ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زندگینامه: مصطفی دنیزلی



 

 

 

بیوگرافی مصطفی دنیزلی  تصاویر مصطفی دنیزلی

مصطفی دنیزلی

مصطفی دنیزلی در سال 1949 در شهر ازمیر ترکیه به دنیا آمد.وی در زمانی که به عنوان بازیکن وارد زمین فوتبال می‌شد، در پست مهاجم توپ می‌زد. دنیزلی سابقه حضور در تیم آلتای ترکیه را دارد و به مدت یک سال نیز در تیم گالاتاسرای بازی کرده است.

 

وی همچنین در تیم ملی کشور ترکیه نیز از سال 1971 تا 1980 سابقه بازی دارد و 33 بار پیراهن این تیم را به تن کرد و 2 گل به ثمر رساند.

 

دنیزلی پس از خداحافظی از بازی فوتبال به مربیگری رو آورد و در ابتدا به عنوان دستیار در تیم گالاتاسرای به تجربه‌اندوزی پرداخت.

 

وی همچنین در کارنامه مربیگری خود سابقه حضور در تیم‌های آلمانیا آخن، کوکیلی اسپور، گالاتاسرای، تیم ملی ترکیه، فنرباغچه، وستل مانیسا اسپور، بشیکتاش را دارد.

 

مصطفی دنیزلی از جمله مربیان خارجی است که در ایران چهره شناخته شده‌ای است. وی در سال 2004 به ایران آمد و به مدت 2 سال سکان هدایت تیم پاس را به عهده گرفت.

 

همچنین دنیزلی در سال 2006 به تیم پرسپولیس پیوست و به مدت یک سال به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشت.

 

مصطفی دنیزلی مجددا در سال 1390 پس از ناکامی‌های تیم پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ‌برتر، به ایران آمد و با این تیم قرارداد همکاری بست.

منبع:hamshahrionline.ir



ویدیو مرتبط :
مصطفی دنیزلی در خنده بازار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصطفی دنیزلی ممنوع الخروج شد



 

 

 

 

سرمربی  , باشگاه پرسپولیس , مصطفی دنیزلی

 

 

مصطفی دنیزلی سرمربی باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی‌های از کشور ممنوع الخروج شده است.

مصطفی دنیزلی که قبلاً مربی تیم‌های فوتبال پاس و پرسپولیس تهران بوده است بابت قرار دادهای صد‌ها میلیون تومانی که با باشگاه‌های فوتبال کشور داشته است مالیات خود را به طور کامل پرداخت نکرده است

این در حالیست که اکثر مربیان و بازیکنان خارجی که جذب باشگاه‌های لیگ بر‌تر فوتبال ایران می‌شوند بابت در آمدی که در کشور کسب می‌کنند هیچگونه مالیاتی پرداخت نمی‌کنند و به راحتی به فرار مالیاتی تن می‌دهند.

آقای مصطفی دنیزلی که قرار دادهای میلیارد تومانی با باشگاه پرسپولیس تهران به امضاء رسانده است، بابت مالیات بر درآمد اتباع خارجی و همچنین بر اساس قانون مالیات‌های مستقیم موظف است که بخشی از درآمد خود را بابت مالیات به وزارت امور اقتصاد و دارایی پرداخت نماید.

همچنین آقای رویانیان مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرده و اعلام کرده که به دنیای فوتبال تعلق ندارم. اما عده‌ای از ناظران گفته‌اند که احتمالا رویانیان قرار است نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شود.