ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زوکو، اسطوره مادریدی درگذشت


اسطوره رئال مادرید، ستاره پیشین اوساسونا و ملی‌پوش اسبق اسپانیا در سن ۷۶ سالگی درگذشت.

خبرگزاری فارس: ایگناسیو زوکو بازیکن سال‌های دور رئال مادرید در سن 76 سالگی درگذشت. او در زمان بازیگری خود در خلال سالهای 1962 تا 1974 در 7 لالیگا و چندین جام اروپایی و حذفی طعم قهرمانی را چشید.

متولد شهر مادرید، در طول زمان بازیگری خود رکورد دار پاس سالم بود و مردم مادرید وی را بیشتر به فعالیتهای خیریه و نیکوکارانه می‌شناختند.

علت اصلی مرگ وی توسط پزشک ارشد بیمارستان مرکزی مادرید، کهولت سن و مشکل  شدید در عضله قلب و رگ‌های وابسته به آن توصیف شده است.


ویدیو مرتبط :
اسطوره رئال درگذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسطوره بایرن درگذشت(+عکس)



 

اسطوره باشگاه بایرن مونیخ در سن 80 سالگی به خاطر شرایط بد جسمانی درگذشت.

باشگاه بایرن مونیخ خبر مرگ اودو لاتک ، اسطوره این باشگاه را در سن 80 سالگی تایید کرد.

لاتک یکی از سرشناس ترین مربیان تاریخ فوتبال آلمان به شمار می آید و در تیم هایی چون بارسلونا، بوروسیا دورتموند، بایرن مونیخ، کلن، شالکه و بوروسیا مونشن گلادباخ مربیگری کرده است.

لاتک فقید با بایرن مونیخ عنوان های زیادی به دست آورد و از سال 1965 تا 1970 به عنوان دستیار در تیم ملی آلمان هم فعالیت کرد.

او با بارسلونا هم توانست سه عنوان قهرمانی به دست آورد که مهمترین آنها جام در جام اروپا بود.

لاتک نخستین مربی اروپایی به شمار می آید که با دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین کار کرد.

 

اخبار,اخبارورزشی,سرشناس ترین مربیان تاریخ فوتبال آلما


فرانتس بکن باوئر، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ بعد از درگذشت اودو در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: اودو یک اسطوره واقعی بود. روز بسیار بدی برای من بود. اودو بزرگ چشمان خود را فرو بست. آرام بخواب دوست من! امیدوار بودم که در سال جدید هم در سلامت کاملی باشی.

 

 اخبار ورزشی  -  جام  جم