ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زنگا: مربی‌گری در اینتر آرزویم است



 

 

زنگا: مربی‌گری در اینتر آرزویم است

 

به‌زودی با من تماس می‌گیرند

زنگا: مربی‌گری در اینتر آرزویم است

دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایتالیا گفت: مربی‌گری در اینترمیلان نهایت آرزویم است.

به نقل از سایت ترای بال، والتر زنگا که طی 6 سال حضور در جوزپه مه‌آتزا 328 بازی برای اینترمیلان انجام داده است، آرزویش این است که روزی بتواند هدایت این تیم را به‌عهده بگیرد.

زنگا در این خصوص گفت: دوست ندارم همواره با رسانه‌ها صحبت کنم و خودم را در تیتر خبرها‌ قرار بدهم. ولی تصور می‌کنم پیش از این‌ باید سرمربی اینتر می‌شدم.

وی افزود: برای مربی‌گری در نرآتزوری سران اینتر باید پیش از لئوناردو با من تماس می‌گرفتند. اکنون پس ار لئوناردو نیز به سراغ گاسپارینی رفته‌اند. می‌دانم که همواره مقامات اینتر از من حمایت می‌کنند و توانایی‌های من را باور دارند، ولی نمی‌دانم چرا برای سپردن هدایت اینتر به من تماس نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: گاسپارینی اکنون 53 ساله است، من نیز 51 سال دارم. می‌دانم که به‌زودی به من پیشنهاد سرمربی‌گری در اینتر داده خواهد شد. امیدوارم روزی بتوانم هدایت اینتر را به دست بگیرم.


ویدیو مرتبط :
مربی گری کودک - مشاهده و تحلیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مارادونا: مربی گری در انگلیس را دوست دارم



 

 

 

مارادونا: مربی گری در انگلیس را دوست دارم

 

دیگو آرماندو مارادونا از علاقه‌اش به مربی گری در لیگ برتر انگلیس خبر داد.

مارادونا هدایت تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را بر عهده داشت و در حالی که همه چیز برای این اسطوره‌ی فوتبال به خوبی پیش می رفت، شکست سنگین 4 بر صفر مقابل آلمان به رویاهای نابغه‌ی فوتبال دنیا پایان داد و فدراسیون فوتبال آرژانتین او را از کار برکنار کرد.

مارادونا در گفت و گو با اسکای اسپورت درباره‌ی علاقه‌اش به مربی گری در لیگ جزیره گفت: دوست دارم در انگلیس مربیگری کنم. لیگ انگلیس تیم‌های بزرگ و با شخصیتی دارد و بازیکنان بزرگی در آن توپ می زنند.

اسطوره‌ی فوتبال جهان در ادامه گفت: فقط یک مشکل وجود دارد؛ این که تمام تیم‌های لیگ انگلیس در حال حاضر مربی دارند، اما اگر پیشنهادی ارائه شود مطمئنا خواهم پذیرفت.

در آغاز لیگ برتر انگلیس، مارتین اونیل از سرمربیگری آستون ویلا استعفا داده بود و مارادونا به طور ضمنی از علاقه‌اش برای هدایت این تیم خبر داده بود، اما سران باشگاه آستون ویلا در نهایت سراغ ژرارد هولیه رفته و این مربی فرانسوی هدایت ویلا را بر عهده گرفت.

مارادونا درباره‌ی آستون ویلا عنوان کرد: هیچ کس به من پیشنهادی ارائه نکرد، اما مطمئنم روزی به تیم ملی باز خواهم گشت. تیم ملی سرنوشت و تقدیر من است.

مارادونا درباره‌ی اخراجش از تیم ملی گفت: آنها ناجوانمردانه من را از تیم ملی اخراج کردند. آنها شایسته‌ی هیچ واژه ای نیستند. امروز حالم خوب است و دوست ندارم در مورد افردی که لیاقت ندارند، صحبت کنم. اما دلم برای تیم ملی تنگ شده است.