ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زندگی خصوصی آقای کی روش و بانو



 خیلی‌ها این روزها به دنبال دلیل اصلی محبوبیت كارلوس كی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال كشورمان هستند؛ مربی پرتغالی كه هر چند در جام ملت‌های آسیا نتوانست آرزوی 40 ساله ایران را برآورده كند با این حال نه تنها از محبوبیت او كم نشد بلكه باعث شد تا پس از این رقابت‌ها با تشویق مردم در فرودگاه و حمایت بی‌سابقه مردم روبه‌رو شود. اما به‌راستی دلیل اصلی محبوبیت او چیست؟ در این مطلب سعی كردیم زوایای تازه‌ای از زندگی این مربی پرتغالی را مورد بررسی قرار دهیم.

متولد موزامبیك
كارلوس كی‌روش در اول مارس ۱۹۵۳ در نامپولا موزامبیك به دنیا آمده و كودكی خود را در آنجا گذرانده است. با اینكه پدرش همچنان در موزامبیك است اما وی پس از چند سال زندگی در آن كشور به پرتغال مهاجرت كرده و در آنجا به زندگی‌اش ادامه می‌دهد. پدر كی‌روش كارمند شركت راه‌آهن «فروویااریو» شهر نامپولا بود و مشكلات مالی خانواده او سبب شد تا كارلوس بیش از پیش به مسائل تجاری علاقه‌مند شود.

 

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار کی روش


او از همان دوران نوجوانی به فوتبال روی می‌آورد و پس از چند سال بازی در تیم‌های مختلف، تصمیم می‌گیرد وارد عرصه مربیگری شود. با توجه به اینكه موزامبیك از مستعمره‌های پرتغال به شمار می‌آمده، تعداد زیادی از ستاره‌های سابق فوتبال پرتغال از جمله اوزه بیو فقید متعلق به این كشور هستند و كی‌روش هم در زمره این افراد به شمار می‌رود.

غیرت كی‌روش به تیم ملی
حركاتی كه او بعد از بازی با كره جنوبی در مقدماتی جام‌جهانی داشت، اتفاقاتی كه در جریان بازی با آرژانتین در جام‌جهانی رخ داد و اعتراض‌های او به داور استرالیایی بازی با عراق نمونه‌ای از حركات غیرتی كی‌روش روی نیمكت تیم ایران بود كه بر محبوبیت او در ایران افزود.

برخورد بسیار مودبانه با بازیكنانش
با اینكه گفته می‌شود كی‌روش هنگام ناراحتی بسیار عصبانی می‌شود و الفاظ چندان مناسبی به كار نمی‌برد اما هنگام برخورد و صحبت با بازیكنان بسیار مودب است. او اعتقاد دارد این مربی است كه می‌تواند به شخصیت بازیكنش اضافه كند و اگر با او مودبانه برخورد كند، بازیكن دچار هیچ‌گونه فشاری از لحاظ روحی نخواهد شد.

علاقه‌ای به رانندگی با مورانوی شكلاتی رنگش ندارد
كی‌روش علاقه‌ای به رانندگی ندارد و به همین خاطر بیشتر راننده اختصاصی‌اش پشت فرمان می‌نشیند. او یك راننده شخصی دارد كه با خودروی مورانوی شكلاتی‌رنگش در ایران تردد می‌كند. این خودرو را فدراسیون فوتبال هنگام حضور كی‌روش در ایران به او تحویل داد تا یا خودش یا راننده‌اش هرجا كه دوست دارند با آن بروند. كی‌روش از ترافیك تهران تعجب می‌كند و علاقه‌ای به گشت و گذار در تهران در مواقع ترافیك ندارد.

كی‌روش به‌شدت به تمیزی ماشینش اهمیت می‌دهد به طوری که خودرویش همیشه باید تمیز باشد. او به مسائل فنی هم دقت دارد. یك‌بار كه برای سفری به خارج از تهران رفته بود و متوجه نقص فنی ماشین شده بود به‌شدت عصبانی شده بود.

