ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زنجانی: من هیچ پولی به علی پروین نداده‌ام



اخبار,اخبار ورزشی,بابک زنجانی, علی پروین, رویانیان

 
اخبار ورزشی - زنجانی: من هیچ پولی به علی پروین نداده‌ام

بابک زنجانی اظهار داشت: پس از اینکه خبری درخصوص آقای علی پروین مطرح شد وظیفه خود دانستم که بگویم من پول و یا چیزی را به ایشان نداده‌ام.

وی افزود: من نه مشاور دارم و نه وکیلی که به او دستور داده باشم 100 میلیون به پروین بدهد و نه نزدیکانی که این کار را کرده باشد. من فقط به خاطر رویانیان و پروین در کنار بزرگان پرسپولیس حضور پیدا کردم و دوست نداشتم که این‌طور حرمت‌ها شکسته شود.

زنجانی تاکید کرد: اگر به تمرین پیشکسوتان پرسپولیس رفتم باور کنید دلیل اصلی‌اش رویانیان و پروین بوده است اما نه به کسی پول دادم، نه سکه و نه دلار. پروین بزرگ فوتبال ایران است و باید حرمت او حفظ شود اما اگر او اراده کند قطعا هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهد داد اما در موضوع پیشکسوتان من پولی به ایشان نداده‌ام.

زنجانی در پایان خاطرنشان کرد: فقط این موضوع را برای به اطلاع رساندن به اذهان عمومی گفته‌ام و هر کس که این ادعا را کرده خودش می‌داند با حرف خودش. من افتخار می‌کنم به پروین و تیمش کمک کنم اما فقط مزاحم ایشان شدم و شام خوردم و راجع به مسائل مالی و این حرف‌ها مساله‌ای مطرح نشد.

 

من برای پروین که سلطان فوتبال ایران است آرزوی موفقیت می‌کنم و واقعا از این موضوع هم وقتی متوجه شدم تعجب کردم چون بنده خدا پروین هم اصلا درباره پول با من حرفی نزد.

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
افتتاح گالری عروس علی پروین با حضور علی پروین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بابک زنجانی هنوز پولی نداده است/ دستگیری صدها دلال قضایی



اخبار,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی  ,رئیس دادگستری استان تهران

رئیس دادگستری استان تهران گفت: بر اساس آخرین اخباری که دارم هنوز بابک زنجانی بدهی خود را پرداخت نکرده است.

غلامحسین اسماعیلی در گفتگو با  مهر در مورد آمار پرونده های قضایی در تهران گفت: در سال جاری یک میلیون و ۳۰۰ هزار پرونده به دادگستری وارد شده که از این میان تعداد یک میلیون و ۲۸۵ هزار رسیدگی  شده است که این میزان پرونده نسبت به سال گذشته افزایش یافته  و البته در سال جاری ۲۲۰ هزار حکم کیفری و حقوقی را هم اجرا کردیم.

اسماعیلی به سوءاستفاده عده ای از نام اشخاص حقوقی و قضایی در امر رشوه گیری اشاره کرد و گفت: تا به امروز در تهران و شهرستان ها افراد متعددی را بازداشت کردیم که به نام بنده به عنوان رییس دادگستری تهران و یکی از مقامات عالی قوه قضاییه اقدام به رشوه گیری کردند که در این باره گزارشی جمع آوری شده است. در این میان تاکنون صدها نفر از دلالان و افرادی که به نام قضات کشور اقدام به سوء استفاده کردند و همچنین بیش از ۵۰۰ نفر از افرادی که به نوعی سعی در برقراری ارتباط داشتند، بازداشت شدند.

رئیس دادگستری تهران اظهار داشت: در درون دستگاه قضایی هم برخی متخلفین شناسایی شدند که برخوردهای لازم با آنها صورت گرفته به عنوان نمونه چند روز گذشته یکی از مدیران قضایی متخلف بازداشت شد و ما در این مسیر با هیچ شخصی تعارف نداریم.

اسماعیلی در مورد پرونده بابک زنجانی و پرداخت بدهی اش گفت: بر اساس آخرین اخباری که دارم هنوز این متهم بدهی خود را پرداخت نکرده است. 

رئیس کل دادگستری استان تهران در مورد ادامه بررسی پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی و پرونده مدیر سابق بانک صادرات گفت: این پرونده ها در حال رسیدگی است و بخش هایی از این پرونده در دادسرا و بخشی در دادگاه و بخشی هم در مراحل مقدماتی در حال بررسی است. حتی با توجه به موضوع برجام امیدواری به بازگشت خاوری بیشتر شده که در صورت حضور این متهم در ایران شاهد تحولی دیگر در پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی خواهیم بود.


اخبار اجتماعی  -  مهر