ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زنبوری که یک مدال را از ایران گرفت



اخبار,اخبارورزشی,بازی های آسیایی

 

 اخبار ورزشی - زنبوری که یک مدال را از ایران گرفت

 محمد صمیمی با وجود اینکه شانس کسب مدال در پرتاب دیسک را داشت، در این رشته چهارم شد و مدال نگرفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ پیش از اینکه محمد صمیمی اولین پرتاب خود را در مسابقات پرتاب دیسک بازی های آسیایی انجام دهد، یک زنبور او را نیش زد تا صمیمی برای ادامه کار دچار مشکل شود. این زنبور روی گلوی صمیمی نشست و او را نیش زد که این اتفاق سبب شد گلوی صمیمی ورم کند و او برای پرتاب هایش به مشکل بخورد. محمد صمیمی در نهایت به مقام چهارم بازی‌های آسیایی دست پیدا کرد.


 اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
زنبوری که مدال صمیمی را پراند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشاجره مسوولان ورزش ایران در گوانگ ژو برای دادن مدال قهرمانان!



مشاجره مسوولان ورزش ایران در گوانگ ژو برای دادن مدال قهرمانان!

 

در کنار شب طلایی کاروان ورزشی ایران در شانزدهمین دوره بازی های آسیایی یک اتفاق بسیار بد نیز رخ داد،آنجایی که یکی از مقامات اجرایی  برخلاف پروتکل های بین المللی در بازی های آسیایی ، مسئولین مسابقات را برای دادن مدال تحت فشار قرار داد.

 

قرار بود ابتدا پولادگر رییس فدراسیون تکواندو  مدال طلای وزن علیرضا نصر آزادانی را بدهد که علی آبادی با حضورش در سالن تغییری در برنامه های تیم میزبان ایجاد کرد.

مسئولان ایرانی می توانستند در این بازی ها یک بار روی سن  بروند و مدال اهدا کنند که با حضور علی سعیدلو ، رئیس سازمان ورزش باری دیگر باید در برنامه ها تغییر ایجاد می شد.

بهرام افشارزاده و مقامات ایرانی  در این فاصله باید مسئولان برگزاری را قانع می کردند تا تغییری در برنامه های شان ایجاد کنند.

لیستی کاغذی در دست یکی از والنتیرها بود و افشارزاده برایش مدام توضیح می داد که اسم ها باید به چه شکلی تغییر کنند.

ایرانی ها  عقیده داشتند می شود هر دو مدال را مقامات کشورمان  توزیع کنند .

این اما همه ماجرا نبود ، جایی که در سالن ووشو نیز همین موضوع تکرار شد به صورتی که یکی از مقامات در مشاجره با دیگر مسئولین خواستار دادن مدال تنها توسط خود شد که در نهایت این موضوع به سختی ممکن شد.

این مسائل حاشیه ای در مسابقات آسیایی می تواند باعث نزول روحیه کاروان ورزشی ایران شود.

به نظر می رسد مسئولین می بایست در رفتار خود حداقل مقابل مقامات بین المللی کمی رعایت اصول دیپلماسی را داشته باشند.