ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زهرا نعمتی در صدر برترین ورزشکاران جهان


زهرا نعمتی همچنان در صدر فهرست نظر سنجی وب سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای انتخاب برترین ورزشکار ماه نوامبر جهان قرار دارد.

خبرگزاری فارس: این نظر سنجی از هفته پیش آغاز شده و 6 ورزشکار معرفی شده از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای دریافت عنوان برترین ورزشکار ماه نوامبر با هم در رقابت هستند که زهرا نعمتی تا کنون با کسب بیش از 3 هزار رای، به عنوان نفر اول در صدر این فهرست قرار گرفته و 83 درصد آرا را به خود اختصاص داده است. نفر دوم این فهرست ورزشکاری از آلمان با 293 رای، اختلافی چشمگیر با نعمتی دارد.

این نظر سنجی هنوز برقرار است و علاقه مندان فرصت دارند تا روز چهارشنبه، 18 آذر ماه، ساعت 12 با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک به نعمتی رای دهند.

زهرا نعمتی، بانوی پرافتخار ورزش جانبازان و معلولین ایران به دلیل عملکردش در رقابت‌های آسیایی تایلند و کسب همزمان سهمیه المپیک و پارالمپیک 2016 ریو در این نظر سنجی انتخاب شده است.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با زهرا نعمتی برترین ورزشکار جهان در ماه نوامبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زهرا نعمتی برترین ورزشکار معلول جهان شد


بانوی تیراندازی با کمان معلول کشورمان که موفق شد علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک سهمیه المپیک را هم کسب کند به عنوان برترین ورزشکار معلول جهان در ماه نوامبر انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: بانوی تیراندازی با کمان معلول کشورمان که موفق شد علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک سهمیه المپیک را هم کسب کند به عنوان برترین ورزشکار معلول جهان در ماه نوامبر انتخاب شد.

به گزارش سایت بین المللی پارالمپیک، زهرا نعمتی تیرانداز باکمان معلول کشورمان به عنوان برترین ورزشکار معلول جهان در ماه نوامبر انتخاب شد.

بانوی تیرانداز کشورمان موفق شد در رقابت‌های تیراندازی با کمان بانکوک تایلند علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک سهمیه المپیک را هم کسب کند.

در نظرسنجی که سایت جهانی پارالمپیک در نظر گرفته بود، زهرا نعمتی موفق شد با کسب 84 درصد آرا به این عنوان برسد و پس از او اسکی‌باز آلمانی آنا فورستر با کسب 7 درصد آرا دوم شد و جودوکار اوکراینی با 4 درصد در مکان سوم ایستاد.