ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زینی‌زاده: می‌روم تا شاید شوکی به لیگ وارد شود/ استعفایم قطعی است چون قدرت گرفتن حق را ندارم



علت استعفای زینی‌زاده,فوتبال ایران

به جای هزینه در لیگ، می‌توانیم هر ماه یک تیم خارجی به تبریز بیاوریم تا مردم شاد شوند
زینی‌زاده: می‌روم تا شاید شوکی به لیگ وارد شود/ استعفایم قطعی است چون قدرت گرفتن حق را ندارم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: شاید کنار رفتن ما از لیگ شوکی به فوتبال ایران وارد کند و باعث شود وضعیت بهتر شود.

حمید زینی‌زاده در گفت‌وگو با  فارس، در مورد اینکه آیا همچنان بر دادن استعفا اصرار دارد، گفت: شب گذشته با محمدجواد دلفکار صحبت کردم و با وجود مخالفت او اعتقاد دارم رفتن من برای نشان دادن اعتراض به اتفاقات لیگ به نفع لیگ است. اگر قرار باشد همیشه از این اتفاقات نادرست تمکین کنیم حق‌مان ضایع خواهد شد.

وی افزود: امروز به صورت رسمی استعفایم را به هیئت مدیره می‌دهم و امیدوارم آنها قبول کنند. وقتی نتوانستیم از لحاظ قانونی حق‌مان را بگیریم و احتمالا هم نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم بهتر است اعتراض خود را به این شکل نشان دهیم.

 

ما باشگاه پرطرفداری هستیم و به هر شکل باید پاسخگوی مردم باشیم. امیدوارم نفر بعدی که به تیم می‌آید بتواند حق تراکتورسازی را بگیرد شاید او به AFC رفته و از طریق مجامع بین‌المللی بتواند این مشکل را حل کند.

مدیرعامل تراکتورسازی تاکید کرد: ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؛ باشگاهی که هزار نفر هوادار ندارد با تیمی که در هر بازی صد هزار هوادار به ورزشگاه می‌آورد هیچ فرقی ندارد. باشگاه‌های کم هوادار بنگاه اقتصادی و تجاری هستند که در کل صد نفر کنار هم جمع شدند و هر اتفاقی بیفتد به نفع‌شان است. آنها مطمئنا به کسی پاسخگو نخواهند بود. ما که چنین شرایطی نداریم و هر اتفاقی که می‌افتد فدراسیون باید آن را بداند.

 

من پیشنهادم این است که اگر قرار است وضعیت بر همین منوال باشد و حق تیم ما ضایع شود، می‌توانیم به جای پولی که در لیگ برتر هزینه می‌کنیم هر ماه یک تیم خارجی را به تبریز دعوت کنیم تا باعث نشاط و شادی مردم شهر شود. آن وقت دیگر این مشکلات وجود ندارد و مردم می‌توانند زندگی خود را انجام دهند. مطمئنا در آن صورت رقابت سالم است.

زینی‌زاده یادآور شد: استعفا از طرف من قطعی است مگر اینکه هیئت مدیره من را قانع کند. امیدوارم افرادی که بعد از من می‌آیند توانمندتر باشند و بتوانند با کرسی‌هایی که می‌گیرند به تراکتورسازی کمک کنند.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه گفته می‌شود او به هیئت مدیره پیشنهاد کناره‌گری از لیگ را داده اما آنها قبول نکردند و به همین خاطر است که استعفا داده است، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم یک شوک را به تیم وارد کنیم حتی اگر با رفتن یک نفر مثل من این اتفاق باعث شود تیم وضعیت بهتری پیدا کند، چنین کاری را انجام می‌دهم.

 

می‌خواهیم مسابقات سالمی را داشته باشیم. اگر یک باشگاه هم از مسابقات کنار رود شوکی به لیگ وارد شود. شاید این حرکت ما شوکی به فوتبال کشور وارد کند و باعث شود که قلب تپنده فوتبال همچنان زنده بماند. این مسئله را من به هیئت مدیره پیشنهاد دادم تا آنها باید در این ارتباط تصمیم بگیرند و اصلا این موضوعات مطرح نبوده است.

وی افزود: امروز به صورت مکتوب استعفایم را اعلام می‌کنم و باید یک تیم برای اصلاح و پاکسازی فوتبال پیشقدم شود. وقتی این همه هزینه انجام دادیم به دنبال خروجی هستیم اولین خروجی برای ما نشاط مردم است و اگر این اتفاق نیفتد پول‌مان را هدر دادیم. ما که نمی‌توانیم جنگ کنیم پس به همین خاطر استعفا می‌دهم.