تجارت الماس كی‌روش
مدتی پس از حضور كی‌روش در ایران یك سایت آفریقایی مدعی شد او در كار تجارت الماس حضور فعالی دارد و حتی یك معدن الماس هم دارد. خبری كه كی‌روش آن را تکذیب كرد و گفت: «اگر معدن الماس داشتم، دیوانه بودم در دمای 42 درجه كار كنم، دیوانه بودم بایستیم و مواظب باشم ساق بازیكنانم آسیب  نببیند؟»

پدر استعدادیابی در پرتغال
به جرات می‌توان گفت او یكی از 10 نفری است كه در دنیا استعدادهای ناب را كشف می‌كند. خیلی‌ها در پرتغال او را پدر استعدادیابی این كشور می‌دانند. نونوگومز، لوئیز فیگو، كریستیانو رونالدو، نانی و. . . را كی‌روش به دنیای فوتبال حرفه‌ای معرفی كرده است.

اوقات فراغت كی‌روش
كی‌روش سعی می‌كند از لحظات بیكاری‌اش در ایران بهترین استفاده را ببرد. اگر همسرش در ایران باشد همراه او به جاهای دیدنی یا موزه‌ها می‌رود و در روزهای تنهایی تیراندازی می‌كند، فیلم می‌بیند، كتاب می‌خواند و البته استخر و سونا كه در برنامه روزانه او قرار دارد.

غذاها و خوراكی‌های مورد علاقه
او جوجه‌كباب را خیلی دوست دارد اما شیرینی‌ها و میوه‌ها برایش جذاب‌تر هستند. عاشق هندوانه‌های ایران است. می‌گوید هندوانه‌های شیرین ایران، هیچ جای دیگر دنیا پیدا نمی‌شوند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار کی روش

 

منظم در كارهایش
مهم‌ترین خصیصه كی‌روش، نظم وی است. او در كارهایش به این فاكتور اهمیت خاصی می‌دهد. گفته می‌شود وی برنامه‌ریزی روزانه‌اش را از چند روز قبل انجام می‌دهد و اگر حوادث غیرمترقبه‌ای رخ ندهد تمامی آنها را انجام می‌دهد. حتی كی‌روش در نظافت اتاقش نیز حساس است و گفته می‌شود كمتر پیش می‌آید به سوییت محل اقامت وی بروید و خانه‌اش را تمیز نبینید.

  رقم قرارداد و مالیات زیاد كی‌روش
كی‌روش بر اساس اخبار رسیده سالانه 1400 یورو دستمزد دریافت می‌كند. او به واسطه این دستمزدش مالیات زیادی هم باید بپردازد كه البته بر عهده فدراسیون فوتبال ایران است. رئیس كل سازمان امور مالیاتی كشور چندی پیش درباره‌ بدهی مالیاتی كی‌روش گفت: كی‌روش باید برای دستمزد خود مالیات پرداخت كند و امیدواریم قبل از پرداخت مالیات او، فدراسیون با كی‌روش خداحافظی نكند. فدراسیون اگر تعهد كرده، باید قبل از پرداخت مالیات با او خداحافظی نكند. البته این مربی هنوز در حال انجام فعالیت است اما قرارداد چهار ساله او به سر آمده و سالی ۱۰ میلیارد تومان درآمد اوست.

دوستان در ایران
كارلوس در ایران رفت و آمد زیادی با مربیان ندارد اما جدا از ماركار آقاجانیان كه دستیار ایرانی او در تیم ملی است ارتباط خوبی هم با علیرضا منصوریان، سرمربی نفت تهران دارد. او چندی پیش به همراه دستیارانش در رستوران علیرضا منصوریان، سرمربی نفت تهران كه یكی از حامیان سرسخت كی‌روش است حضور یافت. منصوریان پس از حضور كی‌روش در رستورانش با او عكس یادگاری انداخت و این عكس را روی شبكه اجتماعی‌اش منتشر كرد.

جواد نكونام، كاپیتان تیم ملی هم رابطه بسیار خوبی با كی‌روش دارد و سرمربی تیم ملی در بسیاری از موارد فنی با او مشورت می‌كند. جدا از همه اینها او رابطه بسیار خوبی هم با عادل فردوسی‌پور دارد و چندی پیش حضور عادل در آپارتمان كی‌روش حسابی خبرساز شده بود.

عیدی جالب او به كارمندان فدراسیون
كی‌روش سال قبل مبلغ قابل توجهی به كارمندان فدراسیون عیدی داد. او رقمی معادل 50 هزار دلار را میان كارمندان فدراسیون تقسیم كرد. كی‌روش شخصا 500 دلار در پاكت قرار داد و به كارگرانی كه به چمن كمپ تیم‌های ملی آب می‌دادند عیدی داد.

