ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زور قلعه‌نویی و مظلومی به هم نرسید!/تراکتورسازی جای پرسپولیس را گرفت



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات فوتبال

دو تیم تراکتورسازی و استقلال در رو یا رویی با هم در ورزشگاه یادگار امام در تبریز امتیازات را تقسیم کرده و به تساوی رضایت دادند.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام و در حضور حدود 5 هزار نفر برگزار شد.

قضاوت این بازی برعهده محسن قهرمانی بود.

این مسابقه در حالی برگزار شد که برخلاف تصور تراکتورسازی بازی را در دست گرفت و در 15 دقیقه ابتدایی چندین ضربه کرنر روی دروازه استقلال ارسال کرد و حتی در دقیقه 20 ضربه محکم سروش رفیعی به شکلی خطرناک از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت. در ادامه استقلال چند حمله روی دروازه حریف انجام داد و ارسال خطرناک خسرو حیدری می‌توانست یک گل برای آبی‌پوشان باشد اما اخباری توپ را دفع کرد.

در ادامه بازی سرعت بیشتری پیدا کرد و تراکتوری‌ها هم چند حمله روی دروزاه استقلال انجام دادند اما در دقیقه 35 خطرناکترین حمله استقلال رخ داد. پاس خوب حیدری برهانی را در موقعیت گل قرار داد  و ضربه مهاجم استقلال را اخباری به زیبایی برگشت داد تا بازی تا این دقیقه بدون گل ادامه پیدا کند.

اوج حملات استقلال در جایی اتفاق افتاد که محسن کریمی با اخباری تک به تک شد اما توپ را به آسمان زد تا این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم بازی باز هم با سرعت خوبی برگزار شد و هم استقلال و هم تراکتورسازی حملات خوبی را روی دروازه ها خلق کردند که در دقیقه 65 ضربه سر مهرداد بایرامی توسط رحمتی دفع شد تا دروازه استقلال نجات پیدا کند.

در دقیقه 78 حرکت خوب بازیکنان تراکتورسازی با پاس به بیرون بایرامی توسط سزار به بیرون رفت.

استقلال با این نتیجه 29 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و تراکتورسازی با یک امتیاز امروز موقتا جای پرسپولیس را با تفاضل گل بهتر گرفت و به رده دهم جدول صعود کرد.

ترکیب تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو(69 میرهانی هاشمی)، سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، بختیار رحمانی (60 مهرداد بایرامی)، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی(فردین عابدینی61) و آگوستو سزار

ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، خسرو حیدری، محسن کریمی(60 سجاد شهباززاده) و آرش برهانی(63 علیرضا رمضانی) بازیکنانی هستند که در این دیدار به میدان می روند.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی استقلال و تراکتور در روز «شبه‌ِدربی»/ زور خطیبی و قلعه‌نویی به هم نرسید!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال
تساوی استقلال و تراکتور در روز «شبه‌ِدربی»/ زور خطیبی و قلعه‌نویی به هم نرسید!

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال از ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز و با حضور بیش از 50 هزار هوادار برگزار شد که تراکتورسازی با نتیجه دو بر دو به بازی رسید.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی بود. وی به خالد شفیعی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

در نیمه اول این بازی تراکتورسازی و استقلال بازی هجومی را آغاز کردند تا جایی که سرخ‌پوشان تبریزی در دقیقه 4 روی ضربه ادینهو خطرناک ظاهر شدند. چند دقیقه بعد محمد قاضی ضربه سری را به سمت دروزاه حریف زد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 22 بازی تراکتورسازی روی حرکت محسن دلیل در موقعیت آفساید به گل رسید که داور به درستی این گل را مردود اعلام کرد.

در ادامه توپ بیشتر در میانه میدان بود تا در نهایت دو تیم در پایان این نیمه به تساوی رضایت دادند.

 با شروع نیمه دوم این دیدار بازی پر شور و حرارات برگزار شد تا اینکه در دقیقه 59 ضربه محکم دلیر از پشت محوطه جریمه به تیر دروزاه استقلال خورد و در برگشت ادینهو هم نتوانست دروازه فروزان را باز کند. همین اتفاق باعث شد تا استقلال در پی جبران بر بیاید و در اولین حمله روی حرکت و ضربه دیدنی آرش برهانی در دقیقه 61 دروزاه تراکتورسازی را باز کرد تا آبی‌پوشان از حریف پیش بیفتند.

درست 5 دقیقه بعد ارسال آندرانیک تیموریان از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوب عمران‌زاده می‌رفت که در قعر دروازه تراکتورسازی قرار بگیرد اما ضربه این بازیکن بعد از خوردن به تیر دروزاه به زمین برگشت.

در دقیقه 72 ضربه محمد قاضی در دستان حامد لک قرار گرفت.

بعد از این اتفاق تراکتورسازی به حملات خود اضافه کرد تا اینکه در دقیقه 75 شاهین ثاقبی با یک ضربه پای چپ و محکم دروازه فروزان را باز کرد.

بازی با همین شرایط ادامه پیدا کرد و دو تیم به حملات پراکنده خود ادامه دادند تا اینکه ادینهو سرانجام کار خود را کرد و با یک حرکت زیبا و عبور ار از مگویان با پای چپ دومین گل تراکتورسازی را به ثمر رساند اما صادقی با یک ضربه پای چپ در دقیقه 90+5 بازی را به تساوی کشاند تا زور دو مربی تا دقایقی پایانی به هم نرسد. تا بازی با همین نتیجه دو بر دو به پایان برسد.

ترکیب تراکتورسازی:
حامد لک، میرهانی هاشمی، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، شهریار شیروند (64 سامان نریمان جهان)، فرشاد احمدزاده (88 دوکای)، احمد کامدار،‌ محسن دلیر(85 محمد ابراهیمی) و ادینهو.
سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب استقلال:
محسن فروزان، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده،پژمان نوری، خسرو حیدری،آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی،جاسم کرار(80 هرائیر مگویان)، سجاد شهباززاده، محمد قاضی(90+1 محمد رضا خرسندنیا) و آرش برهانی(67 یعقوب کریمی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - فارس