ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زیدان: گل‌ساز متبحری هستم تا گلزن


اسطوره فرانسوی باشگاه رئال مادرید گفت که او سازنده گل بهتری است تا اینکه گلزن خوبی باشد.

خبرگزاری فارس: زیدان ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه رئال مادرید بیان کرد که از زمان کودکی‌اش که فوتبال بازی می‌کرد سازنده گل متبحری بوده است تا اینکه گلزن ماهری باشد و این صفت اکنون در میان بازیکنان کمتر دیده می‌شود.

زیدان 43 ساله در مصاحبه‌اش با روزنامه اکیپ فرانسه گفت: در بازی آنچه که بیشتر از همه برای من اهمیت داشت، ساختن موقعیت گل برای همبازی‌هایم بود تا اینکه گل بزنم واقعاً این شکل بازی را دوست داشتم و می‌خواستم که همبازی هایم از من راضی باشند.

سرمربی کنونی تیم دوم رئال مادرید در ادامه از خاطرات آغازین فوتبالی‌اش گفت: من فوتبال را برای اولین بار در یکی از کوچه‌های فرانسه یاد گرفتم یادم می آید آن زمان من آزاد بودم که با توپ هر حرکتی که بخواهم انجام بدهم و این زندگی من بود.

از سوی دیگر ستاره سابق کهکشانی‌ها درباره پسر بزرگش انزو 20 ساله که در تیم دوم رئال زیر نظر خودش بازی می‌کند گفت: او اکنون در ترکیب اصلی قرار دارد و استحقاق آن را دارد.

وی درباره پسرش گفت: در باشگاه مانند دیگر بازیکنان با او رفتار می‌کنم حتی با او رفتاری سختگیرانه‌تر از دیگران دارم ولی در خانه با او به عنوان فرزندم برخورد می‌کنم او هم با این نوع برخورد بسیار خشنود است.


ویدیو مرتبط :
گل ها و حرکات دیدنی انزو زیدان (پسر زین الدین زیدان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپهر حیدری: همیشه عاشق اینگونه گل زدن هستم



 

 

سپهر حیدری: همیشه عاشق اینگونه گل زدن هستم

 

اگر بچه ها شب قبل، خوب استراحت کرده بودند، عملکرد بهتری داشتند. تیم ما خیلی خسته بود چون بچه ها شب گذشته خیلی دیر خوابیدند و خسته بودند. ما سفر خسته کننده ای را شب گذشته پشت سر گذاشتیم و ساعت 2 بامداد خوابیدیم

مدافع و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با شاهین در بوشهر لحظه شماری می کرد و انگیزه فراوانی برای شکست این تیم داشت. وی پس از شکست شاهین در بوشهر با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفتگویی انجام داد که ماحصل آن از حضورتان می گذرد:

ارزیابی شما از بازی برابر شاهین چیست؟

پرسپولیس در مقابل شاهین بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت. کادر فنی، بخوبی حریف را آنالیز کرده بود. تیم ما به شکلی در برابر حریف ظاهر شد که باید در همان دقایق ابتدایی و حداکثر نیمه اول کار را تمام می کرد اما دوباره با بدشانسی مواجه شدیم و نتوانستیم به گل های بیشتر دست یابیم چرا که اگر توپ هادی نوروزی به تیر دروازه برخورد نمی کرد، می توانستیم بازی قبل را جبران کنیم.

نقاط قوت شاهین در این بازی چه بود؟

مهمترین و اصلی ترین نقطه قوت تیم شاهین، حمید استیلی سرمربی این تیم بود چرا که وی شناخت کافی از تیم ما داشت و توانست حرکات تیمی ما را مهار کند.

بازیکنان چه برنامه ای را برابر حریف داشتند؟

ما برای این بازی یک سال صبر کردیم تا ثابت کنیم آن نتیجه، یک اتفاق بود و با تلاش همدیگر توانستیم تیم شاهین را در زمین خودش شکست دهیم.

چرا پس از گل اول، روند هجومی تیم کاهش یافت؟

بچه های ما فکر می کردند حریف با یک گل، بهم می ریزد اما اینطور نبود و آنها با یک ضربه ایستگاهی به گل تساوی دست یافتند. ما روی یک غافلگیری گل خوردیم و کاری به این ندارم که آن خطای پشت هجده قدم درست یا نه. عما رضا ضربه خوبی زد اما دفاع ما در یک لحظه باز شد و یک گل به حریف تقدیم کردیم. مطمئنا آنها نمی توانستند در جریان بازی به ما گل بزنند. آنها موقعیت چندانی روی دروازه ما نداشتند غیر از چند دقیقه آخر بازی که یک توپ هم به تیر دروازه ما زدند.

گویا سفر خسته کننده ای داشتید؟!

تیم ما خیلی با برنامه در این میدان حاضر شد اما اگر بچه ها شب قبل، خوب استراحت کرده بودند، عملکرد بهتری داشتند. تیم ما خیلی خسته بود چون بچه ها شب گذشته خیلی دیر خوابیدند و خسته بودند. ما سفر خسته کننده ای را شب گذشته پشت سر گذاشتیم و ساعت 2 بامداد خوابیدیم.اگر خوب خوابیده بودیم و درست استراحت می کردیم، بهتر از اینها می توانستیم خواسته های علی دایی را در زمین اجرا کنیم و قطعا به نتیجه بهتری می رسیدیم.

درباره گلی که زدی بگو...

تا حالا نزدیک به 30 گل در لیگ ایران به ثمر رسانده ام که همیشه عاشق اینگونه گل زدن هستم و همیشه منتظر این توپ ها خواهم بود تا باز گلزنی کنم. چند هفته ای است که ما به این روش روی آورده ایم و تمرینات خوبی را انجام داده ایم. این ضربات با برنامه ریزی و کار زیاد تمرین شده و این نشان می دهد که برای این کار زحمت کشیده ایم.

با این برد، باز هم به قهرمانی فکر می کنید؟

ما بردیم تا ثابت کنیم هنوز هم مدعی قهرمانی هستیم. اگر بتوانیم تا قبل از دربی امتیازات دیگری را کسب کنیم، مطمئنا در گروه مدعیان قهرمانی قرار خواهیم گرفت.