كی‌روش خوش‌پوش
او علاقه زیادی به شلوار جین و پیراهن اسپرت دارد. به‌رغم اینكه به تازگی وارد 61  سالگی شده اما خوش‌تیپی و خوش‌پوشی‌اش را از دست نداده است و در هر زمانی با بهترین لباس حضور پیدا می‌كند حتی روی نمكت تیم ملی. كی‌روش باتوجه به مراسم، لباس‌های رسمی و كت و شلوارهایش را از كمد رنگارنگ لباس‌هایش بیرون می‌آورد و می‌پوشد اما كلكسیونی از كت‌های تك هم دارد كه با هر تیپ خودش آنها را ست می‌كند.

شب خاطره‌انگیز كی‌روش و همسرش دراصفهان

من  ایران را دوست دارم
اولین سفر خانوادگی كی‌روش در ایران در روزهای اول حضورش در كشورمان بود. او اوایل اردیبهشت 1390 همراه با همسرش پائولا به اصفهان سفر كرد تا در كنار تماشای بازی سپاهان با صبا، گذری هم به زیبایی‌های این شهر دیدنی ایران بیندازد و به همسرش بگوید كه به چه كشور متمدن و زیبایی آمده است. سفر به اصفهان بعید است كه تا آخر عمر از خاطره سرمربی پرتغالی تیم ملی و همسرش پاك شود

تغییر دیدگاه پائولا
همسر كی‌روش پیش از این با دید خوبی به ایران نگاه نمی‌كرد. او عامل اصلی انصراف اولیه كی‌روش از همكاری با ایران بود اما پس از مدتی فهمید كه چه اشتباهی كرده است. وقتی مرد پرتغالی راهی ورزشگاه فولادشهر شد تا بازی سپاهان - صبا را از نزدیك تماشا كند، همسر او به همراه یك مترجم خانم به سطح شهر اصفهان رفت تا مكان‌های دیدنی را ببیند. او از میدان امام شروع كرد، به منارجنبان رفت، سركی هم به چهلستون كشید و در نهایت به سی‌وسه پل رسید.

پیش از سفر به ایران، همسر كی‌روش تنها تصاویر این مكان‌های تاریخی را از اینترنت دیده بود اما در این سفر توانست همه این چیزهایی كه در تصویر دیده بود را از نزدیك نظاره كند. این بازدید به قدری برای او دلچسب بود كه پیش از ضیافت شام با هیجان آنها را برای كارلوس، همسرش تعریف می‌كرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار کی روش

 

هدایایی نفیس برای كارلوس
در جریان این سفر هدایای ویژه‌ای از استاندار اصفهان و مدیران باشگاه سپاهان به كی‌روش داده شد. هدایای كه باعث سورپرایز سرمربی تیم ملی شد تا جایی كه در آن زمان گفت: «باید یك اتوبوس بگیریم این هدایا را ببریم تهران!». تعداد هدایا به قدری زیاد بود كه حتی سیموئز، دستیار كی‌روش جا خورد و در اواسط مراسم با خنده گفت: «مراسم اهدای كادوها تمام می‌شود یا نه؟!»

همسر كی‌روش: اینجا امنیت برقرار است
بازدید همسر كارلوس كی‌روش از اصفهان این فرصت را به او داد تا از جایی كه قرار است همسرش در آن كار كند، مطمئن شود. این اتفاق بهانه‌ای شد تا استاندار اصفهان در مراسمی از او درباره اصفهان بپرسد تا او با لبخند پاسخ بدهد: «اصفهان یك شهر باستانی است. خیلی از مردم شهر شما خوشم آمد. خیلی خوب، خونگرم و مهربان هستند. از همه‌چیز مهم‌تر اینكه امنیت زیادی در اینجا برقرار است. » او از طبخ غذاهای ایرانی بسیار راضی بود و گفت: «خیلی غذاهای خوشمزه‌ای دارید.» همسر كی‌روش حتی از یكی از آشپزان هتل عباسی طرز تهیه بعضی از غذاهای برنجی ایران را پرسید.

