ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زیدان: بیل تفاوت ما با رایووایکانو بود


سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی 3 بر 2 مردانش برابر رایووایکانو گفت: تفاوت ما با رایو داشتن ستاره ای به نام گرت بیل بود.

خبرگزاری فارس: زین الدین زیدان در پی پیروزی سخت تیمش برابر رایو وایکانو گفت: در ابتدای بازی شوکه شدیم و دو گل دریافت کردیم اما بعد از آن دوباره ایستادیم و جان گرفتیم.

وی ادامه داد: بین ما و رایو یک تفاوت جدی وجود داشت و آن هم وجود گرت بیل بود.

زیدان درباره مصدومیت بنزما گفت: فکر می کردم بنزما مصدوم شده اما مشکل او جدی نیست و امیدوارم به بازی با منچسترسیتی برسد. به هر حال باید منتظر جواب نهایی کادر پزشکی باشم.


ویدیو مرتبط :
زیدان: رونالدو و بیل در رئال می مانند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیدان: بیل 100 میلیون یورو نمی‌ارزد


دستیار کارلو آنچلوتی در رئال‌مادرید اعتراف کرد گرت بیل 100 میلیون یورو نمی‌ارزد.

ایسنا: دستیار کارلو آنچلوتی در رئال‌مادرید اعتراف کرد گرت بیل 100 میلیون یورو نمی‌ارزد.

گرت بیل سرانجام پس از کش‌وقوس‌های زیاد به رئال‌مادرید پیوست و رکورد جابه‌جایی بازیکنان را به خود اختصاص داد.

زین‌الدین زیدان اعتراف کرد که بیل 100 میلیون یورو نمی‌ارزد. "زیزو" در گفت‌وگویی که با شبکه پلاس فرانسه داشت، ابراز کرد: 10 سال پیش با 75 میلیون یورو به رئال‌مادرید پیوستم. آن زمان گفتم که شایسته این مبلغ بالا نیستم. می‌خواهم امروز هم بگویم که بیل شایسته 100 میلیون یورو نیست البته باید این را بگویم که در این انتقال هیچ اجباری وجود نداشت. دو باشگاه بر سر رقم انتقال به توافق رسیدند و در نهایت بیل به رئال پیوست. این فوتبال است و باید با آن کنار آمد. متاسفانه رقم‌های نجومی که امروزه در فصل جابه‌جایی شاهد آن هستیم، قابل درک نیست.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال‌مادرید گفت، تمام تلاش خود را می‌کند تا بیل در رئال جا بیفتد و بازی‌های زیبای خود در تاتنهام را در این تیم هم تکرار کند: "این وظیفه را دارم که به بیل کمک کنم تا بدون فشار در میدان بازی کند. او توانایی‌های خیره‌کننده‌ای دارد. او هنوز برای پیشرفت جا دارد. از اینکه چنین بازیکنی به رئال پیوست، خوشحالم. امیدوارم که بتواند در رئال هم بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذارد."

بیل چهارشنبه هفته گذشته برای نخستین بار در تمرین رئال حضور یافت و قرار است در بازی آینده مادریدی‌ها در لیگا به میدان برود. بیل در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش است و خود را برای بازی سه‌شنبه شب برابر صربستان آماده می‌کند.