ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زولا: مقایسه مسی با مارادونا ناعادلانه است


ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا به ستایش از مارادونا پرداخت و مقایسه مسی با او را ناعادلانه دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از 3robanews.com، مقایسه لیونل مسی با دیگو آرماندو مارادونا به امری معمول در دنیای فوتبال تبدیل شده است. بسیاری بر این باورند که مارادونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است و هیچ بازیکنی قادر نیست عملکرد درخشان او در مستطیل سبز را تکرار کند اما در این میان، بعضی هم هستند که نظر متفاوتی دارند و مسی را بهترین می‌دانند.

جیانفرانکو زولا در این زمینه گفت: مقایسه بین مسی و مارادونا ناعادلانه است. این دو بازیکن از دو زمان متفاوت هستند. بر این باورم که چنین مقایسه‌ای غیر ممکن است.

زولا که بهترین بازیکن تاریخ باشگاه چلسی است، ادامه داد: مارادونا در محیط بسیار سختی درخشید. بدون شک دوران او سخت‌تر از مسی بود. در دوران مارادونا، همه تیم‌ها و بازیکنان فقط برای متوقف کردن او نقشه می‌کشیدند. اگر مارادونا الان بازی می‌کرد، بدون شک می‌توانست گل‌های زیادی به ثمر برساند.

زولا در حال حاضر هدایت تیم العربی قطر را برعهده دارد که اشکان دژاگه، ستاره تیم ملی فوتبال ایران در آن بازی می‌کند. تیم او تا حدودی خوب ظاهر شده است و یکی از شانس‌های قهرمانی به شمار می‌آید.


ویدیو مرتبط :
مقایسه مسی و مارادونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مقایسه آماری مسی و مارادونا


"لیونل مسی" با حضور در دیدار مقابل بلژیک تعداد بازی‎های ملی خود را به عدد 91 رساند. وی اکنون تعداد بازی‎های ملی خود را با "دیه‌گو مارادونا" برابر کرده است.

خبرگزاری مهر: "لیونل مسی" با حضور در دیدار مقابل بلژیک تعداد بازی‎های ملی خود را به عدد 91 رساند. وی اکنون تعداد بازی‎های ملی خود را با "دیه‌گو مارادونا" برابر کرده است.

 همواره این سوال بین دوستداران فوتبال مطرح بوده که از بین مارادونا و مسی، کدامیک بهترند. مسی در این دوره از رقابتهای جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشته و چنانچه بتواند در پایان با آرژانتین به عنوان قهرمانی برسد، تنها نقطه ضعفش که همانا ناکامی با تیم ملی کشورش است را هم برطرف کرده است.

مقایسه آماری

بر پایه گزارش آماری بی بی سی، مسی تا به حال 42 گل ملی به ثمر رسانده حال آنکه مارادونا 34 گل زده است. ستاره حال حاضر آرژانتین 13 بازی در رقابتهای جام جهانی انجام داده حال آنکه مارادونا چهار دوره حضور در رقابتهای جام جهانی را تجربه کرده و 19 بار با پیراهن راه راه آبی و سفید به میدان رفته است. مسی در این دوره از رقابتها، سومین جام جهانی خود را تجربه می‌کند.

در پایان اینکه مسی در رقابتهای جام جهانی پنج گل زده اما مارادونا از این حیث در جایگاه برتری قرار دارد و در رقابتهای جام جهانی هشت گله است.