كی‌روش و همسرش در كاخ گلستان
همسر كی‌روش سفرهای سیاحتی خود را تنها محدود به اصفهان نكرد. او ترجیح داد در پایتخت هم سری به جاهای دیدنی بزند؛ مكان‌هایی كه شاید اكثر ساكنین تهران تا به حال به بازدید از آنجا نرفته‌اند. موزه‌هایی كه تاریخ وتمدن كشورمان را نشان می‌دهد. پائولا چند برهه در روزهای فراغت به ایران آمده و در جریان یكی از این سفرها راهی مناطق دیدنی تهران شده است. كارلوس كی‌روش به همراه همسرش از تالارهای سلام، آیینه و عاج، موزه مخصوص، عمارت‌های شمس‌العماره و بادگیر در كاخ گلستان بازدید كرد. كی‌روش در این بازدید در یادداشتی در دفترچه یادبود كاخ جهانی گلستان نوشت: «باید به مردم ایران برای داشتن فرهنگ و تمدن قوی و متفاوت‌شان تبریك گفت.»

برج جنجالی که كی‌روش در آن ساكن است

زندگی در برج معروف تهران
كی‌روش در روزهای ابتدایی حضور در ایران تا مدت‌ها در هتل المپیك سكونت داشت؛ جایی كه كی‌روش به مرور زمان در آن احساس خستگی كرد و از مسئولان فدراسیون خواست زودتر برای او خانه‌ای اجاره كنند. اقامت اولیه او در یكی از سوییت‌های هتل المپیك به قدری طولانی شد كه همه تصور می‌كردند سرمربی پرتغالی در هتل سه ستاره مجاور استادیوم آزادی ماندنی است، اما كی‌روش اصلا تمایلی به زندگی در هتل المپیك هم نداشت.

 زندگی در برج معروف تهران
نبی، دبیر كل فدراسیون فوتبال مامور اجاره واحد مسكونی كی‌روش بود. سرمربی پرتغالی دو شرط داشت. یكی اینكه محل اقامتش در منطقه‌ای در شمال شهر باشد و دیگری اینكه استخر چهارفصل داشته باشد. خانه‌های ویلایی زیادی در شهرك قدس (غرب) معرفی شدند. اما استخرشان در حیاط بود و كی‌روش اصرار داشت كه حتی در زمستان هم بتواند در استخر منزلش شنا كند.

او پس از بازدید چندین آپارتمان «برج‌های دوبرال» را پسندید و در اولین بازدید سرمربی پرتغالی تیم ملی ساختمان را تایید كرد و قرارداد بسته شد. كی‌روش در اولین فرصت در یك واحد ۲۸۰ متری در طبقه ۲۳ برج مستقر شد.

خانه مبله
نكته مهم و اساسی اینجاست كه فدراسیون فوتبال باید تمام امكانات و وسایل مورد نیاز یك زندگی راحت را برای مربیان خارجی تهیه كند؛ از فرش، تلویزیون، گاز، یخچال و مبلمان گرفته تا بشقاب، قاشق، چنگال، قابلمه و لیوان درست مثل یك خانه كه باید همه امكانات رفاهی اولیه را داشته باشد. این امكانات هم در اختیار كی‌روش قرار داده شد و او این واحد مجلل خود را با امكانات كامل در اختیار گرفت.

برج دوبرال چگونه است؟
وی در برج دوبرال سكونت دارد كه البته چهره‌های سرشناس دیگری مانند رحمتی، بنگر، الهام حمیدی و رویا نونهالی در آن ساكن هستند. برجی كه مثل یك مركز مهم از آن مراقبت می‌كنند و حتی پاركبان‌های هر سه ضلع ساختمان برای امنیت بیشتر در استخدامش هستند. برج 24 طبقه‌ای كه روی در ورودی‌اش هیچ نامی نوشته نشده و 22 طبقه عادی و دو طبقه پنت هاوس دارد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

همسایگی جالب كی‌روش و رحمتی
همسایگی سرمربی تیم ملی با گلر مغضوب تیم ملی از جذاب‌ترین اتفاقاتی است كه در «برج‌های دوبرال» اتفاق افتاده. مهدی رحمتی، گلر تیم ملی كه به خاطر اختلاف با كی‌روش دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود، در طبقه اول یكی از برج‌ها زندگی می‌كند.

