ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زیدان: رونالدو 100 درصد آماده است


زین الدین زیدان، سرمربی رئال تایید کرد که رونالدو 100 درصد آماده است ولی کریم بنزما و کاسیمیرو بازی فردا برابر منچستر سیتی را از دست خواهند داد.

ورزش سه: رئال مادرید فردا در برنابئو بازی حساسی مقابل سیتی پیش رو دارد. بازی رفت این دو تیم بدون گل مساوی شده و کهکشانی ها برای صعود به فینال لیگ قهرمانان نیاز به پیروزی در بازی فردا دارند.

زیدان در نشست خبری این بازی در مورد وضعیت رونالدو گفت:" او 100 درصد آماده است و در یکی دو روز اخیر به خوبی با ما تمرین کرده است. شرایط کریستیانو خوب است و ریسک اینکه دوباره مصدوم شود وجود ندارد."

بنزما و کاسیمیرو: " این دو مصدوم هستند و نمی خواهم در موردشان ریسک کنم. شک ندارم هر بازیکنی جانشین این دو شود، به همان خوبی بازی خواهد کرد؛ به همان سختکوشی و جنگندگی. جانشین کاسیمیرو؟ فردا این را متوجه خواهید شد."

بازی برگشت:
" این بازی با بازی برگشت مقابل ولفسبورگ فرق می کند و نباید انتظار داشت در یک ربع اول دو گل بزنیم. دیدار فردا سخت تر از دیدار رفت خواهد بود چون سرنوشت دو تیم در این بازی تعیین می شود. برای پیروزی باید سخت جنگید و عذاب کشید. از همان دقیقه اول باید برای پیروزی بجنگیم.

گفته ام که هنوز هیچ کار خاصی انجام نداده ایم و جامی به ما نداده اند. در وضعیت خوبی قرار داریم و سعی خواهیم کرد فردا فینالیست شویم. بله، اگر نتوانیم به هدفمان برسیم یک شکست بزرگ خواهد بود. ای کاش بتوانیم فوتبال خودمان را ارائه دهیم؛ بازی با تمرکز بالا و پرس شدید از جلو. سیتی حریفی بسیار دشوار با بازیکنانی بزرگ و باکیفیت است. این تیم هم با هدف رفتن به فینال مقابل ما قرار خواهد گرفت."

قهرمانی لستر: " این قهرمانی یک معجزه نبود. در فوتبال معجزه وجود ندارد. موفقیت لستر مرهون زحمات رانیری و تلاش بازیکنانش است. کاری که رانیری انجام داد استثنایی بود و لستر به شاستگی قهرمانی را به دست آورد."

رونالدو خواهان ادامه حضور شما در رئال:" اینکه یک بازیکن در مورد مربی خود اینگونه صحبت کند بسیار خوب است. رابطه بسیار خوبی بین ما وجود دارد. همیشه از رونالدو انتظار دارم خواسته هایم را در زمین و تمرینات پیاده کند و او هم چنین کرده است. تا زمانیکه این وضعیت وجود داشته باشد رابطه ما نیز به همین خوبی باقی خواهد ماند."

آگوئرو: " او بازیکن بزرگی است و تحسینش می کنم. آگوئرو برای سیتی یک مهره حیاتی است ولی برنامه خاصی برای مهار او نداریم چون برای ما مهم، سبک بازی خودمان و آن چیزی است که در زمین انجام می دهیم."


ویدیو مرتبط :
100 درصد مردان و 60 درصد زنان غربی زنا می کنند !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کواچ: 100 درصد آماده نیستیم


سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال خسته هستند، اما در شرایط خوبی به سر می‌برند.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پیش از آغاز مسابقات والیبال جام واگنر در خصوص حضور در این رقابت‌ها اظهار داشت: ما برای کسب بهترین نتیجه به اینجا آمدیم تا با دستی پر راهی جام‌جهانی شویم. در گام نخست با فرانسه و پس از آن هم با لهستان بازی خواهیم داشت. برای ما مهم است که در بالاترین مکان ممکن در بین این چهار تیم قرار بگیریم. هدف ما این است که یک والیبال تماشایی را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه نتیجه در این چنین مسابقاتی مهم نیست، خاطرنشان کرد: رقابت در جمع چهار تیم برتر دنیا  سخت است. تمام حواس ما روی جام‌جهانی است و اینکه در مسابقات دوستانه، بازیکنانمان را مورد ارزیابی قرار دهیم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

کواچ در خصوص وضعیت تیم ایران پیش از مسابقات جام واگنر گفت: بازیکنان خسته هستند، اما در شرایط خوبی به سر می‌برند. 100درصد آماده نیستیم، چون می‌خواهیم نیروی کامل خود را برای 20 روز آینده خرج کنیم.

بوبان درباره رویارویی ایران و فرانسه افزود: همه می‌دانند که فرانسه چه تیم پر قدرتی است. امسال فرانسه توانست قهرمان لیگ جهانی شود. تیم ما هم بسیار خوب بازی کرد. نباید فراموش کرد که ما هم به خاطر یک امتیاز علی رغم بازی‌های خوبی که ارائه کردیم از گروه خود صعود نکردیم. به هر حال تقابل با فرانسه آزمایش خوبی است. باید به میدان رفت و دید که چه تغییراتی حاصل شده است.