ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زیدان: رئال مادرید خواهان استرلینگ است


ستاره پیشین کهکشانی‌ها فاش کرد که این تیم هافبک هجومی انگلیسی تیم فوتبال لیورپول را زیر ذره‌بین قرارداده و خواهان جذب اوست.

خبرگزاری تسنیم: به توافق نرسیدن باشگاه لیورپول با رحیم استرلینگ برای تمدید قرارداد او که در ماه ژوئن سال 2017 به پایان می‌رسد، چند باشگاه را برای جذب این ستاره انگلیسی وسوسه کرده است و حالا طبق ادعای زین‌الدین زیدان باشگاه رئال مادرید هم به کورس جذب استرلینگ اضافه شده است و کهکشانی‌ها این هافبک هجومی 20 ساله را زیر نظر گرفته‌اند.

آینده استرلینگ پس از مصاحبه جنجالی که هفته گذشته با شبکه BBC انجام داد و در آن گفت نمی‌خواهد از او به عنوان یک جوان پول‌پرست یاد شود و اینکه او تیمی می‌خواهد که به همراه آن جام کسب کند.

اکنون زین‌الدین زیدان که هدایت تیم رئال مادرید کاستیا را برعهده دارد، می‌گوید رئال مادرید یکی از تیم‌هایی است که می‌خواهد استرلینگ را برای ترک لیورپول وسوسه کند.

زیدان در گفت‌و‌گو با نشریه دیلی‌میل اظهار داشت: ما می‌دانیم رحیم استرلینگ در چه سطحی بازی می‌کند و البته او را زیر نظر گرفته‌ایم. در دنیا تعداد کمی بازیکن هستند که می‌توانند باعث ارتقای سطح کیفی بازی رئال مادرید شوند، پس کاملاً منطقی است که ما روند پیشرفت بهترین بازیکنان جوان دنیا را زیر نظر داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: ما بیش از یک سال روند پیشرفت بیل را زیرنظر داشتیم و این کار را برای ایسکو و واران هم انجام دادیم. ما بسیاری از بازیکنان جوان را در سرتاسر اروپا زیرنظر گرفته‌ایم و اگر احساس کنیم که آنها می‌توانند چیزی به رئال مادرید ارائه کنند، با تیم‌های‌شان تماس می‌گیریم و سعی می‌کنیم قدم بعدی را که عقد قرارداد با آنهاست، برداریم.


ویدیو مرتبط :
انزو زیدان پسر زین الدین زیدان در رئال مادرید ب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور زیدان در رئال مادرید؟!



 

 

حضور زیدان در رئال مادرید؟!

 

طبق گزارشهای منتشره، زین الدین زیدان در آستانه حضور در جمع اعضای کادر فنی باشگاه مادریدی می باشد.

زین الدین زیدان، اسطوره سابق باشگاه مادریدی در یک قدمی حضور در جمع اعضای کادر مربیگری رئال مادرید می باشد و به زودی به عنوان دستیار جدید ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال معرفی خواهد شد

روزنامه مارکا در گزارشی به این نکته اشاره کرد که «زیزو» صبح روز چهارشنبه با مورینیو و فلورنتینو پرس دیدار کرد تا در مورد شغل جدید و مسئولیتهایی که در باشگاه مادریدی خواهد داشت، با این دو نفر به صحبت و مذاکره بپردازد. گزارش منتشره حاکی از آن است که این اسطوره فرانسوی به احتمال قریب به یقین همراه با مادریدی ها به میلان سفر خواهد کرد و از دیدار این دو تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به بعد، در سمت «دست راست ژوزه مورینیو» به فعالیت خواهد پرداخت.

چند روز پیش «زی زو» در صحبتهایی به تمجید از «آقای خاص» پرداخت و به روزنامه فرانسوی دایرکت سواق گفت که مورینیو گزینه ایده آلی برای هدایت رئال است:« با صحبت کردن با مورینیو می فهمی که او دقیقا می داند که به کجا خواهد رفت و می خواهد به کجا برسد. هیچ شکی ندارم که رئال به فردی مثل او نیاز داشت. همه می گویند که او فرد خیلی مهربانی است .من هم خیلی دوست داشتم که او روزی مربی من می بود و مرا تمرین می داد.»