رحمتی در سال ۱۳۸۷ در روزهایی كه ساخت برج تازه به پایان رسیده بود و قیمت واحدها یك چهارم قیمت فعلی بود، یكی از واحدهای مجاور لابی برج را خرید. ماجرا جذاب‌تر می‌شود كه بدانید تمام ماه‌هایی كه كی‌روش و رحمتی علیه هم مصاحبه می‌كردند، در یك برج زندگی می‌كردند. شاهدان عینی می‌گویند حتی پسر رحمتی هم وقتی كی‌روش را می‌بیند رویش را آن‌طرف می‌كند تا نشان دهد كه از دعوت نشدن پدرش به تیم ملی ناراحت است.

اجاره واحد
سال اول كه كی‌روش در این برج اقامت داشت، اجاره هر یك از واحدهای كی‌روش ۳۳ میلیون تومان بود. البته مالك برج با تخفیف ویژه‌ای به این رقم رسید وگرنه مبلغ اجاره واحدهای این برج بیشتر از این حرف‌هاست. البته در سال ۹۲ اجاره هر یك از واحدهای كادرفنی تیم ملی به ۴۰ میلیون تومان در ماه رسید. قیمت هر پاركینگ ۱۰۰ میلیون تومان است. استخر برج شبانه روزی دایر است و نجات غریق ۲۴ ساعته در كنار استخر حضور دارد. مبلغ شارژ هر یك از واحدهای برج بیشتر از اجاره‌بهای یك واحد مسكونی معمولی در مركز شهر است؛ چیزی نزدیك به 600هزار تومان.

گزارشی از زندگی خصوصی راجرز كی‌روش، پسر كارلوس كی‌روش

پسر كو ندارد    نشان از پدر
راجرز (روجریو) كی‌روش پس از چند سال از حضور پدرش در ایران، آذرماه امسال به كشورمان سفر كرد و در ورزشگاه آزادی دیده شد. او پسركی قدبلند با چشمانی سبز و موهای بلوند و ریش شانه نخورده است كه به زبان فرانسوی حرف می‌زند.

نكته قابل توجه این است كه به همراه دوست خود «خویی» برای ایرانگردی به كشورمان آمده بود. اولین چیزی كه در مسیر فرودگاه امام‌(ره) تا خانه پدری برایش جذاب به نظر می‌رسد، بزرگی شهر تهران است. اولین روز سفر برای او آنقدر جذاب است كه سبب می‌شود بزرگ‌ترین برج پایتخت برایش شروع تهرانگردی به حساب بیاید. برج میلاد و آن رستوران گردان بالای برج  شرایط را فراهم می‌کند تا راجرز به خوبی پایتختی كه پدرش در آن زندگی می‌كند را تماشا كند.

گشت و گذار در برج میلاد، اوین و دركه
گشت و گذار در برج میلاد و بعد به اوین و دركه رفتن و دیزی و چلوكباب خوردن از حواشی سفر یك‌روزه در تهران است. او وقتی در ورزشگاه آزادی و برای تماشای بازی پرسپولیس با ذوب آهن دیده می‌شود با پرسش‌های متعدد خبرنگاران روبه‌رو می‌شود، تا ناچار شود به زبان انگلیسی توضیحاتی را برای خبرنگاران بدهد و بگوید: «من خیلی علاقه‌ای به فوتبال ندارم چون یك تاجر هستم و تنها به خاطر دیدار پدرم به اینجا آمده‌ام!» از راجرز كم حرف تقریبا تا همین اندازه اطلاع داریم ولی مسائل شخصی او به اندازه علاقه‌اش به ایرانگردی اهمیت ندارد.

او به همراه دوست خود به سمت شهرهای كاشان، اصفهان و یزد سفر كرده و خبر داریم كه حمام فین كاشان یكی از محل‌هایی بوده كه برایش جالب توجه بوده و اصفهان، شیراز و یزد نیز آنقدر مكان‌های تفریحی و گردشی دارد كه او نمی‌تواند از كنار آنها به سادگی عبور كند.

گزارشی از جزیره‌ای كه كی‌روش آن را به بهشت گردشگران تبدیل كرده است

هتل کی‌روش پاتوق گردشگران
او چندین مركز خیریه در موزامبیك دارد و مدارس فوتبالی هم در این كشور تاسیس كرده اما عمده سرمایه‌گذاری او در موزامبیك مربوط به جزیره‌ای است كه در این كشور دارد.  وامیزی جزیره‌ای است كه به بهشت تعطیلات معروف شده است. كارلوس كی‌روش در سال 2006 این جزیره را خریداری كرد. در این جزیره با سرمایه‌گذاری این مربی، هتل‌های مجهزی احداث شده است. هر سال گردشگران زیادی به آنجا می‌روند و از آن به‌عنوان بهشت گردشگران یاد می‌كنند.

