ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زندگی «لبرون جیمز» به پرده سینما می‌آید


کمپانی فیلمسازی یونیورسال قصد دارد زندگی «لبرون جیمز»، بسکتبالیست حرفه‌ای و سرشناس آمریکایی را فیلم کند.

خبرگزاری ایسنا: زندگی «لبرون جیمز»، بسکتبالیست سرشناس لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) از دوران جوانی تا بدل شدن به یک ستاره و همچنین مقایسه او با «مایکل جردن» در غالب یک فیلم کمدی از سوی کمپانی یونیورسال به سینما می‌آید.

زندگی «لبرون جیمز» به پرده سینما می‌آید

کارگردانی این فیلم را «فرانک فلاوزر»، کارگردان فیلم «مترو مانیلا» بر عهده خواهد داشت و خود «لبرون جیمز» نیز یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم خواهد بود.

این فیلم براساس مستند «بیشتر از یک بازی» در سال 2008 ساخته خواهد شد که براساس داستان «لبرون جیمز» و چهار هم تیمی‌اش در دوران دبیرستان و تبدیل آن‌ها به ستاره‌های معروف در طول سال‌هاست.

فیلم زندگی‌نامه «لبرون جیمز» در حالی بزودی بر روی پرده سینماها نقش خواهد بست که هنوز هیچ فیلم زندگی‌نامه از «مایکل جردن»، ستاره افسانه‌ای بسکتبال جهان ساخته نشده است و پرداختن به زندگی «لبرون جیمز» که هنوز جوان است اندکی زود به نظر می‌رسد.

وی که اکنون عضو تیم "میامی هیت" است، در سال ۲۰۰۴ در سن ۱۹ سالگی جایزه بهترین بازیکن جوان سال اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) را از آن خود کرد که در تاریخ بسکتبال، او جوان‌ترین بازیکنی است که تاکنون به این افتخار رسیده آمده است.

«لبرون جیمز» 29 ساله با 203 سانتی‌متر قد، تا کنون دو بار در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ عنوان بهترین بازیکن فصل NBA را از آن خود کرده‌ است.


ویدیو مرتبط :
هایلایت کامل بازی لبرون جیمز مقابل آتلانتا (درخشش جیمز)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خالق «سیاره میمون ها» زندگی رونالد ریگان را به پرده سینما می آور



 

 

خالق «سیاره میمون ها» زندگی رونالد ریگان را به پرده سینما می آورد

 

;داستان زندگی «رونالد ریگان»، رییس جمهوری اسبق آمریكا به پرده سینماهای جهان خواهد آمد.«مارك جوزف» به همراه«رالف وینتر»، دو تهیه كننده سرشناس هالیوود هستند كه زندگی رونالد ریگان را از دوران كودكی وی تا رسیدن به مسند ریاست جمهوری آمریكا فیلم خواهند كرد.

 

این فیلم كه اواخر سال آینده آماده اكران خواهد شد، با بودجه ۳۰ میلیون دلاری و با نام «ریگان» ساخته می شود. این فیلم قرار است اقتباسی سینمایی از دو كتاب شرح حال پرفروش درباره چهلمین رییس جمهور آمریكا باشد كه فیلم نامه آن را «جوناس مك كورد» نوشته است.

 

به گزارش هالیوود ریپورتر، «رالف وینتر» پیش از این تهیه كنندگی فیلم هایی چون «مردان x»، « چهار شگفت انگیز» و نسخه ۲۰۰۱ فیلم «سیاره میمون ها» را برعهده داشته است. تاكنون كارگردان یا مجموعه بازیگران این فیلم مشخص نشده اند.... / خبرگزارى ایسنا