردوها داده‌ام. سعی می‌کنیم به دور از هیاهو، با برنامه‌ای که گذاشته‌ایم، تیم خوبی بسازیم. سه نفر از ملی‌پوشان تیم من در لیگ ایران بازی می‌کنند؛ کرار، عماد رضا و سامال سعید. ایران واقعا لیگ سنگینی دارد و بازیکنانم هر وقت می‌آیند، خسته‌اند. یکی از مشکلات من این است که چطور این سه نفر را به برنامه‌های تیم ملی برسانم ولی به هر حال تلاشم را می‌کنم. البته کیفیت لیگ ایران بالاست و این به ما کمک می‌کند. بازیکنان من وقتی به عراق برمی‌گردند خسته‌اند اما واقعا بازیکنان خوبی هستند.»

زیکو در پاسخ به این سوال که با توجه به موفقیت‌هایش، چرا هیچ گاه سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل نشده است هم اظهار داشت: «من جاهای مختلفی کار کرده‌ام و موفقیت‌های زیادی به دست آورده‌ام. اما الان در یک جمله می‌گویم چرا سرمربی تیم ملی برزیل نشده‌ام. به خاطر این‌که هیچ وقت دوست نداشتم در برزیل کار کنم. اگر دقت کرده باشید، هیچ وقت در برزیل تیم نمی‌گیرم.»