هتل‌هایی كه كی‌روش برای این جزیره ساخته، قابلیت‌های زیادی دارد كه گردشگران را راضی نگه می‌دارد. برای مثال یك پشه‌بند بزرگ، چند بالش سنتی و یك تخت خیلی ساده، همه آن چیزی است كه در اتاق هتل موجود است. البته در پشت این سادگی و تنها با یك تماس تلفنی می‌توانید از خدمات توریستی استفاده كنید.

 

اخبار ورزشی - برترینها


ویدیو مرتبط :
زندگی مشترک آقای محمودی و بانو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»+عکس



 آغاز «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»+عکس

پیش تولید «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» آغاز شده و فیلمبرداری این فیلم هم به زودی در تهران آغاز می شود.

با اضافه شدن پیمان قاسم خانی و ترانه علیدوستی فهرست بازیگران فیلم جدید روح ا.. حجازی کامل شد.

این فیلم با نام جدید «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو‌» مدتی است در مرحله پیش تولید قراردارد و به تازگی با اضافه شدن دو بازیگر فهرست عوامل آن تکمیل شده است.

پیش از این حضور حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی در این فیلم قطعی شده بود. چنان که «بانی فیلم» خبر داده طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است فیلمبرداری «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» طی چند روز آینده آغاز شود. تمام صحنه های این فیلم در تهران فیلمبرداری می شود و احتمالاً اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود. این فیلم داستان آقای محمودی و بانو است که زندگی مشترک آنها با حضور چند میهمان تحت تأثیر قرار می گیرد.

فیلمنامه این فیلم را علی طالب آبادی بر اساس طرحی از روح ا.. حجازی نوشته است. نکته قابل توجه اینکه حجازی قبل از شروع فیلمبرداری ، حتی آهنگساز، تدوینگر و صداگذار فیلمش را انتخاب کرده است. قرار است در پایان فیلمبرداری، مراحل فنی «‌زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» توسط کارن همایونفر ، سپیده عبدالوهاب وامیر حسین قاسمی انجام شود. این سومین فیلم بلند حجازی بعد از «در میان ابرها» و «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» است که فیلم دوم او هنوز اکران عمومی نشده است. مهدی داوری تهیه کنندگی این فیلم را به عهده دارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نخستین تصویر دسته جمعی از بازیگران «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»/عکس:بانی فیلم

فهرست عوامل «زندگی مشترک اقای محمودی و بانو» عبارتند از:

کارگردان: سید روح ا... حجازی، نویسنده: علی طالب آبادی (بر اساس طرحی از: سید روح ا... حجازی)مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش،، طراح گریم: سعید ملکان، تدوین: سپیده عبدالوهاب،

آهنگساز: کارن همایون فر، صداگذاری و میکس: امیرحسین قاسمی، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، مدیر صدابرداری: وحید مقدسی، دستیار اول کلرگردان و برنامه ریز: رضا بختیاری نیک، منشی صحنه: نائله شریفی، دستیار دوم کارگردان: علیرضا لنگرودی، دستیار اول فیلمبردار: همایون قربانی، دستیار دوم: مرتضی نجفی،

گروه فیلمبرداری: سید مهیار میر رسالت پناهی، اکبر گودرزی، فرهاد نصرالهی مجریان گریم: عباس عباسی، آرزو کیقبادی، دستیار اول صحنه: جواد فاضلی، دستیاران صحنه: احمد عبدالهی، حامد محمدیان، دستیار لباس: سینا سلیمی، دستیاران صدا: جواد جهانگیری، امیر حاجی زاده، مدیر تدارکات: وحید مشارعی، دستیاران تدارکات: رضا تهی دست، اکبر علیخانی، علی بخشش،

عکاس: علی زارع، فیلم پشت صحنه: میثم میرزایی، مدیر تولید: پیمان جعفری، جانشین تهیه کننده: علیرضا باذل، تهیه کننده: مهدی داوری،

بازیگران: حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی، پیمان قاسمخانی، طرلان پروانه….. و ترانه علیدوستی.

شبکه ایران