ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زن ورزشکار در تیم مردان! (+عکس)



اخبار,اخبار ورزشی, زن ورزشکار در تیم مردان!

اخبار ورزشی - زن ورزشکار در تیم مردان! (+عکس)

نورا راتی به اولین زن فنلاندی بدل شد که در یک مسابقه هاکی روی یخ مردان در لیگ دسته دو این کشور به میدان رفته است.

ورزشکار سرناش فنلاندی که از ورزش هاکی خداحافظی کرد، به این رشته بازگشت و طبق اعلام یورونیوز این بار به تیمی از لیگ مردان در دسته دوم پیوست.
 
راتی که در پست دروازه بان بازی می کند در دیدار کیه کو وانتا برابر ساپکو به میدان رفت و در این دیدار بازی خوبی به نمایش گذاشت و مانع به ثمر رسیدن 31 گل شد اما تلاش او هم از شکست تیمش جلوگیری نکرد و پنج بر یک بازنده شد. 

نورا راتی سابقه بازی برای تیم های زنان فنلاند و دانشگاه مینه سوتا را در کارنامه دارد اما وی پس از بازی های المپیک زمستانی سوچی اعلام کرد که از رقابت های زنان کناره گیری خواهد کرد. وی علت کناره گیری خود را خستگی از حضور تمام وقت در تمرینات اعلام کرده بود.

 اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
زن ورزشکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی که مربی تیم فوتبال مردان شد+عکس



زنی که مربی تیم فوتبال مردان شد+عکس

باشگاه "هیگوس دی آکوسفینکوس" که از باشگاه های دسته دوم کشور پرو به شمار می رود، در اقدامی بی سابقه یک زن را به عنوان مربی این تیم انتخاب کرد. در همین راستا خانم «نیلوی ایبانیز» 43 ساله که از اهالی کشور بولیوی است به عنوان اولین زنی که مربی تیم فوتبال مردان می شود، در این سمت تعیین شد. به گفته رسانه های پرو، این اقدام شاید گامی باشد تا دیگر زنان توانا بتوانند پا به این عرصه گذاشته و مربی گری تیم های دیگری را بر عهده بگیرند.

 تابناک


 تیم فوتبال مردان,تیم فوتبال زنان,اخبار,اخبار ورزشی