زینی‌زاده در مورد اینکه به نظر می‌رسد دل پُری دارد، گفت: برای من ناراحتی مردم بسیار مهم است. اگر این عزیزان تماشاگر به استادیوم بیایند و ناراحت بروند من به شخصه نمی‌توانم چنین طاقتی بیاورم.

 

در چند سالی که کنار تراکتورسازی هستم فقط دو بار به جایگاه VIP رفتم و در سایر مواقع در زیر جایگاه و کنار مردم بودم تا با غم‌ها و شادی‌های آنها شریک باشم. باشگاه کم‌طرفدار مشکلی ندارد آنها ضررو زیانشان مشخص است و اگر سقوط هم کنند کسی ناراحت نمی‌شود اما وقتی با مردم طرف هستی باید کاری کنید که حق‌شان ضایع نشود و برای شادی آنها تلاش کنیم.

 

این اتفاقات برای من دردآور است. من که از حضور در تراکتورسازی قصد نماینده شدن و یا به دنبال فرصتی برای استفاده در سایر حوزه ها نبودم، به همین خاطر نمی‌توانم بی‌تفاوت باشم. خصوصیت من این است که وقتی وارد مسئولیتی شدم باید خودم را وقف آن کنم و برای موفقیت آن مجموعه تمام تلاشم را انجام دهم.

زینی‌زاده در مورد اینکه آیا سفر فردایش برای بررسی این مشکلات لغو شد، اظهار داشت: فردا به تهران می‌آیم تا از حق تراکتورسازی دفاع کنم. وقت جلسه‌ای با فریدون اصفهانیان دارم و با سایر کمیته‌ها نیز جلسه برگزار خواهم کرد. باید نظرات و مدارک را بگیریم. هیچ وقت اهل جنجال نبوده و نیازی هم به آن نداشتیم.

 

دیدید در بازی اول و بازی با فولاد که اعتراض داشتیم حق به ما رسید. مقابل پرسپولیس محسن قهرمانی را محروم کردند و در دیدار با فولاد نیز هیچ کس تصمیمات داور را تائید نکرد. پنالتی‌های دیگری هم برای ما گرفته نشد اما اشتباهات در دیدار با فولاد که یک بازی حساس و 6 امتیازی بود تاثیر زیادی در عملکرد تیم داشت./فارس

 


ویدیو مرتبط :
میمیرم برات با اجرای جواد زینی زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابراهیم زاده پس از بازگشت از توكیو: آسیا را فراموش کردیم،حواس‌مان به لیگ ایران است



 

 

ابراهیم زاده پس از بازگشت از توكیو: آسیا را فراموش کردیم،حواس‌مان به لیگ ایران است

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان دو روز پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بازهم معتقد است که بازیکنان تیمش بازی قابل قبولی ارایه دادند.

منصور ابراهیم زاده پس از بازگشت از توکیو اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. هم اکنون دو روز از بازی فینال می گذرد و برخی شرایط و زوایا را بهترمی بینم، اما باز هم می گویم که بازیکنان ذوب آهن خوب بازی کردند و روی اشتباه گل خوردیم و از فرصت هایمان استفاده نکردیم.

وی افزود: قاعده فوتبال این است که اگر گل نزنی، گل می خوری. باید اشتباهات را به کمترین حد خود برسانیم و در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا با تلاش و جدیت بیشتر نتایج بهتری را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان این که تیم ذوب آهن از همه لحاظ خوب است، گفت: ما بازیکنان، کادر فنی، کادر مدیریتی و تماشاگران بسیار خوبی داریم که همشه با هم هستند. به واسطه همین یکی بودن است که توانستیم در لیگ قهرمان آسیا نایب قهرمان شویم.

وی ادامه داد: کره‌ای‌ها با زیرکی دیدار فینال را بردند. باید از تجربه لیگ قهرمانان را در بازی های بعدی در لیگ ایران وهمچنین لیگ قهرمانان فصل بعد استفاده کنیم. بازیکنانم باید خودشان را پیدا کنند که توانایی وپتانسیل زیادی دارند.

ابراهیم زاده گفت: باید لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کرده و تجارب آن مسابقات مهم را در لیگ ایران به کار بگیریم. از این به بعد باید تمام حواس‌مان به لیگ ایران و حفظ صدرنشینی باشد که بسیار با اهمیت است. باید با روحیه و جدیت بیشتری نسبت به قبل کارها را ادامه دهیم و موفقیت های بیشتری به دست آوریم.