ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم


زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، جایگاهش روی نیمکت رئال را محکمتر کند.

ورزش سه: زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، جایگاهش روی نیمکت رئال را محکمتر کند.

ژانویه گذشته بود که پرز با اخراج بنیتس، زیدان را به عنوان مربی رئال معرفی کرد. زیزو توانست رئال مادرید ناامید را به تیمی مدعی قهرمانی تا روز آخر لالیگا تبدیل کرده و کهکشانی ها را به فینال لیگ قهرمانان نیز برساند.

زیدان در آستانه مصاف حساس با اتلتیکو در فینال به وبسایت یوفا گفت:" همه می دانیم که این یک بازی بسیار دشوار است ولی چه به لحاظ ذهنی و چه بدنی، آماده به این بازی رسیده ایم. مقطع پایانی فصل برای ما فوق العاده سپری شد. بازی با اتلتیکو از دقیقه 1 تا 90، 50-50 خواهد بود.

معتقدم اتلتیکو نه تنها خوب دفاع می کند که فوتبال خوبی نیز ارائه می دهد و مطمئنا دیدار نفسگیری با این تیم خواهیم داشت. مقابل اتلتیکو باید مثل یک تیم باشیم. شاید از لحاظ نفر به نفر برتری هایی به اتلتیکو داشته باشیم اما برای پیروزی بر این تیم، مهمترین مساله، بازی کردن مثل یک تیم است."

مربیگری در رئال:" بازی برای رئال بهترین اتفاقی بود که برای من افتاد. همیشه دوست داشتم پیراهن این تیم را به تن کنم  به آرزویم نیز رسیدم و حالا مربی رئال هستم؛ مربی بهترین و بزرگترین باشگاه فوتبال دنیا و از این بابت من یک مرد خوشحالم."


ویدیو مرتبط :
تکنیک زیدان در رئال و تیم ملی فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربی والنسیا:به بهترین تیم دنیا باختیم



 

 

 

مربی والنسیا:به بهترین تیم دنیا باختیم

 

اونای امری، مربی جوان والنسیا از اینکه تیمش با نتیجه 0-1 مغلوب بارسلونا شد ابراز تاسف کرد و اعلام کرد که تیمش مغلوب بهترین تیم دنیا شده است.

این شکست در ورزشگاه خانگی والنسیا رقم خورد تا این تیم تنها با یک امتیاز برتری نسبت به ویارئال در رده سوم جدول رقابتهای لالیگا قرار بگیرد.

در پایان این مسابقه اونای امری گفت:« وقتی می بازی خوشحال نیستی ولی ما مقابل بهترین تیم دنیا رقابت می کردیم.در نیمه دوم تیم ما پیشرفت کرد و دو یا سه فرصت خوب گلزنی داشتیم ولی بعد مسی ظاهر شد و گلزنی کرد.»

مربی والنسیا ادامه داد:« ما در آستانه گلزنی بودیم ولی درنهایت آنها به پیروزی رسیدند.آنچه درپایان باقی می ماند،نتیجه بازی است و ما با این باخت درد می کشیم.»