ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زیدان: تیم دوم رئال مادرید را ترک نمی کنم


زین‌الدین زیدان سرمربی رئال‌مادرید کاستیلا، این تیم را ترک نخواهد کرد.

 خبرگزاری فارس: به گزارش روزنامه ورزشی آس، زین‌الدین‌زیدان سرمربی تیم ‌رئال‌مادریدکاستیلا (تیم دوم رئال‌مادرید) در سمت خود خواهد ماند. این خبر درپی آن می‌آید که اخیرا شایع شد زیدان می‌خواهد رئال‌مادریدکاستیلا را ترک کند و از سویی هم فدراسیون فوتبال فرانسه با این ستاره سابق فوتبال درباره این‌که سمتی کمکی در کادر فنی تیم ملی‌شان بپذیرد وارد مذاکره شده بود.

زیدان در گفت و گوی دیشب خود با "آس" صراحتا گفت: من در کاستیلا خواهم ماند. من از کسانی که عادت دارند امور را نیمه‌کاره رها کنند نیستم. وقتی کاری را شروع می‌کنم، تا پایان آن را با علاقه پیش می‌برم.

زیدان در انتهای گفتگویش تاکید کرد: من کسی هستم که می‌توان روی او حساب کرد.


ویدیو مرتبط :
انزو زیدان پسر زین الدین زیدان در رئال مادرید ب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برد رئال مادرید در جدال حساس مقابل بیلبائو/ تیم زیدان در رده دوم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال رئال مادرید در جدال حساس برابر بیلبائو پیروز شد تا همه دیدارهای خانگی با هدایت زیدان را پیروز شود و موقتا جای اتلتیکو مادرید را در رده دوم جدول بگیرد.

به گزارش مهر، تیم های فوتبال رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابتهای لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رقتند که طی آن شاگردان زیدان با ارایه یک بازی برتر حریف خود را ۴ بر ۲ شکست دادند.

نیمه اول این بازی با حساب ۳ بر یک به سود رئال مادرید پایان یافت. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳ گل نخست بازی را به ثمر رساند اما در دقیقه یازده خاویر اراسو کار را به تساوی کشاند. واکنش رئال به این گل حریف دو گل دیگر توسط خامس رودریگز (۳۸) و تونی کروس (۴۵) بود.

در نیمه دوم هم بازی دو تیم زیر بارش باران جذاب و دیدنی پی گرفته شد. در دقیقه ۸۳ بازی واران از رئال مادرید اخراج شد اما در دقیقه ۸۷ و در حالی که رئالی ها ۱۰ نفره بودند رونالدو گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. این گل را گورکا الوسنودو پاسخ داد.

رئال مادرید با این برد ۵۳ امتیازی شد و موقتا جای اتلتکیو مادرید را در رده دوم جدول گرفت.

اخبار ورزشی - مهر